Säälittää 30+ uskovaiset neitsyt naiset jotka odottavat "sitä oikeaa"
Miten paljon he ovat menettäneetkään, kun eivät ole koskaan olleet sängyssä kenenkään kanssa, vaikka ehkä mahdollisuuksia olisi ollut. Tosi kiva 40-vuotiaana ekaa kertaa mennä sänkyyn jonkun kanssa. Siinä on aika monta viriiliä vuotta heitetty hukkaan. Eihän silloin varmaan voi edes saada enää lapsia!
Ja toki ne miehetkin ovat säälittäviä, mutta tällaisia naisia tuntuu olevan enemmän.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:24"]Mutta seksiä voi olla ihan muutamankin tyypin kanssa vaan. Ja ehkä jostakin voisi ajan myötä tullakin se oikea? Ei varmaan ole kovin harvinaista?
[/quote]
Ei ole harvinaista, mutta mitä siis tarjoat apteekkisi hyllyltä rohdoksi? Esim:
Nainen tapaa miehen, käyvät trefffeillä pari kertaa, päätyvät sänkyyn, mies ei enää halua tavata. Nainen tapaa miehen nr. 2, sama kuvio. Nainen tapaa miehen nr. 3, tapailevat useammin kuin kerran, seksiäkin on, mutta homma kariutuu taas. Tässä vaiheessa naisella on kokemusta kolmesta miehestä (ei sadasta, koska tuo esimerkkini ärsytti aiemmin). Nainen ei halua enää kokeilla uusia ja pettyä taas.
Kenestäkään ei tullut hänelle sitä oikeaa, mutta sinä (jos lainaamani teksti oli ap:lta) olet siis riemuissaasi tämän naisen puolesta, kun on jopa saanut seksiä elämässään. Jihuu ja torvisoittokunta!
Pitäisikö naisen ottaa yhteyttä näihin miehiin ja harrastaa heidän kanssaan satunnaista seksiä sillä oletuksella, että joku heistä kuitenkin ennen pitkää ryhtyy oikeasti seurustelemaan hänen kanssaan?
[/quote]
Niin toki uskovaisten mielestä esiaviolliset seksikokemukset ovat aina onnettomia ja päättyvät huonosti, näin ei kuitenkaan tosi elämässä oikeasti ole.
Enkä edes tarkoita että pitäisi olla jotain yhden illan juttuja, ei minullakaan ole niitä ollut koskaan, mutta että saisi vähän kokemusta siitä mitä seksi on. Ettei koko ikäänsä tarvis miettiä "millastakohan se on..." Tai että mitä on menettänyt, koska aivan varmasti näitä ajatuksia liikkuu tällaisten ihmisten päässä. Minusta se ei vaan ole oikeaa naisen elämää. Toki tiedän, että on olemassa ihmisiä jotka ei voi harrastaa seksiä jonkun sairauden takia, mutta kun tietääkseni tässä ei ole mistään sairaudesta kysymys?
Ap, olet joko kateellinen ihmisille joilla on kanttia tai sitten vain koulukiusaajamaisen typerä.
Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta kokeilla seksisuhteita, enkä halua seksiä sellaisen kanssa, jota en rakasta. -ateisti, numero 26
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:51"]
Ap, olet joko kateellinen ihmisille joilla on kanttia tai sitten vain koulukiusaajamaisen typerä.
[/quote]
Miksi olisin näille ihmisille kateellinen, kerropa mulle? Kiusannut en ole ketään, koska en tietenkään sano tällaisia ääneen näille ihmisille. Täällä palstalla vaan ihmettelen, koska tiedän aivan varmasti että nämä perheestä ja häistään (myös siitä seksistä!) koko ikänsä haaveilevat naiset kärsivät syvällä sisimmässään.
Mielestäni elämä menee hukkaan, jos ei tee niin kuin oma mieli ja sydän sanoo. Jos tuntuu siltä, että haluaa odottaa, se on täysin ok, eikä sitä pidä ulkopuolisten sääliä tai arvostella. Tiedän ihmisiä, joita on jälkikäteen harmittanut aikaisemmat seksikumppanit, joiden kanssa ovat seksiin suostuneet miellyttämisen halusta, jättämisen pelossa ym. vaikka oikeasti olisivat vielä halunneet odottaa.
