Miehiä ärsyttää jos hyvännäköinen nainen on sinkku.
Kommentit (59)
Tottakai. Tämmöinenhän "kuuluisi" seksiorjaksi takkutukkaiselle kellariasujalle!
Jep, aina saa olla perustelemassa valintaansa!
Enemmän se ärsyttää jos hyvännäköinen nainen EI ole sinkku.
Se laskee onnistumisprosenttia usein, mutta ei tokikaan aina.
Niinpä. En ole edes kovin hyvännäköinen, mutta ainakin kolme eri miestä on sanonut, että on haaskausta (!!), että tällainen nainen on sinkkuna. Tiedän, että se oli vain väärin valittu ilmaus, mutta on helvetin loukkaava ajatus, että menen jotenkin hukkaan, jos minulla ei ole miestä.
Ei ärsytä. Ei suoraan sanottuna kiinnosta pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai hyvännäköinen ja aseksuaali, täysin mahdoton yhtälö!
Hyvännäköinen nainen ei voi olla myöskään lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. En ole edes kovin hyvännäköinen, mutta ainakin kolme eri miestä on sanonut, että on haaskausta (!!), että tällainen nainen on sinkkuna. Tiedän, että se oli vain väärin valittu ilmaus, mutta on helvetin loukkaava ajatus, että menen jotenkin hukkaan, jos minulla ei ole miestä.
Mulle on sanottu täysin samoin. :D
Vierailija kirjoitti:
Totta!
Tai lesbo.
Minä olen se aseksuaali, paras kaverini on lesbo ja vuosien saatossa ollaan molemmat kyllä saatu vaikka ja mitä aggressiivisia kommentteja miehiltä!
Vierailija kirjoitti:
tyhmäkö oot pillua ne on vaa halunnu ku noin sanoo
Vierailija kirjoitti:
Vanhapiika hoki vanhainkodissa, että "kuka minua oikein panis!"
Minä mies 44v en ärsyynny yhtään sinkkunaisista, lesboista, kauniista naisista jne. Voikohan olla, että tässäkin asiassa ei ole yhtä virallista miehistä mielipidettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vanhassa sketsiohjelmassa kaksi mummoa käveli kadulla rollaattoriensa kanssa ja toinen tokaisi, että "tulis ees pakkanen ja panis."
Vierailija kirjoitti:
Minä mies 44v en ärsyynny yhtään sinkkunaisista, lesboista, kauniista naisista jne. Voikohan olla, että tässäkin asiassa ei ole yhtä virallista miehistä mielipidettä?
Ärsyynnytkö aseksuaaleista?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se ärsyttää jos hyvännäköinen nainen EI ole sinkku.
Se laskee onnistumisprosenttia usein, mutta ei tokikaan aina.
Näin. On turhauttavaa huomata jos suurin osa periaatteessa mielenkiintoisista naisista on varattuja. Jos joutuu antamaan 50 metriä tasoitusta 100 metrin juoksussa, niin ei hyväkään mies välttämättä voita sitä kisaa ja ole ensimmäisenä maalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyi asiaan?
Kyllä, jatkuvasti kysymyksiä, että onko sinulla poikaystävä. Ihmiset eivät voi tajuta, että joku haluaa kehittää itseään ja olla yksin. Halpismiehet (vaihtavat naisia koko ajan) menevät ihan sekaisin.
sössönsöö. meitä miehiä ärsyttää enemmän nämä ulinaisten paskayleistykset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jatkuvasti kysymyksiä, että onko sinulla poikaystävä. Ihmiset eivät voi tajuta, että joku haluaa kehittää itseään ja olla yksin. Halpismiehet (vaihtavat naisia koko ajan) menevät ihan sekaisin.
Olen samanlainen mies ja halpismiehet sekä halpisnaiset ovat molemmat ihmeissään elämäntyylistäni=D
M32