Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokkoset-siteiden käyttäjät! Oletteko huomanneet, että materiaali olisi

Vierailija
16.08.2014 |

huonontunut?

Mun mielstä on erilaisia kuin ennen, se pinta on jotenkin höttöisempi kuin joissain halpissiteissä ja menee puhkikin helposti.

Täällä palstallakin olen niin kehunut merkkiä, mutta itse täytyy vaihtaa :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään hauduttaa pimppaa tuollaisissa? Ja kuormittaa vaippavuorien lisäksi myös tällä turhakkeella maapalloa? Miten ihmeessä te siteiden käyttäjät olette pärjänneet tänä kesänä? Kun ihan ilman 'haudukkeitakin' on hionnut - ja se haju, mikä niistä sitten tulee, jos on yhtään hellettä. Ettekö te itse haista sitä?

Vierailija
2/18 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan samanlaisia kuin ennen.

Tiedätkö kakkonen, siteiden käyttäjät pesevät värkkinsä ja vaihtavat siteen tämän tästä. Kuvitteletko, että sinä et haise miltään, jos käytät kuukuppia tai kestosuojaa? Kyllä ämmästä hajua lähtee siihen aikaan kuusta, oli jalkovälissä mikä väline tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppia käyttävistä ei lähde hajua.

Vierailija
4/18 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ekologiset Vuokkoset olivat ainakin aivan kummallisia, niitä ei kannata ostaa. Itse käytän enimmäkseen kankaisia kestositeitä, ovat käteviä eivätkä haudo/haise. Ovat helpot nakata pesuun käytön jälkeen.

Vierailija
5/18 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:32"]

Ne ekologiset Vuokkoset olivat ainakin aivan kummallisia, niitä ei kannata ostaa. Itse käytän enimmäkseen kankaisia kestositeitä, ovat käteviä eivätkä haudo/haise. Ovat helpot nakata pesuun käytön jälkeen.

[/quote]Juu kerran ostin paketin niitä, ei hyviä. Mut eivät enää ole nämä tavallisetkaan. En oikein kestoihin luota, mulla siis tosi runsaat kuukautiset enkä ole muutenkaan mikään kodinhengetär joka jaksaisi koko ajan pyykätä niitä rättejä sitten... Jotain muuta merkkiä täytyy kyllä kokeilla seuraavaksi. Tai sit opiskelen tuota kuppiasiaa enemmän, mutta kun nuo kannattajat ovat niin helkatin fanaattisia, niin kuin tässäkin ketjussa tuo eka vastaaja. ap

Vierailija
6/18 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette te jotka vielä käytätte siteitä, jotain vaihdevuosiväkeä? Olen 43 ja käyttänyt ikäni tamponeja. Aina ihmettelen kuka kumma ostaa niitä siteitä, ei tulisi mieleenkään. Ihan idiootti olo synnärillä kun piti tunkea housuun niitä paksuja siteitä, yääk

Vierailija
7/18 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:31"]

[/quote]

Kuukautisten aikaan naisella lisääntyy hormonieritys. Sen seurauksena hajua tursuaa ulos ihohuokosista. Sellaisen naisen haistaa kauas, kenellä on kuukautiset. Etkö itse haista tätä? No voivoi sentään. Nytpä tiedät.

Vierailija
8/18 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:36"]

Minkä ikäisiä olette te jotka vielä käytätte siteitä, jotain vaihdevuosiväkeä? Olen 43 ja käyttänyt ikäni tamponeja. Aina ihmettelen kuka kumma ostaa niitä siteitä, ei tulisi mieleenkään. Ihan idiootti olo synnärillä kun piti tunkea housuun niitä paksuja siteitä, yääk

[/quote]En luota pelkkään tamponiin, läpi tulee esim. sillä matkalla kun lähden kotoa ja saavun töihin, julkisilla. Lisäksi mulla on töissä valkoiset housut joten haluan pelata mahdollisimman hyvin varman päälle. ap

Vierailija
9/18 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuules, kun on pakko öisin käyttää tamponin lisäksi sidettä, ja silloinkin pitää asetella kaksi peräkkäin, ettei ole lakanat veressä. Oletko kuullut runsaista kuukautisista?

