Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joille seksi ei ole merkittävä asia?

Vierailija
02.08.2021 |

En ehkä pitäisi itseäni aseksuaalina kuitenkaan, mutta pystyisin kyllä olemaan suhteessa, jossa seksiä olisi harvoin, tai ehkä jopa vaikka sitä ei olisi ollenkaan. Läheisyyttä kyllä kaipaan. "Seksiseuran" etsiminen on ihan vieras ajatus.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskikset on tuollaisia, etsi sieltä..

eiku hups ei olekaan, nehän nussii kuin kanit, vaikkakin ainoastaan peiton alla ja valot sammutettuna.

Vierailija
22/25 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi sopii nuorille parhaiten. Myöhemmin elämään tulee muita asioita ja prioriteetteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Mukava nähdä muidenkin ajatuksia tästä.

Vierailija
24/25 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ja olen jo hyvin kauan sinkku, enkä perusta mistään säädöisä ja yhden yön seikkailuista niin olen saanut (tai joutunu) tyyymään seksin saralla itsetyydytykseen.  Onko tämä merkki siitä, että seksi merkitsee minulle sitten vähän. Ehkä. En tunnista itsessäni aseksuaalin piirteitä.

Enemmän tämä on kausittaista. On välillä tuskaista kokea läheisyyden kaipuuta ja samalla -eritysiesti nyt kesällä- nähdä paljon eri tavoin viehätäviä naisia, milloin missäkin. 

Kunnes taas huomata illalla nukkumaan kömpiessä, että taas meni yksi päivä tai oikeastaan jo viikko ja pian kuukausi kun olen ollut sinkkuna.     

Enemmän kuin seksiä kaipaan läheisyyttä ja mahdollisuutta jakaa asioita eri tavoin.

Vierailija
25/25 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näiden kommenttien kirjoittajista vaikuttavat demiseksuaaleilta. Sellaisia taitaa todellisuudessa olla aika huomattava osa ihmisistä, vaikka nykyään voi helposti saada käsityksen, että demiseksuaalisuus olisi harvinaista. Ennen kai kyseistä seksuaalisuuden muotoa pidettiinkin niin normaalina, ettei sille edes tarvittu mitään erityistä termiä.