Lempi shampoosi?
Tuntuu että olen kokeillut kaikkia kalliita tuotteita ja silti pettynyt. Osaatteko suositella jotain edullisia?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:32"]
Mulla om tosi kuivat hiukset luonnostaan, ovat luonnonkiharat. Menevät tosi helposti takkuun. Osaako joku suositella jotain shampoota siihen?
Ap
[/quote]
bonacure moisture kick.
[/quote]
Tämän sarjan hiuksiin jätettävä hoitsuihke on ihan suosittelemisen arvoinen. Kannattaa koittaa, ei ole edes kallis.
[/quote]
Ja saat kylppäriin luistinradankin, silikoonista jota moisture kickissä on.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:03"]Linna shampoo on ihan samaa sarjaa. Jos marketti shampoita nyt haet niin kokeile xz. Myös Dove lupailee kosteutusta.
Itse en markettishampoihin enää palaa. Kampaamotuotteita saa myös edullisesti. Tigin tuotteita saa tietyistä paikkaa shampoon + hoitoaineen 30€ ja nämä isoja pulloja jotka riittävät pitkäksi aikaa!
[/quote] Mikäs Tigistä tekee niin paljon paremman kuin kaikki markettishampoot? Olen montaa eri Tigiä kokeillut ja koskaan en ole ymmärtänyt sitä hypetystä.
[/quote]
Tietysti eri hiukset toimii eri tuotteet! Itselle ei ole kalliimmista löytynyt sopiaa, ainakaan vielä.
Ap
[/quote]Kokele nyt vaan noita miesten sarjoja suosista, miehet osaa vaatia laatua naisille tehdään paskaa
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:03"]Linna shampoo on ihan samaa sarjaa. Jos marketti shampoita nyt haet niin kokeile xz. Myös Dove lupailee kosteutusta.
Itse en markettishampoihin enää palaa. Kampaamotuotteita saa myös edullisesti. Tigin tuotteita saa tietyistä paikkaa shampoon + hoitoaineen 30€ ja nämä isoja pulloja jotka riittävät pitkäksi aikaa!
[/quote] Mikäs Tigistä tekee niin paljon paremman kuin kaikki markettishampoot? Olen montaa eri Tigiä kokeillut ja koskaan en ole ymmärtänyt sitä hypetystä.
[/quote]
Ne pullot on niin nättejä.. Sillä se Tigin "paremmuus" on saatu ihmisille markkinoitua.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:08"]
Xz shampoissa ei ole silikonia. Sama noissa bonacureissa. Varsinkin ohut hiuksisten kannttaa vältellä tuota silikonia shampoissa. Suurin osa markettiaineista tätä sisältää.
[/quote]Silikonit ei tee hyvää kenenkään päänahalle, mutta hiusten kuiville latvoille ne on äärimmäisen hyvät! Kannattaa valita silikoniton shampoo, ja jokin silikonia sisältävä latvatuote.
Mäkin liputan erittäin hienon mustikan puolesta! Ja se on muuten ihan eri tavaraa kuin se sinisessä purkissa oleva shampoo.
Suosittelen käyttämään hiuksiin shampoon lisäksi omanaviinietikkaa+vettä. Hiuksista tulee todella puhtaat, sileät ja kuohkeat. Eli tyhjään pulloon pohjalle hieman omenaviinietikkaa ja loppu vettä. Hiukset pitävät, koska seoksen ph on parempi päänahalle kuin mitkään shampoot, eli hieman hapan.
Lushin Godiva-shampoopala. Kestää iäisyyden, tuoksuu jasmiinilta ja hoitaa pesun lisäksi.
tigin bed head after party shampoopullo on kuin dildo.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 11:48"]
Oliiviöljysaippua, tosin en tiedä, sopiiko se luonnonkiharoille. Tukasta tulee tosi kuohkea. En ole pitkään aikaan käyttänyt tavallista sampoota, kun tuon tuotteen löysin.
[/quote]
Mulla on luonnonkiharat hiukset ja sopii hyvin! Mun mielestä kiharat ovat jopa nätimmät tällä. Normishampoilla hiukset oli tosi lasiset ja kiharat näytti lättänältä, nyt tulee nätimpää ja kuohkeaa kiehkuraa :) Myös suoristettaessa hiukset on kivat, ei painu niin paljon kasaan.
Mä olen löytänyt parhaan shampoot luontaistuotekaupoista. Eivät ole niin kamalan hintaisia kuin kampaamotuotteet, tosin kuitenkin enemmän hintaa kuin marketti shampoilla.
Dead Sea Spa Magik Mineral shampoo on hyvä, en ole varma saako Suomesta muuten kuin tilaamalla.
Dr Organic sarjan shampoot on myös hyviä, esim coconut oil shampoo sekä maroccoan oil shampoo.
Maksavat asuinmaassani noin 10 € pullo. Suomesta en tiedä mistä löytyy mutta ainakin netistä täältä, kannattaa katsoa toimittaako Suomeen: http://www.hollandandbarrett.com/shop/personal-care/shampoos/#totalNumRecs=37&rpp=15
55 lisää: mulla on psoriasis jota on myös päänahassa ja tuo Dead Sea Spa shampoo on siihen tosi sopiva, kosteuttaa päänahkaa ja muutenkin kuolleenmeren mineraalit on tutkitusti hyviä psorille, joten jos on kuiva päänahka niin tää vois olla hyvä.
Lisäksi mullakin on luonnon kihara ja tää tekee hiuksista sileet ja pehmeet
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 12:01"]
Mäkin liputan erittäin hienon mustikan puolesta! Ja se on muuten ihan eri tavaraa kuin se sinisessä purkissa oleva shampoo.
[/quote]
Violettipullo, pH 4,5 eli päänahalle hyvä.
Tresemmé Naturals Nourishing Moisture -shampoo. Pesee hyvin muttei jätä tukkaa takkuiseksi tai narskuvaksi. Miellyttävä tuoksu. Iso pullo (900 ml), jota voi joskus löytää tarjouksista jopa alle 5 euron hintaan.
Aussien shampoot ja hoitoaineet värjätyille ja pitkille hiuksille ihan ykköstuote.
Laivalta saa edeullisesti ja isompia pulloja kun kaupasta.
Mutta todellakin jos edullista niin tuo mustikkashampoo ja hoitoaine super.
Kuin sadevedellä pestyt! :)
Wella Enrich. Todella hyvä shampoo! Omat hiukset ainakin tykkäävät.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:01"]
No nothing. Paras, koska pesee hellävaraisesti.
[/quote]
Saman ajaa muuten linna-shampoo, ja on miljoonasti halvempaa. Purkki tosin ruma kuin mikä.
Itse käytän Lasten vadelmalinnaa ja Xz:n shampoita.
Mun mielestä parhaat tuotteet löytyy Tigiltä. Hain pitkän aikaa hyviä tuotteita luonnonkiharille hiuksille ja tuosta sarjasta ne löytyi. Valitettavasti enää en voi käyttää kuin hajusteettomia tuotteita ja hiukset vain rapisevat ja huonontuvat.