Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Huuto.net on nykyään niin jumalattoman kallis paikka?

Vierailija
16.08.2014 |

Etsin uutta, suht hyväkuntoista päiväpeitettä ja järkytyin hinnoista! Siis 90€ jostain itsetehdystä (aika rumastakin) tilkkutäkistä, 50€ jostain kulahtaneesta rätistä, sit nää kammottavat "retrokuosit" joista kiskotaan ihan poskettomia summia!

Muistan kun joskus Huuto.netistä teki oikeasti hyviä ja edullisia löytöjä, nyt näyttää kaikki olevan todella kallista. :( Miksi? Mitä tapahtui?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus. Niinhän se on, että oma tavara on arvokkaampi kuin naapurin samanlainen :)

Vierailija
2/43 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin ostanut lapselle shortsit. Hinta 2e oli ok, mutta postikulut 4,60e. Ei kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurailen eniten erilaisien astioiden ja vastaavien hintoja ja olen huomannut saman kuin ap. Tuntuu, että jotkut kuvittelevat saavansa samanlaista hintaa tavaroistaan kuin antiikkikaupassa. Kuka hullu maksaa kolhuisista ja osin ruosteisistakin emalikipoista made in china moninkertaisen hinnan verrattuna vastaaviin uusiin? Tai vanhoista astioista, jotka eivät ole lähelläkään antiikkia? Vielä vuosi pari sitten huutiksen hinnat olivat ihan maltillisia ja sieltä kannatti hankkiakin yhtä ja toista, mutta nyt ei ole tullut juurikaan huudettua, kun hinnat hipovat taivaita.

Vierailija
4/43 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Secondhand on muodikasta. Kirppisten hinnatkin on pompannut älyttömästi.

Vierailija
5/43 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotkut luulevat että kaikki vanha on retroa ja siitä voi kiskoa kauheita summia.

Vierailija
6/43 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit uutta päiväpeittoa huutonetistä... Selvä... Uusia saa kaupasta?

Vierailija
7/43 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:39"]

[/quote]

Siis tietenkin meille uutta... :D

ap

Vierailija
8/43 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Kauhtuneita rättejä kamalaan hintaan lastenvaatepuolella, kuntoluokitus "hyvä" ja hinta sen mukainen...esim. nyppääntyneet tyttöjen legginsit 3€ +pk:t 1,80€. H&M myy samanlaisia hintaan 4,95€/kpl...

Vierailija
9/43 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole aggressiivinen ihminen, mutta ei hemmetti että rasahteli kun luin viestisi! Tahallasiko näsäviisastelet, aikuinen kermaperse?

Vierailija
10/43 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut, valitettavasti. Olen siirtynyt Tori.fi:n käyttäjäksi, mutta sielläkin on about vuoden sisällä lähtenyt pyyntihinnat nousuun. Kirppishintaiset menee tunnissa.

Vierailija
11/43 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattelin just lapselle ulkovaatteita ja kyllä sieltä järkevänki hintasia löyty, mutta sitten paljon oli ihan älyttömän hintasia! Tietysti ne on jotain merkkiä, mutta käytetty on kuitenkin käytetty. Ehkä niillekin sit löytyy omat ostajansa.

Vierailija
12/43 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:42"]

[/quote]

En ole aggressiivinen ihminen, mutta ei hemmetti että rasahteli kun luin viestisi! Tahallasiko näsäviisastelet, aikuinen kermaperse?

[/quote]

Mäkin käsitin ensin että ap etsii uutta, kunnes luin tuon heille uutta-kommentin. Myydäänhän huuto.netissäkin paljon uusia tuotteita.

Vierailija
13/43 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:42"]

Saman olen huomannut, valitettavasti. Olen siirtynyt Tori.fi:n käyttäjäksi, mutta sielläkin on about vuoden sisällä lähtenyt pyyntihinnat nousuun. Kirppishintaiset menee tunnissa.