Toisaalta uskispiireissä aika vaiettu ja kipeä asia on, että odottaminen ei välttämättä ole vapaaehtoista, vaan siihen aletaan yhteisön painostuksesta. Tai mennään naimisiin liian nopeasti, jotta saa harrastaa seksiä - tai puhdistaakseen omantunnon, kun sitä on jo tullut harrastettua. Tai haluaisi harrastaa seksiä, mutta ei "voi", kun avioliittomateriaalia olevaa kumppania ei löydy. Näitä käy sääliksi, jotka kokevat, etteivät saa itse määrätä seksielämästään ja kärsivät siitä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:24"]
No minä olen sitä mieltä että eivät ole menettäneet mitään. Seksi nyt ei ole mitään erityisen mielenkiintoista tai kivaa, elämässä on varmaan satoja kivempia asioita.
[/quote]
Täysin samaa mieltä. Olen eläissäni ollut sängyssä 11 miehen kanssa. Vain yhden kanssa sain todella hyvää seksiä (valitettavasti hän ei ole aviomieheni). Muut miehet nylkyttivät kuin jänikset kesannolla. Enpä tosiaankaan olisi menettänyt yhtään mitään, jos olisin viettänyt vähemmän villejä opiskeluvuosia.
Mielummin ilman koko miestä jos ei ole oikea. Väärien ihmisten kanssa oleminen on ihan tosi raskasta. Minä uskon Jeesukseen ja ajattelin aikaisemmin että ihan sama jos ei miestä löydy mulla on kuitenkin ihan hyvä olla yksinkin. Oon vaan sen tyyppinen nainen että joko tuun ihmisen kaa tosi hyvin toimeen tai sitten en todellakaan. Aatelin että bonusta vaan on jos löytyy joku jota jaksan katella pitempään, koska suuri osa tuntemistani miehistä on vaan tosi rasittavia niin ei hyvältä näyttänyt. Mä en mihinkään yhden illan juttuihin lähde tuntuu jotenkin sellaselta sinkkuelämää sarjan aivopesulta että panna pitäs yhtä paljon kun hengittää. Eih.. Mua kyl välillä etoo ikäiseni naiset jotka ei mun mielestä omista tervettä itsekunnioitusta tai itsesuojeluvaistoa.. Kuitenkin löysin loppujen lopuksi mieheni ja on mun sielunveli ihan täysin ihan ihmeeltä se tuntui kun joku ei ärsytä ja ymmärtää mua ja hyväksyy. Armoa se on ollut mä oon varmaan huonoin heittämään ketään Raamatulla päähän kun uskon mut en seurakuntiin kyllä mene kun olen tosta kans vähän samaa mieltä että kummallisella tavalla välillä noissa paikoissa lähimmäisenrakkautta on vailla kaikki.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:24"]Mutta seksiä voi olla ihan muutamankin tyypin kanssa vaan. Ja ehkä jostakin voisi ajan myötä tullakin se oikea? Ei varmaan ole kovin harvinaista?
[/quote]
Nainen tapaa miehen, käyvät trefffeillä pari kertaa, päätyvät sänkyyn, mies ei enää halua tavata. Nainen tapaa miehen nr. 2, sama kuvio. Nainen tapaa miehen nr. 3, tapailevat useammin kuin kerran, seksiäkin on, mutta homma kariutuu taas. Tässä vaiheessa naisella on kokemusta kolmesta miehestä (ei sadasta, koska tuo esimerkkini ärsytti aiemmin). Nainen ei halua enää kokeilla uusia ja pettyä taas.
Kenestäkään ei tullut hänelle sitä oikeaa, mutta sinä (jos lainaamani teksti oli ap:lta) olet siis riemuissaasi tämän naisen puolesta, kun on jopa saanut seksiä elämässään. Jihuu ja torvisoittokunta!
Pitäisikö naisen ottaa yhteyttä näihin miehiin ja harrastaa heidän kanssaan satunnaista seksiä sillä oletuksella, että joku heistä kuitenkin ennen pitkää ryhtyy oikeasti seurustelemaan hänen kanssaan?
[/quote]
Niin toki uskovaisten mielestä esiaviolliset seksikokemukset ovat aina onnettomia ja päättyvät huonosti, näin ei kuitenkaan tosi elämässä oikeasti ole.
Enkä edes tarkoita että pitäisi olla jotain yhden illan juttuja, ei minullakaan ole niitä ollut koskaan, mutta että saisi vähän kokemusta siitä mitä seksi on. Ettei koko ikäänsä tarvis miettiä "millastakohan se on..." Tai että mitä on menettänyt, koska aivan varmasti näitä ajatuksia liikkuu tällaisten ihmisten päässä. Minusta se ei vaan ole oikeaa naisen elämää. Toki tiedän, että on olemassa ihmisiä jotka ei voi harrastaa seksiä jonkun sairauden takia, mutta kun tietääkseni tässä ei ole mistään sairaudesta kysymys?
