Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää 30+ uskovaiset neitsyt naiset jotka odottavat "sitä oikeaa"

Vierailija
16.08.2014 |

Miten paljon he ovat menettäneetkään, kun eivät ole koskaan olleet sängyssä kenenkään kanssa, vaikka ehkä mahdollisuuksia olisi ollut. Tosi kiva 40-vuotiaana ekaa kertaa mennä sänkyyn jonkun kanssa. Siinä on aika monta viriiliä vuotta heitetty hukkaan. Eihän silloin varmaan voi edes saada enää lapsia!

Ja toki ne miehetkin ovat säälittäviä, mutta tällaisia naisia tuntuu olevan enemmän.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää ap:n kaltaiset ihmiset, jotka eivät osaa yhtään asettua toisen asemaan.

Tai ei, tuo oli vale. Lähinnä naurattaa, silloin kun jaksan vaivata päätäni mokomalla, esim. nyt parin minuutin ajan.

Vierailija
2/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:03"]

Ap, ehkä sinun pitäisi vaan elää omaa elämääsi niin sinulle jäisi vähemmän aikaa sääliä muita. Ehkä sellainen elämä mikä sinusta vaikuttaa säälittävältä on jonkun toisen mielestä hyvinkin onnellista elämää. Joten säästä säälisi ja keskity tekemään omasta elämästäsi elämisen arvoista niin ei tarvitse miettiä muiden ihmisten valintoja.

[/quote]

Tuliko mieleen, että ehkä tunnen tällaisia ihmisiä ihan henkilökohtaisesti? Että ehkä he ovat ihan itse itkeneet minulle kun eivät ole vieläkään yli 30-vuotiaana, lähemmäs 40v löytäneet sitä oikeaa? Eivät ole uskaltaneet edes ottaa riskiä kokeillaakseen? Kyllä se nyt vaan on säälittävää, kun on teinistä saakka puhuttu tulevasta miehestä, perheestä jne. Miksi et voi myöntää tätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap nussi jo 13-vuotiaana niin paljon, että oli kaikki taudit. 20-vuotiaan huomasi, että toihan oli helvetin tyhmää, ei saa lapsia ja kaikki kaunis jäi kokematta kun meni nussimispää edellä. Jatkoi hyväksi opittua tapaa, jolla piti heikon itsetunnon ja isättömyyden taka-alalla ja nyt katkerana 40-vuotiaana marisee kun kaikki meni vitun takia vituiksi.

Vierailija
4/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuinka säälittävänä pidät minua, kun olen 38 v. ja naimaton vl-nainen, joka elää kuten uskoo? Et varmaan niin säälittävänä kuin neitsyitä vai vielä säälittävämpänä, koska tiedän, mistä jään paitsi.

Tiedän myös sen, että seksi ei ole aina ilotulitusta ja sillä saralla voi olla monenmoista ongelmaa ja turhaumaadän toki senkin, ett

Vierailija
5/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17: Niin, he siis itkevät sitä, etteivät ole löytäneet oikeaa miestä, eivät seksinpuutetta.

Ilahduttaisiko sinua jotenkin se, että he olisivat hypänneet sadan miehen kanssa sänkyyn, mutta silti olisivat sinkkuja? Katsos kun se seksi ei takaa kunnollisen kumppanin löytymistä.

Vierailija
6/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:12"]

ap nussi jo 13-vuotiaana niin paljon, että oli kaikki taudit. 20-vuotiaan huomasi, että toihan oli helvetin tyhmää, ei saa lapsia ja kaikki kaunis jäi kokematta kun meni nussimispää edellä. Jatkoi hyväksi opittua tapaa, jolla piti heikon itsetunnon ja isättömyyden taka-alalla ja nyt katkerana 40-vuotiaana marisee kun kaikki meni vitun takia vituiksi.

[/quote]

Ei vois enempää väärin mennä. Nautin vaan seksistä itse tosi paljon, ja ihmettelen miksi siitä on uskovaisten keskuudessa tehty kaiken pahan alku ja juuri. Tiedän jopa naimisiin menneitä uskovaisia pareja, jotka kokee edelleen naimisiinmenon jälkeen tekevänsä syntiä kun harrastavat seksiä!

