Käytätkö ruuan kotiinkuljetusta?
Kommentit (44)
Ainakin kerran kk. Siinä on enimmäkseen painavaa tavaraa. Selkäsairauden takia tilaan.
Olen tilannut jo runsaan vuoden ruokakassit kotii Prismasta. Noin 3-4 viikon välein. Loistavaa palvelua. Enkä aio lopettakaa koronakauden jälkeen. , Jotain kipaisen lenkiltä palatessa lähikaupasta.
Tilaan kaksi kertaa viikossa (maanantaisin ja perjantaisin) Citymarketista.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut jo runsaan vuoden ruokakassit kotii Prismasta. Noin 3-4 viikon välein. Loistavaa palvelua. Enkä aio lopettakaa koronakauden jälkeen. , Jotain kipaisen lenkiltä palatessa lähikaupasta.
paljon se maksaa se tilauss
Vierailija kirjoitti:
En, eikä ole nyt aietta. Ihmettelen miten ihmiset voivat odotella pitkin päivää jonkun postimiehen soittoa luuri auki, sopiakseen ajan – ilmeisesti myös muualta määritellään milloin tuonti. Vai onko se helpompaa.
Sen ajan voi valita itse. Edellisenä iltana tulee tekstari arvioidusta saapumisajasta(tunnin-kahden aikaikkuna), seuraavana päivänä ilmoitus tarkasta saapumisajasta. Näin Kauppahalli24, aina tullut kassit lähes minuutilleen. Vihannekset on tuoreempia kuin lähikaupassani, ei mitään valittamista mistään.
Vierailija kirjoitti:
En, eikä ole nyt aietta. Ihmettelen miten ihmiset voivat odotella pitkin päivää jonkun postimiehen soittoa luuri auki, sopiakseen ajan – ilmeisesti myös muualta määritellään milloin tuonti. Vai onko se helpompaa.
Valitsen toimitusajan siten, että olen varmasti kotona. Teen etätöitä, joten aika on helppo valita.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut kaiken ruoan kuljetettuna melkein vuoden ajan.
Nuorena tyttönä vuonna 1972 olin eräässä kaupassa kesän. En kerro paikkakuntaa, koska kauppias saattoi olla tunnettu, siis mies joka muuten kähmi meitä nuoria tyttöjä ja akkansa kävi kaupassa heilumassa lihakirveen kanssa. Toki jo edesmennyt ja olen yrittänyt sen unohtaa, mutta nytkin palaa vaan mieleen. Tämä kähmäri opasti meitä heti, että tässä on x ja tässä rouva X näinhin tulee laittaa aina vaan parasta mitä löytyy ja näihin sitten se muu ja näin me tytöt tehtiin.
Aina välillä, kerran kuussa suunnilleen. Just äsken tuli Citymarketista ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiinkuljetuspäivän ja-ajan saa itse vapaasti valita edellyttäen tietysti, että kyseiselle ajankohdalle on vapaita aikoja.
Kuljetusaika on valittavissa muutaman tunnin tarkkuudella esim. 8-13, 13-17, 17-21. Niin ei tarvitse koko päivää kotona päivystää.
Jep, ja sitten kun valitset vaikka ajaksi 8-13 niin tulee tekstiviesti etukäteen hyvissä ajoin, että tilauksesi toimitetaan esim. 12-13. Niin ei tarvitse koko sitä neljääkään tuntia odotella. Ja sitten tulee vielä viesti kun tilaus on matkalla. Ainakin Cittarista tilatessa näin.
Vierailija kirjoitti:
Aina välillä, kerran kuussa suunnilleen. Just äsken tuli Citymarketista ostokset.
Postimies toi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postimies toi?
No ei tietenkään. Niillä on ihan omat työntekijät tuohon hommaan.
En ole kokeillut. Olen sen verran nirso vihannesten suhteen, että ruokalista viimeistellään kaupassa käydessä sen mukaan mitä vihanneksia löytyy nahistumattomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paljon se maksaa se tilauss
K-Ruoka.fi maksaa Plussa-kortilla 9,90 kotiinkuljetus, 12,90 ilman.
Prismoissa vaihtelee tosi paljon, itselläni maksaisi paikallisesta Prismasta kotiin tuotuna yli 20 euroa.
Joka maanantai-iltapäivä tulee. Tänään tulee noin puoli kuudelta.
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillut. Olen sen verran nirso vihannesten suhteen, että ruokalista viimeistellään kaupassa käydessä sen mukaan mitä vihanneksia löytyy nahistumattomana.
Tosi hyvin muuten valitsevat tuoreet tuotteet, ainakin omalla kohdalla on aina ollut näin. Muidenkin kuin vihannesten kohdalla, on ihan reilusti päiväystä eikä tuoda mitään parin päivän päästä vanhaksi menevää.
Vierailija kirjoitti:
Aina on tullut priima tavaraa.
Töissä käydessä kaupassakäynti oli tärkeää, saa valita mitä haluaa ja tarvitsee olin kyllä pikkasen heräteostelija. Nyt eläkkeellä, kun vielä pystyn ja jaksan kauppaan lähteä, haen kaiken tarvitsevani ihan itse. Vuosi sitten minulla oli lupa mennä kauppaan aamulla klo 7, ja näin tein, josta minua on myöhemmin Jälkiviisassakin pilkattu. Olen toki lukenut kuinka joku on saanut huonoja tuotteita ja osaan valittaa, jos tilaamaan joudun. Takaan että saavat kaiken huonon viedä takaisin, en suostu olemaan mikään jäteparkki.
Tilaan nykyään kaiken. Kokeilin viime syksynä ja heti jäin koukkuun. Kerran viikossa tulee tilaus.
Toimituspäivän ja -aikaikkunan saa valita, vaikka olenkin kotona lähes aina näin koronan vuoksi.
Kaikki tuoretuotteet ovat olleet todella hyviä ja minäkin valkkaan tarkkaan kaupassa itse.
Kaikissa on ollut hyvät päiväykset, joskus joutuu vaihtamaan, että syödäänkin kala ensin ja kana myöhemmin. Samoin joutuisi jos itse hakisin tai ostaisin eri merkkiä.
Korvaavat tuotteet ovat olleet yhtä poikkeusta lukuunottamatta hyviä ja aina voi kirjoittaa, jos haluaa jotain tiettyä tilalle. Kerran puuttui yksi tuote, sain hyvityksen.
Vaikka kuljetus maksaa 10-15€, riippuen tilanteesta, säästän heräteostoksissa ja siinä, että voi vaan samalla katsoa onko kaapissa jotain. Periaatteessa kauppalistan vaivalla menee koko kauppareissu. Samoin vaaka kiittää, kun ei jatkuvasti ole herkkuja kotona.
Tilausta voi muokata edelliseen päivään asti, joten jos huomaa, että vessapaperi onkin lopussa, niin saa senkin vielä.
Ainoa mistä miinusta on se foodien sivuston hitaus. Koneella toimii paremmin, mutta teen silti yleensä puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on tullut priima tavaraa.
Hyvä tietää, vai oletko Prisman edustaja :) Meistä kuluttajistahan kaikki on kiinni, jos saa huonoa palvelua äänestää heti jaloillaan ja se on siinä.
painavat koska kauppa 1,5km päässä ei autoa