[/quote]
Niinpä. Jokaisella omat polkunsa iloineen ja murheineen. Etkä oikeastaan vastannut - mikäli olet ap - että kumpi on pahempaa: olla ilman seksiä neitsyenä vai olla ilman seksiä sen kokeneena. Ei kuitenkaan ole realismia, että kaikki ihmiset eläisivät parisuhteessa tai seksisuhteessa, uskovainen tai ei.
- se vl-vanhapiika, joka on kokenut seksin salat maailmanvuosinaan
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:42"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Jokaisella omat polkunsa iloineen ja murheineen. Etkä oikeastaan vastannut - mikäli olet ap - että kumpi on pahempaa: olla ilman seksiä neitsyenä vai olla ilman seksiä sen kokeneena. Ei kuitenkaan ole realismia, että kaikki ihmiset eläisivät parisuhteessa tai seksisuhteessa, uskovainen tai ei.
[/quote]
Kyllä se, joka ei ole koskaan seksiä saanut kokea on mielestäni surkeampi tapaus.. Tietty on ihan eri, jos seksi ei kiinnosta ollenkaan, kun nyt ei ole vaan kysymys siitä. Tässä on myös se näkökulma, että jos on näinkin rajoittuneita ajatuksia seksin suhteen, niin se rajaa aika paljon kumppaniehdokkaita pois. Alkaa olla melkein mahdottomuus löytää "sitä oikeaa", etenkin kun sitä ikää tulee enemmän.
Tämähän koskee pääasiassa ja vain musliminaisia/tyttöjä. He jos ovat naineet ennen kun heidät myydään sukulaiselle Suomessa tai Suomesta niin pahimmassa tapauksessa henki lähtee.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:57"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kyllä se, joka ei ole koskaan seksiä saanut kokea on mielestäni surkeampi tapaus.. Tietty on ihan eri, jos seksi ei kiinnosta ollenkaan, kun nyt ei ole vaan kysymys siitä. Tässä on myös se näkökulma, että jos on näinkin rajoittuneita ajatuksia seksin suhteen, niin se rajaa aika paljon kumppaniehdokkaita pois. Alkaa olla melkein mahdottomuus löytää "sitä oikeaa", etenkin kun sitä ikää tulee enemmän.
[/quote]
No kyllä voin sanoa, ettei seksi ole minulle mitenkään yhdentekevää. Päin vastoin. Mutta elämä on täynnä valintoja ja tämä on minun uhraukseni.
"tiedän aivan varmasti että nämä perheestä ja häistään (myös siitä seksistä!) koko ikänsä haaveilevat naiset kärsivät syvällä sisimmässään."
"Ettei koko ikäänsä tarvis miettiä "millastakohan se on..." Tai että mitä on menettänyt, koska aivan varmasti näitä ajatuksia liikkuu tällaisten ihmisten päässä."
Nämä lauseet nyt viimeistään todistavat sen, että sinulla on (todellisesti tai provomielessä) ylikorostunut luulo siitä, että näet toisen ihmisen pään sisälle. Olet varmasti muissakin asioissa besserwisser ja erittäin rasittavaa seuraa.
Itse neitinä ollessa ajattelin aina, että Taivaan Isä antaa minulle aviopuolison jos antaa. Minun ei tarvitse joka pojan perässä juosta ja itkeä ja turista "miksei minusta kukkaan tykkää vaan aina vaan nurkkaan lykkää". ;)
Itse ajattelin pysyä ikäneitotätinä, joka matkustelee ja elää mukavaa elämää. Niin se vaan minullekin lahjaksi annettiin ihana mies ja nyt on jo useampi lapsikin ja elämme mukavaa elämää. Ikäneitona en kokenut jääväni mistään paitsi. Ajattelin aina, että elämäni on erilaista kuin perheellisillä, mutta minulle täydellistä. Seksiäkään en osannut kovin kaivata jun ajattelin sen kuuluvan avioliittoon. Olen varmaan yksinkertainen... :)
Niille päivittelijöille jotka ääneen kehtasi päivitellä miksei ole miestä. Tuumasin, että parhaat menee viimeisenä ja vielä paremmat eivät mene ollenkaan kun he on niin hyviä, että he pärjäävät yksin!
t. 31
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:16"]
"tiedän aivan varmasti että nämä perheestä ja häistään (myös siitä seksistä!) koko ikänsä haaveilevat naiset kärsivät syvällä sisimmässään."
"Ettei koko ikäänsä tarvis miettiä "millastakohan se on..." Tai että mitä on menettänyt, koska aivan varmasti näitä ajatuksia liikkuu tällaisten ihmisten päässä."
Nämä lauseet nyt viimeistään todistavat sen, että sinulla on (todellisesti tai provomielessä) ylikorostunut luulo siitä, että näet toisen ihmisen pään sisälle. Olet varmasti muissakin asioissa besserwisser ja erittäin rasittavaa seuraa.