Ja olen kyllä ihan kunniallisesti naimisissa itsekin ;) Mutta "ei rakkautta ennen avioliittoa" sloganeille en voi kun nauraa... 

Vierailija
7/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 jatkaa, älylaite alkoi temppuilla kesken tekstin..

Tiedän siis senkin, että parhaimmillan seksi on ihan mahtava voimavara ja saa perhoset vatsaan vielä päiviäkin myöhemmin.

Vierailija
8/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä hieman ap:n kuvaileman kaltainen ihminen, mutta en ole odotellut kaikkia näitä vuosia sitä ihanaa miestä ja seksiä ja surkutellut puutettani. Olen elänyt ihan täyttä elämää ja käyttänyt aikani johonkin muuhun. Kohdannut voittoja ja vastoinkäymisiä. Emme me ole mitään peräkammarin tyttöjä, vaan nautimme elämästä. Ennenkuin alkaa säälimään toisia ja julistamaan asiaa vielä netissäkin, kannattaa muistaa, että kaikki eivät arvosta samoja asioita ja kokemuksia kuin mitä itse arvostaa.

Vierailija
9/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... Nuorena uskovaisia piireissä pyörineet tiedän, että siellä on varmaan yksi nuori mies kymmentä nuorta naista kohden. Kilpailu miehistä on kova, naisten välinen nokkiminen julmaa ja suurin osa naisista todella panostaa ulkonäköönsä miesten vuoksi. Itse tajusin jo nuorena, että jos haluan perheen, niin täytyy hyväksyä mieheksi muu kuin niistä piireistä oleva kaveri. Minulle riitti, että miehellä on terveet elämäntavat ja kuuluu kirkkoon ja antaa kastaa mahdolliset lapset. Kun tutustuin sopivaan, suostuin pian myös seksiin ja pidin huolta, että opin hänen kanssaan hyväksi ja monipuoliseksi rakastajattareksi - ei voi mitään, seksillä se mies jää koukkuun ja seksillä se pidetään. Menin naimisiin tämän ekan seksikumppanini kanssa ja se oli tavoitteenikin, ettei tarvitse monen miehen kanssa panoksella, ei olisi sopinut minulle. Mutta moni sen aikainen tuttavani, nainen, odottaa yhä sitä oikeaa - ja niitä on tosi vaikea löytää uskispiireistä.

Vierailija
10/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:18"]

17: Niin, he siis itkevät sitä, etteivät ole löytäneet oikeaa miestä, eivät seksinpuutetta.

Ilahduttaisiko sinua jotenkin se, että he olisivat hypänneet sadan miehen kanssa sänkyyn, mutta silti olisivat sinkkuja? Katsos kun se seksi ei takaa kunnollisen kumppanin löytymistä.

[/quote]

Miksi toisen vaihtoehdon pitää aina olla toinen ääripää? Ja kyllä mä mielummin olisin sängyssä sen sadan miehen kanssa, kun kieltäytyisin seksistä kokonaan. Mutta seksiä voi olla ihan muutamankin tyypin kanssa vaan. Ja ehkä jostakin voisi ajan myötä tullakin se oikea? Ei varmaan ole kovin harvinaista?

Vierailija
11/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki avioliittoon odottavat ole uskovaisia. t. ateisti, joka saattaa hyvinkin odottaa virkamiehen "aamenta" ennen sänkyyn hyppäämistä. ;)

Vierailija
12/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen sitä mieltä että eivät ole menettäneet mitään. Seksi nyt ei ole mitään erityisen mielenkiintoista tai kivaa, elämässä on varmaan satoja kivempia asioita.

Vierailija
13/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin kuin numero 20. Mitäköhän minä niillä seksikokemuksilla tekisin, jos olisin yksin joka tapauksessa? En minä mikään aseksuaalinen tai seksikielteinen ole, ja osaan kyllä tyydyttää itseni tarvittaessa.