Vierailija
10/18 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole milloinkaan käyttänut muuta kuin sidettä. Kuukautisteni alkaessa oli kyllä runsaasti tamponimalleja markkinoilla ja mulle niitä ostettiin. Niistä tulevaa tulehdusta pelkäsin.

Käytän always yösiteitä koko kuukautusten ajan ja yöllä toista perässä poikittain.

Ei näitä nykyaikaisia ohutsiteitä edes huomaa. Ne paksut huomaa ja niitä ne ennen oli pelkästään.

Vupkkosia yritän välillä kojeilla. Ovat jotenkin liian hentoisen oloisia.

Vierailija
11/18 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa tungettua römppääni tamponia. En ole koskaan saanut, ennen tai jälkeen synnyttämisen. Se hankaa ja tuntuu inhottavalta ja limakalvot menevät rikki.

Vierailija
12/18 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:31"]

[/quote]

Mulla on Mirena ja vuoto niin niukkaa, ettei kuukuppia tai tampoonia oikein voi käyttää.

Vierailija
13/18 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vain niitä Cotton-siteitä enkä ole huomannut laadussa mitään muutosta. Sen sijaan Libressen long pikkuhousunsuojien materiaali oli muuttunut tuollaiseksi höttöiseksi, joten ne menevät vaihtoon :(

Ja ei, ikinä ei ole ollut mitään tulehdusta. Tamponeja en ole voinut käyttää olkapääleikkauksien jälkeen, sillä käteni ei yksinkertaisesti enää ylety laittamaan sitä paikoilleen tai ottamaan pois. En tajua miksi näihin sidekyselyihin tulee aina joku pätemään tamponeilla/kuukupilla/kierukalla. Kaikki ei voi/halua noita käyttää tai käyttää niiden lisäksi siteitä, joten antakaa meidän keskustella siteistä!

Vierailija
14/18 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kai vielä ilmoittanut käyttävänä espressokuppia...

Vierailija
15/18 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mieluummin siteitä kuin tamponeista aiheutuvan paikallisärsytyksen aiheuttama jatkuva tulehduskierre.

Vierailija
16/18 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:32"]

[/quote]Juu kerran ostin paketin niitä, ei hyviä. Mut eivät enää ole nämä tavallisetkaan. En oikein kestoihin luota, mulla siis tosi runsaat kuukautiset enkä ole muutenkaan mikään kodinhengetär joka jaksaisi koko ajan pyykätä niitä rättejä sitten... Jotain muuta merkkiä täytyy kyllä kokeilla seuraavaksi. Tai sit opiskelen tuota kuppiasiaa enemmän, mutta kun nuo kannattajat ovat niin helkatin fanaattisia, niin kuin tässäkin ketjussa tuo eka vastaaja. ap

[/quote]

Nää ekot oli ihan karseita. Liimapinta tosi huono! Vaikka on siivet niin side lähti pöksyistä irti kun laskin housut nilkkoihin vessassa :D

Vierailija
17/18 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut! En ajatellut isommin, ennen kuin luin tuosta laadun huonontumista koskevasta ketjusta. Nykyään menee nuo Vuokkoset ihan pöperöksi housuissa jo työmatkan aikana..! Tosi ärsyttävää, ennen minäkin olen kehunut noita Vuokkosia, koska olivat oikeesti hyviä ja mukavan tuntuisia.

Vierailija
18/18 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä sattumalta! Löysin käsilaukustani pari vanhaa sidettä (noissa vanhemmissa ainakin on päiväys eli 7.8.2013 valmistettu oli tämä), niin pinta on erilainen mitä näissä uusissa, pehmeämmän oloinen ja lisäksi siteessä on sellaista pyörökuviota jolla kerrokset kiinni toisissaan, siinä vanhemmassa siis keskelläkin. Uudessa ei ole kuin reunoissa. Lieköhän tuossa se ero että höttööntyy helposti?

Ajattelin että annan nyt vielä yhden mahdollisuuden ja ostan niitä puuvillaisia mutta sitten täytyy alkaa etsiskellä uutta merkkiä, jos ei niistäkään mihinkään ole.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme