Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä ärsyttää jos hyvännäköinen nainen on sinkku.

Vierailija
02.08.2021 |

He eivät voi käsittää !

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. En ole edes kovin hyvännäköinen, mutta ainakin kolme eri miestä on sanonut, että on haaskausta (!!), että tällainen nainen on sinkkuna. Tiedän, että se oli vain väärin valittu ilmaus, mutta on helvetin loukkaava ajatus, että menen jotenkin hukkaan, jos minulla ei ole miestä. 

Kannattaa kysyä miten niin? On muuten hiljaista miestä sen jälkeen.

42/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää naiset, jotka kuvittelee olevansa hyvännäköisiä tai muutenkaan kiinnostavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ärsytä eikä kiinnosta olipahan kuka vaan sinkku tai suhteessa. Ihme ongelmia ihmisillä..

Vierailija
44/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä voi ärsyttää myös, jos nainen on varattu ja mainitsee siitä. Siitä vasta show voikin seurata.

Vierailija
45/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vain, jos hyvännäköinen sinkkunainen pihtaa.

Vierailija
46/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä nainen menee aina hukkaan silloin kun se ei ole palvelemassa miestä tai miehen käytettävänä. Hyvännäköiset on jo suorastaan rikollisia kun syyllistyy tehtäviensä laiminlyöntiin.

Vierailija
47/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. En ole edes kovin hyvännäköinen, mutta ainakin kolme eri miestä on sanonut, että on haaskausta (!!), että tällainen nainen on sinkkuna. Tiedän, että se oli vain väärin valittu ilmaus, mutta on helvetin loukkaava ajatus, että menen jotenkin hukkaan, jos minulla ei ole miestä. 

Imartelua se vain on ja yritys päästä pöksyihisi.

Vierailija
48/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia ihmisiä sinkkuus ylipäänsä tuntuu ärsyttävän. Porukalla mietitään, että mikähän siinä Tiinassa oikein on vikana kun edes miestä ei löydy. Huoh..

Miltäköhän tuntuu se, että on pakottava tarve juoruilla muista ihmisistä tai arvailla toisten ihmisten suhdekuvioista. En ole koskaan kokeillut enkä oikeastaan osaa samaistua tuollaiseen ollenkaan. 

Vierailija
49/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä nainen menee aina hukkaan silloin kun se ei ole palvelemassa miestä tai miehen käytettävänä. Hyvännäköiset on jo suorastaan rikollisia kun syyllistyy tehtäviensä laiminlyöntiin.

No enpä ole ikinä tällaisiin asenteisiin törmännyt.

Kertoo ehkä sinun elinpiiristäsi sitten nuo asenteet?

Vierailija
50/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokuvain kirjoitti:

Enemmän ärsyttää naiset, jotka kuvittelee olevansa hyvännäköisiä tai muutenkaan kiinnostavia.

Tällainen mies on kyllä inha, visto otus.

Haluaa pitää naisen nöyränä maan matosena joka ei vaan erehdy kuvittelemaan itsestään mitään.

Vallanhimoinen, itsevarmuutta pelkäävä.

Nyhjäke.

Vierailija
51/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia ihmisiä sinkkuus ylipäänsä tuntuu ärsyttävän. Porukalla mietitään, että mikähän siinä Tiinassa oikein on vikana kun edes miestä ei löydy. Huoh..

Totta. - Itse olen ollu aina sinkku ja varmaan kaikki muut tietävät ja tuntevat syyt miksi minä olen sinkkuna, Itse en vain löydä ja tai huomaa yhtään erityistä syytä, mikä nimenomaisesti estäisi minua saamasta kumppania/ parisuhdetta. Mutta ei tämä kumppanittomuuteni muuksi muutu asiasta huomauttelemalla tai vihjailemalla seksuaalisesta suunauuneisuudestani, ai kuinka miten pitäisi laskea rimaa ja lopettaa haaveilu .