[/quote]

Tähän lisäyksenä, että Huutiksesta etsin lähinnä astioita (tiettyä sarjaa), mutta esim. käytetystä Iittalasta (ei vanha-vanhasta, vaan siitä samasta mitä kaupoissa myydään) pyydetään samaa hintaa kuin kaupasta ostettuna. Plus tirtty postarit päälle eikä vaihto- ja palautusoikeutta ole kuten kaupoissa.

Ostaako noita muka joku kun aina niitä siellä on??? Ei siihenkään voi vedota että "Meillä ei ole lähellä Prismaa mistä ostaa" kun Prismankin verkkokauppa tuo tuotteet vaikka kotiovelle asti...

Vierailija
14/43 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos törmään kirppiksellä ahneeseen hinnoitteluun, saatan kuitenkin ostaa jos kyseessä on vaikka harvinaisen upea vintage-vaate jota ei kaupoista saa. Ainakin tiedän mistä maksan. Mutta Huutiksessa myydään ylihinnoiteltua sikaa säkissä, kuvauksen "uudenveroinen" osoittautuu turhan usein puhkikäytetyksi roskaksi.:(

Vierailija
15/43 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen tällä hetkellä tietyn merkkistä ja mallista vanhaa ompelukonetta. On ihan uskomatonta, että ihmiset pyytävät jopa 180€ ompelukoneesta, jonka arvo olisi korkeintaan 50€!

Vierailija
16/43 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:42"]Nythän huutiksessa on mahdollisuus tarjota jotain muuta hintaa, kuin mitä myyjä pyytää. Mä oon nykyisin aina ehdottanut mulle sopivaa hintaa. Toistaseks myyjät on aina suostunu, kun ei ole muitakaan ostajaehdokkaita.
[/quote]

Tätä mä olen ihmetellyt.... hintaehdotuksia tulee 1-2 euroa pienenmpiä kuin pyytämäni hinta. Vaikka 25€ toppahaalarista tarjotaan 23€.... se euro-pariko siihen ostopäätökseen vaikuttaa? Mun mielestä tuollainen tinkaaminen pikkukolikoilla on naurettavaa.
Jos olen lähtöhintaa arponut, saatan niita tarjouksia hyväksyäkin mutta pääsääntöisesti en niihin reagoi.

Vierailija
17/43 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:30"]

Minäkin olisin ostanut lapselle shortsit. Hinta 2e oli ok, mutta postikulut 4,60e. Ei kiitos!

[/quote]

ostan sieltä vain vaatteita, jotka voi noutaa tai sopia tapaamisen hesassa. onneksi on valikoimaa pk-seudulla.

t. mies 

Vierailija
18/43 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole huutiksessa kallista. Mutta monet köyhät myy rättejään rikastumisen toivossa... Toivotonta puuhaa!

Vierailija
19/43 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 21:39"]

[/quote]

Siis tietenkin meille uutta... :D

ap
[/quote]
Ja monet myy ihan uuttakin. Huomasin saman päiväpeittojen suhteen kun etsin joskus. En maksa satasta käytetystä, olen mieluummin ilman.

Vierailija
20/43 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 22:34"]Olen itse huomannut saman, hinnat ovat huuto.netissä nousseet. Olen siirtynyt FB:n kaupunginosakirppiksille ja -kierrätyspalstoille. Hinnat todella paljon halvemman ja haku onnistuu. FB:ssa tiettyjen lastenvaatemerkkien ryhmissä hinnat ovat vielä huutistakin korkeampi, esim. Ticket, POP, Me&I, ja niissä on paljon sekopääkeräilijä-äitejä... ;D
[/quote]

Mä taas en jaksa ollenkaan FB-kirppisten sääntöjä. Kuvat pitää olla siellä täällä, muuten ylläpito poistaa, myyjä päättää kenelle myy, ei ole pakko myydä ollenkaan jne. Alustavat varaukset ja varauksen varaukset ja ehkä varaukset.