[/quote]
En ole haaveillut koko ikääni perheestä, häistä enkä seksistä. En mieti koko ajan, millaista se on. Minulla on kuule ihan muuta tekemistä. Esim. roikkua av:lla vatsataudin takia. : )
jaa, no joku tosiaan saattaa ollakin säälittävä, joku toinen taas ei. Olen naimisissa oleva uskovainen, ja tiedän juurikin tällaisia +30v. neitsyitä. Ainakin yksi heistä todella epätoivoisesti on vuosikausia rukoillut istelleen puolisoa, ja rypenyt itsesäälissä tämän asian vuoksi. Yhdenillan juttuja tai ei-uskovaisten tapailua hänen moraalinsa ei salli, joten ei niihin lähde. Kyllä se on minusta aika surullista ja hieman epäreilua, mukava ihminen kun kyseessä, ja aina haaveillut perheestä. Muut sikut eivät ole ainakaan myöntäneet olevansa pahoillaan, vaan vaikuttavat hyväksyvän tilanteen, joten heitä en erityisemmin sääli..
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:17"]
Itse neitinä ollessa ajattelin aina, että Taivaan Isä antaa minulle aviopuolison jos antaa. Minun ei tarvitse joka pojan perässä juosta ja itkeä ja turista "miksei minusta kukkaan tykkää vaan aina vaan nurkkaan lykkää". ;)
Itse ajattelin pysyä ikäneitotätinä, joka matkustelee ja elää mukavaa elämää. Niin se vaan minullekin lahjaksi annettiin ihana mies ja nyt on jo useampi lapsikin ja elämme mukavaa elämää. Ikäneitona en kokenut jääväni mistään paitsi. Ajattelin aina, että elämäni on erilaista kuin perheellisillä, mutta minulle täydellistä. Seksiäkään en osannut kovin kaivata jun ajattelin sen kuuluvan avioliittoon. Olen varmaan yksinkertainen... :)
Niille päivittelijöille jotka ääneen kehtasi päivitellä miksei ole miestä. Tuumasin, että parhaat menee viimeisenä ja vielä paremmat eivät mene ollenkaan kun he on niin hyviä, että he pärjäävät yksin!
t. 31
[/quote]
Voihan sitä noinkin uskotella itselleen!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:16"]
[/quote]
Olenpahan vaan kasvanut näiden ihmisten kanssa (sukulaisia), ja nuorempana ei muuta tehtneetkäänn kun puhuttiin tulevista miehiestä, seksistä, häistä jne. Näille ihmisille se tuntui olevan se elämän tärkein asia, niin kuin monille naisille on. Päästä naimisiin ja perustaa perhe. Sama puhe jatkui päälle parikymppisenä, ja jatkuu edelleen kun ikää on 30+.
Minusta se nyt vaan on erittäin säälittävää, koska kyllä todennäköisyydet löytää "se oikea" pienenee vuosi vuodelta, ja jos ei ole vielä 35-vuotiaana ketään kelpuuttanut, niin mitkä ovat todennäköisyydet että ehtii vielä perustamaan perheen, tai ylipäänsä löytämään edes ketään? Ja juu, eivät minun sääliäni kaipaa, mutta onhan tuo nyt hyvänen aika tosi säälittävää!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 00:17"]
t. 31
[/quote]
Voihan sitä noinkin uskotella itselleen!
[/quote]
Sattuuko sinnuun? Katsos, me ihmiset ollaan niin erilaisia...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:45"]
Uskoisin että hekin säälivät sinua, toisesta syystä vain :)
t. uskovainen naimisissa oleva nainen
[/quote]
Varmasti säälivätkin, kun olen heidän mielestään "vääräuskoinen". Mistäpä he edes tietävät tätä asiaa? Ei kukaan voi nähdä toisen sydämeen. Tämä onkin muuten se piirre, mikä uskovaisissa etoo eniten, kiitos kun taas muistutit!
[/quote]
Olen uskonnoton, mutta sinulla tässä näyttää vahvasti olevan sama piirre joka uskovaisissa etoo
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 23:33"]
No kyllä minua säälittää ja surettaa 50-v. Vl-täti jolta on jäänyt haaveiltu lasten saaminen ja puolison saaminen väliin. Ihan avoimesti myöntää, että puolisoa kaipaa vaan kun ei omista piireistä löydy ja ei-vl:n ottaminen on syntiä :((
[/quote]
Tästä ei vaan jostain syystä saa uskispiireissä puhua, tai varmaan moni ei edes uskalla myöntää, että ehkä se Jeesus ei olekaan ihan sama asia kun ihan maallinen mies ja perhe...