Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö ruuan kotiinkuljetusta?

Vierailija
02.08.2021 |

jos niin miten usein?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kaiken ruoan kuljetettuna melkein vuoden ajan.

Vierailija
2/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käyttänyt ikiomaa oman kehon kotiinkuljetuspalvelua koko aikuisiän 30 vuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan Suomen ainoa ihminen joka ei ole tilannut ruokaa kotiin koskaan. Miten se edes maksetaan?

Vierailija
4/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkuljetuksen käyttöaste korreloi lihavuuden kanssa.

Vierailija
5/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOIMII! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käyttänyt ikiomaa oman kehon kotiinkuljetuspalvelua koko aikuisiän 30 vuotta!

No voi jukra!

Vierailija
6/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan Suomen ainoa ihminen joka ei ole tilannut ruokaa kotiin koskaan. Miten se edes maksetaan?

ihan samalla tavalla jos ostat jotain netistä

Vierailija
7/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiinkuljetuksen käyttöaste korreloi lihavuuden kanssa.

Kuinka? Ovatko hoikempia, koska miettivät tarkemmin mitä ostavat? Ei ole heräteostoja. Vai ovatko pulskempua, koska eivät kanna ostoksiaan kotiin? Tosin moni tekee sen muutenkin autolla.

Vierailija
8/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toistaiseksi käyttänyt. En ymmärrä miten voisin tilata kasviksia, hedelmiä, juureksia, kalaa, kun jo kaupassa käydessänikin on vaikeaa valita. Sitä ostan, mikä on tuoretta. Joskus ostan -30% tuotteita. Esim. piparjuurta ei meidän kaupassa nyt ole. Sitten tarvitsen vain kotimaista luomua tai edes kotimaista. Kaupassa ostaessani sitoudun jaksamaan valmistamaan ruuan, ettei sitten tule hävikkiä.

Kaupat kyllä saisi olla auki vähintään klo 24 asti, mielellään koko yön. Silloin uskaltaisi paremmin käydä kaupassa, kun on vähemmin väkeä. Myös maskipakko pitäisi olla kaupoissa, erityisesti meidän riskiryhmäläisten vuoksi.

Vierailija
9/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
10/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Mä käyn ihan itse kaupassa, lidlin on 300 metriä matkaa, en näe mitään syytä miksi maksaisin, että saisin ruokani ässästä tai koosta.

Vierailija
11/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä ole nyt aietta. Ihmettelen miten ihmiset voivat odotella pitkin päivää jonkun postimiehen soittoa luuri auki, sopiakseen ajan – ilmeisesti myös muualta määritellään milloin tuonti. Vai onko se helpompaa.

Vierailija
12/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, eikä ole nyt aietta. Ihmettelen miten ihmiset voivat odotella pitkin päivää jonkun postimiehen soittoa luuri auki, sopiakseen ajan – ilmeisesti myös muualta määritellään milloin tuonti. Vai onko se helpompaa.

Se aika sovitaan netissä etukäteen

Vierailija
13/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Mä käyn ihan itse kaupassa, lidlin on 300 metriä matkaa, en näe mitään syytä miksi maksaisin, että saisin ruokani ässästä tai koosta.

En minäkään ole koskaan tilannut, en kaupasta enkä ravintolasta. Alakerrassa on Kotipizza, sieltä haen joskus kerran vuoteen pizzan. Ihan omin jaloin. Ravintolassa kyllä käyn syömässä silloin tällöin.

Vierailija
14/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljelen itse kaikki omat ruokani parvekkeella. Ostan ainoastaan ne joita ei voi kasvattaa Suomessa.

Vierailija
15/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska täällä ei ole kotiinkuljetusta.

Vierailija
16/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiinkuljetuspäivän ja-ajan saa itse vapaasti valita edellyttäen tietysti, että kyseiselle ajankohdalle on vapaita aikoja.

Kuljetusaika on valittavissa muutaman tunnin tarkkuudella esim. 8-13, 13-17, 17-21. Niin ei tarvitse koko päivää kotona päivystää.

Vierailija
17/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se helpompaa. Aikaikkunan saa valita itse, ja kuljetuspäivän aamuna ilmoitetaan tarkemmin. Kännykän karttapalvelusta saa katsella, missä jakeluauto kulkee ja milloin se on omalla ovella.

Joissakin tapauksissa saapumisajan voi valita vaikka tunnin tarkkuudella. Yleensä tästä sitten maksetaan pari kolme euroa enenmmän.

Vierailija
18/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaostoksia en ole koskaan tilannut kotiinkuljetettuna mutta Foodora/Woltia käytän melkein joka viikko. Kumpaakohan tässä haettiin vai molempia?

Vierailija
19/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotin kuljetus on varmasti monelle todella hyvä asia?Useimilla kauppa ketjuilla on kotiinkuljetus mahdolisuus.Kuin vanhushoidossa kauppa kassi palvelut ja palmia valmisruoka tilaukset,Hyvä ruoka kotiin tuotuna!.Todella hienoa vanhuksille!Joilla liikunta rajoiteisuutta ja kaupalle meno hankalaa.Itse asun lähes kaupan vieressä ja sama 5 min.Ostoskeskus Joten mahdolisuus itse käydä eläkeläisenä yksin asuvana itse kaupassa.Myös silloin mahdolisuus seurata ,tarjoukset ja poiketa todella hakemaan eri liiket, tarjous tuote.Tekemättä ahaa ostoksia samalla. Eli halitsen rahan käytön. Yksin asuvana on halitavakin!Kun työ-eläke ja sitä pitää myös kyetä säästää.Naisen työ-eläke kun on aina pienempi kuin miehen!Ihan eri asia kun taloutta pitää kaksi.Olivat sitten pieni tai suuri tulosia jakavat menonsa keskenään.Yksin asuva nuori tai vanha maksaa kaikesta yksin .Oli sitten työ-eläkellä tai yksin asuva nuori,joka opiskelee ja tekee työ.Emme saa sosiaali tukia avuksi.

Vierailija
20/44 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteenissa ollessa tilattiin, muuten ei. Olen kyllä miettinyt mutta tykkään valita itse vihannekset vasta kaupassa sen mukaan mikä näyttää parhaalta ja kotiinkuljetuksella se ei oikein onnistu. Ja jos joku tuote on loppu ei se korvaava ole aina sitä mitä halusin... Itse kaupassa käydessä voi sitten jonkun tavaran puuttuessa miettiä ruoat uusiksi. Ruoanlaitto on minulle rakas harrastus ja haluan panostaa siihen.