Lempi shampoosi?
Tuntuu että olen kokeillut kaikkia kalliita tuotteita ja silti pettynyt. Osaatteko suositella jotain edullisia?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:42"]Kids 2 in 1 Atomic Apple on Animalian logolla varustettu! Lisäksi se tuoksuu hyvälle, ja hiukseni pysyvät pidempään puhataina
[/quote]
En tiedä, miten se toimii hennoilla suomalaisilla hiuksilla, mutta ainakin mulla toimii. On paksut ja vahvat hiukset eli ei kai tyypilliset suomalaisen naisen hiukset. Mutta eikö lapsilla ole ohuet, eli luulisi toimivan.
Käytän hajusteettomia. Hyvää hoitsikkaa en valitettavasti ole löytänyt, mutta Wellan Calm on tähän saakka kokeiluista paras shampoo.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:43"]Älä missään nimessä osta tuota erittäin hienoa suomalaista shampoota, markkinoiden kuivattavin! Osta redkenin vihreä curl shampoo, kestää puol vuotta oikeen käytettynä se 300ml! Ja kokemusta on! Maailman paras!
[/quote] Jep ehkä se sininen purkki on "markkinoiden kuivattavin", mutta ei mustikka.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:46"]Body Shop Rainforest Moisture
[/quote]
Mulla on just se nytte. Hiukset on pakko pestä joka toinen päivä :/ Ja kamalan kalliskin oli.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:43"]Älä missään nimessä osta tuota erittäin hienoa suomalaista shampoota, markkinoiden kuivattavin! Osta redkenin vihreä curl shampoo, kestää puol vuotta oikeen käytettynä se 300ml! Ja kokemusta on! Maailman paras!
[/quote] Jep ehkä se sininen purkki on "markkinoiden kuivattavin", mutta ei mustikka.
[/quote] mustikkakin on perseestä :) t.kampaaja
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:43"]Älä missään nimessä osta tuota erittäin hienoa suomalaista shampoota, markkinoiden kuivattavin! Osta redkenin vihreä curl shampoo, kestää puol vuotta oikeen käytettynä se 300ml! Ja kokemusta on! Maailman paras!
[/quote] mustikkakin on perseestä :) t.kampaaja
[/quote] Ahaa, olet kampaaja. Siinä tapauksessa tottakai haluat huijata ihmiset ostamaan niitä 30e shampoita, jotka eivät todellisuudessa ole yhtään markettishampoita parempia. Kaikki rahat vaan omaan pussiin.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:35"]Erittäin hieno suomalainen mustikkashampoo ja -hoitoaine. Ihan loistava hinta-laatu -suhde.
[/quote]
Tämä!
Parhaat tuotteet tehdään miehille. Naisille tehdään paskaa kuten aina ja kalliimpia koska naiset ei osaa vaatia laatua
30
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:43"]Älä missään nimessä osta tuota erittäin hienoa suomalaista shampoota, markkinoiden kuivattavin! Osta redkenin vihreä curl shampoo, kestää puol vuotta oikeen käytettynä se 300ml! Ja kokemusta on! Maailman paras!
[/quote]
Mummolassa oli sitä aina ja tosiaan teki kuivat hiukset entistä kuivemmiksi! Linna shampoots tekisi mieli kokeilla, mutta olen siitäkin kuullut että on kuivattava.
Ap
Linna shampoo on ihan samaa sarjaa. Jos marketti shampoita nyt haet niin kokeile xz. Myös Dove lupailee kosteutusta.
Itse en markettishampoihin enää palaa. Kampaamotuotteita saa myös edullisesti. Tigin tuotteita saa tietyistä paikkaa shampoon + hoitoaineen 30€ ja nämä isoja pulloja jotka riittävät pitkäksi aikaa!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:03"]Linna shampoo on ihan samaa sarjaa. Jos marketti shampoita nyt haet niin kokeile xz. Myös Dove lupailee kosteutusta.
Itse en markettishampoihin enää palaa. Kampaamotuotteita saa myös edullisesti. Tigin tuotteita saa tietyistä paikkaa shampoon + hoitoaineen 30€ ja nämä isoja pulloja jotka riittävät pitkäksi aikaa!
[/quote] Mikäs Tigistä tekee niin paljon paremman kuin kaikki markettishampoot? Olen montaa eri Tigiä kokeillut ja koskaan en ole ymmärtänyt sitä hypetystä.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:03"]Linna shampoo on ihan samaa sarjaa. Jos marketti shampoita nyt haet niin kokeile xz. Myös Dove lupailee kosteutusta.
[/quote] Mikäs Tigistä tekee niin paljon paremman kuin kaikki markettishampoot? Olen montaa eri Tigiä kokeillut ja koskaan en ole ymmärtänyt sitä hypetystä.
[/quote]
Tietysti eri hiukset toimii eri tuotteet! Itselle ei ole kalliimmista löytynyt sopiaa, ainakaan vielä.
Ap
Anteeksi kirjoitan puhelimella :D melkoista siansaksaa
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 01:03"]Linna shampoo on ihan samaa sarjaa. Jos marketti shampoita nyt haet niin kokeile xz. Myös Dove lupailee kosteutusta.
[/quote]
Se ettei hiukset ole heti lyhytyssä ja sähköiset. Hiuksissa tuntuu jotain ryhtiä ja rakennetta.
Matrix Total results: Blonde care. Aivan täydellinen shampoo hiuslaadulleni, en todellakaan pärjäisi ilman tätä!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:46"]Body Shop Rainforest Moisture
[/quote]
Mulla on just se nytte. Hiukset on pakko pestä joka toinen päivä :/ Ja kamalan kalliskin oli.
[/quote]
Mulle taas ainoa joka sopii. Muiden shampoiden jäljiltä hiukset näyttävät ohuilta haituvilta mutta tämä tuo kiiltoa ja volyymia. Riippuu kai sitten hiustyypistä.
Oliiviöljysaippua, tosin en tiedä, sopiiko se luonnonkiharoille. Tukasta tulee tosi kuohkea. En ole pitkään aikaan käyttänyt tavallista sampoota, kun tuon tuotteen löysin.
Älä missään nimessä osta tuota erittäin hienoa suomalaista shampoota, markkinoiden kuivattavin! Osta redkenin vihreä curl shampoo, kestää puol vuotta oikeen käytettynä se 300ml! Ja kokemusta on! Maailman paras!