Mutta fakta on, että sellainen mies, joka arvostaisi minua sellaisena kuin olen, arvostaisi myös toivettani odottaa avioliittoon asti. Jos sellaista ei koskaan tule vastaan (ainakaan niin, että minäkin rakastuisin), niin sitten ei. Seksi ei ole minulle mikään sellainen juttu, jonka haluaisin kokea ihan vain kokemisen ilosta. Miksi haluaisin? En edes ymmärrä tuota ajatusta.

t: katolinen 32-vuotias neitsyt, jonka kokemattomuus ei kuitenkaan ole uskonnon sanelemaa, niin oudolta kuin se kuulostaakin

Vierailija
14/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:24"]

No minä olen sitä mieltä että eivät ole menettäneet mitään. Seksi nyt ei ole mitään erityisen mielenkiintoista tai kivaa, elämässä on varmaan satoja kivempia asioita.

[/quote]

KYllä se monen mielestä on aika tosi kivaa, ja iso ilon aihe elämässä ja energian lähde.

Vierailija
15/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:24"]

[/quote]

KYllä se monen mielestä on aika tosi kivaa, ja iso ilon aihe elämässä ja energian lähde.

[/quote]

En ole kirjoittaja, jonka viestiä kommentoit, mutta itse menettäisin iloa ja energiaa jos käyttäisin aikaani säälimällä ihmisiä, jotka eivät sääliä kaipaa, vain siksi että he näkevät elämän eri tavalla kuin itse näen.

Vierailija
16/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miestä saa jos haluaa, mutta saada semmoista ketä haluaa, se on vaikeampaa. Minulle oli tärkeää, että minä rakastan miestäni ja hän minua. Ei tarvinnut muiden kanssa harrastaa seksiä vaan seksin takia ettei minua kukaan sääli.

Nykyään sängyssämme on vain kaksi, minä jao aviomieheni. Meidän ei tarvitse verrata toisiamme aikaisempiin kumppaneihin. Heistä varmasti aina " jälki" jää muistiin.

Monilla onni eessä pakenee...

Vierailija
17/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:24"]Ja kyllä mä mielummin olisin sängyssä sen sadan miehen kanssa, kun kieltäytyisin seksistä kokonaan.

[/quote]

Sinä ja sinä.

Vierailija
18/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minua säälittää ja surettaa 50-v. Vl-täti jolta on jäänyt haaveiltu lasten saaminen ja puolison saaminen väliin. Ihan avoimesti myöntää, että puolisoa kaipaa vaan kun ei omista piireistä löydy ja ei-vl:n ottaminen on syntiä :((

Vierailija
19/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:24"]Mutta seksiä voi olla ihan muutamankin tyypin kanssa vaan. Ja ehkä jostakin voisi ajan myötä tullakin se oikea? Ei varmaan ole kovin harvinaista?

[/quote]

Ei ole harvinaista, mutta mitä siis tarjoat apteekkisi hyllyltä rohdoksi? Esim:

Nainen tapaa miehen, käyvät trefffeillä pari kertaa, päätyvät sänkyyn, mies ei enää halua tavata. Nainen tapaa miehen nr. 2, sama kuvio. Nainen tapaa miehen nr. 3, tapailevat useammin kuin kerran, seksiäkin on, mutta homma kariutuu taas. Tässä vaiheessa naisella on kokemusta kolmesta miehestä (ei sadasta, koska tuo esimerkkini ärsytti aiemmin). Nainen ei halua enää kokeilla uusia ja pettyä taas.

Kenestäkään ei tullut hänelle sitä oikeaa, mutta sinä (jos lainaamani teksti oli ap:lta) olet siis riemuissaasi tämän naisen puolesta, kun on jopa saanut seksiä elämässään. Jihuu ja torvisoittokunta!

Pitäisikö naisen ottaa yhteyttä näihin miehiin ja harrastaa heidän kanssaan satunnaista seksiä sillä oletuksella, että joku heistä kuitenkin ennen pitkää ryhtyy oikeasti seurustelemaan hänen kanssaan?

Vierailija
20/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vain surettaa heidän puolesta, jos ketään sopivaa ei ole löytynyt. Itse halusin menettää neitsyyteni parisuhteessa, mutta sekin oli jo liikaa odotettu. Parikymppisenä aloitin seksisuhteen seksin takia, kun alkoi ahdistaa koko asian miettiminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän