Yves rocher tilaus
Moi!
Aion tilata kokeeksi paketillisen Yves Rocherin tuotteita.
Pystyykö kukaan suosittelemaan mitä sieltä kannattaa ostaa?
Googletin mutta enemmän löytyi haukkuja.
Kommentit (45)
No kyllä siellä on paljon hyviä tuotteita. Suihkugeelit, meikeistä mm kulmakynä ja ripsiväri volume vertige, grand rouge-huulipunat, korjaava hiusnaamio yms yms yms
Mä en voi tilata kun ne tulee ärrälle. Sinne on liian pitkä matka, eikä ole minkään matkan varrella.
Eipä tästä tainnut apua olla. Mutta ainakin days of v - bloggari mainosti ennen ahkeraan, sieltä voi saada vinkkejä.
Itse tilaan kosteusvoidetta ja puhdistusainetta. Tämä suosikki http://www.yves-rocher.fi/control/ihonhoito/puhdistus/puhdistusgeeli-3/?cmSrc=Category
Suihkusaippuoita tilaan myös. Edullisia ja hyväntuoksuisia. Varsinkin nämä tuotteet http://www.yves-rocher.fi/control/category/~category_id=6165/~pcategory=6000
Näitten meikeistä en tykkää. Esim. ripsivärit on tosi surkeita.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:00"]
Mä en voi tilata kun ne tulee ärrälle. Sinne on liian pitkä matka, eikä ole minkään matkan varrella.
Eipä tästä tainnut apua olla. Mutta ainakin days of v - bloggari mainosti ennen ahkeraan, sieltä voi saada vinkkejä.
[/quote]
Kai sen toimituspaikan saa muutettua.
Oih, mä tilasin 80-luvulla rocherilta, sai minituotteita kaupanpäällisiksi!
Tilaajalahjat on edelleen hyviä mutta tuotteet ovat parantuneet paljon laadullisesti :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:03"]Tilaajalahjat on edelleen hyviä mutta tuotteet ovat parantuneet paljon laadullisesti :)
[/quote]
Kiva kuulla
t. Ap
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:59"]
Voi hyvänen aika, vieläkö tää ysärifirma on elossa :D
[/quote]
yves eocher ei ol emikään ysärifirma vaan toiminu tihan 60-luvunalusta saakka. Kertoo varmaan laaadusta, kun on jo noin monta vuosikymmentä toimintaa maailmanlaajuisesti.
Muuten hyvä, mutta olen saanut jostakin tuotteista allergisia reaktioita. Ei välttämättä ole tuotteiden vika, mutta tämä on minun kokemukseni.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:06"]
[/quote]
yves eocher ei ol emikään ysärifirma vaan toiminu tihan 60-luvunalusta saakka. Kertoo varmaan laaadusta, kun on jo noin monta vuosikymmentä toimintaa maailmanlaajuisesti.
[/quote]
Voi olla joo, mutta 90-luvulla sekä tuotteet, että tilaajalahjat oli silkkaa paskaa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:06"]
[/quote]
[/quote]
Voi olla joo, mutta 90-luvulla sekä tuotteet, että tilaajalahjat oli silkkaa paskaa.
[/quote]
Tilailit kuitenkin paljon kun osaat noin varmasti sanoa :D
Les plaisirs nature -sarjan vartalovoiteet ja -suihkugeelit tuoksuvat hyvältä. Calmille-sarjan kasvojen puhdistusgeeli toimii hyvin rasvoittuvalle sekaiholle. Arnica-käsivoide ihan ok, ei erityinen mutta kevyeen kosteutukseen jees.
Yves on nostanut profiiliaan sitten ysärin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sulla on kyllä aika vanhaa tietoa kun moni on kertonut vinkkejä ihan uusistakin tuotteista, kuten tänä vuonna myyntiin tulleet kuorivat suihkugeelit. Mun mielestä Yvesillä on vähintään yhtä hyvä laatu kuin esim body shopilla.
Mulla kaikki meikit ostettu Yves Rocherilta, samoin mm. vartalovoide, hiustuotteet ja suihkugeeli (vihreä tee) ihana tuoksu. Tosi halpaa ja ympäristöystävällistä. Tykkään.
Mä olen tilannut Yvesiltä säännöllisesti 70-luvulta asti. Mun mielestä ihonhoitotuotteet on ihan loistavia. Nyt olen siirtynyt jo vanhenevan ihon tuotteisiin eikä ole moitittavaa. Tykkään myös vastalovoiteista, jalka- ja käsivoiteista ja jopa monista hajuvesistä. 80-luvulla törmäsin johonkin tuotteeseen, josta sain voimakkaan allergisen reaktion. Koko naama turposi ja punotti, mutta se tuote poistui todella nopeasti valikoimasta.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:09"]
Muuten hyvä, mutta olen saanut jostakin tuotteista allergisia reaktioita. Ei välttämättä ole tuotteiden vika, mutta tämä on minun kokemukseni.
[/quote]
Mulla sama, etenkin deodoranteista. Toisaalta saan kyllä oireita (punotus, kirvely) myös sertifioidusta luonnonkosmetiikasta.