Toisaalta hyvin monelle olen vain ilmaa ja kuin tapettia, joita ei vosi vähempää kiinnotsaa, että olen sinkku, koska olen heille aina sitä ollut. Joskus tunuukin hieman epäreilula kun vaikka olen onnistunu saamaan naisia ystävikseni ja kavereiksi, niin en hahmota tai tajua miksi näin käy aina. Kun taas osalle unuu, että heillä ei ole ketään muuta läheistä naispuolista ihmistä kuin kumppani ai mahd. äiti tai sisko.

Onnekkaimmilla on minusta sekä läheisnä kavreina/ ystävinä jne sekä naisia että miehiä että Se yksi ja erityinen rinnalla.  Vaikka ei sinkkunakaan olossa sinänsä mitään vikaa ole. - Iselläni vain on juuri tällä hetkellä halipula vaihe päällä; jolloin haluaisi kovasti tulla kosketuksi ja nähdyksi..

Tai vasaavasti saada koskettaa ja kuunnella jne toista. Tuntuu hetkittän pakahdutavalta kun näkee kauniissa kesäsäässä toisiinsa liimautuneita pareja....  

Vierailija
52/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mies 44v en ärsyynny yhtään sinkkunaisista, lesboista, kauniista naisista jne. Voikohan olla, että tässäkin asiassa ei ole yhtä virallista miehistä mielipidettä?

Ei. Vauvalla tiedetään aina mitä miehet ajattelee, tekee ja mistä ne ärsyyntyy. Mut auta armias, jos edes pikkaisen vihjaa jostain naisille 'tyypillisestä' asiasta, edes oikein varovasti, muistaen samalla huomauttaa, että meitä on toki moneen lähtöön ja kyseessä on vaan karkea yleistys - sellainen ei tule kuuloonkaan!

Vierailija
53/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ärsyttää kun mies käyttää naista seksuaalisesti hyväksi vaikka naiset tämän sallivat.

Vierailija
54/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole useampaan vuoteen tavannut ketään jonka kanssa haluaisin parisuhteeseen, vaikka joidenkin naisten puolelta kiinnostusta tähän on ollut. En siis myöskään harrasta seksiä treffikumppanien kanssa jos en ole oikeasti ihastunut. En halua elämääni myöskään mitään monimutkaisuuksia tai draamaa, vaan se asia on hoitunut jo vuosia aina silloin tällöin luotettavan tutun kanssa ilman kaveruutta kummempaa tunnepuolta. 

Tässä nykyisessä tilanteessa olen kuitenkin useamman kerran kuullut naisilta negatiivista kommenttia siitä että joku minussa on vikana kun ei kiinnosta lähteä parisuhteeseen tai edes sänkyyn. Ihmettelevät että miksi edes käyn treffeillä jos ei nämä asiat kiinnosta. No, kyllä ne kiinnostavat kun sopiva ihminen kohdalle tulee, mutta kun ei ole vielä tullut. Osalle naisista tuntuu olevan loukkaus jos sanoo "ei kiitos" seksille jos he sitä ehdottavat. 

Vierailija
55/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ärsyttää kun mies käyttää naista seksuaalisesti hyväksi vaikka naiset tämän sallivat.

Tuliko väärään ketjuun?

56/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jokuvain kirjoitti:

Tällainen mies on kyllä inha, visto otus.

Haluaa pitää naisen nöyränä maan matosena joka ei vaan erehdy kuvittelemaan itsestään mitään.

Vallanhimoinen, itsevarmuutta pelkäävä.

Nyhjäke.

Joo, se on parempi olla kuin kuvitella.

Vierailija
57/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää vain, jos hyvännäköinen sinkkunainen pihtaa.

Se että sinä et ole seksuaalisesti haluttava ei tarkoita että nainen pihtaa.

Vierailija
58/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kateellisia akkojakin. Joutuvat itse roikkumaan vaikka väkisin "kuhan on joku"-ukkojensa kanssa kulissiliitoissaan, kun eivät yksinäänkään pärjää. Toki nämä narskut muutenkin imevät kaikin tavoin kuiviin kaikki ihmiset ympäriltään, että kai se hyväksikäyttö sitten korvaa niille sen tunteiden tyhjiön.

Vierailija
59/59 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun vieläkin kuvitellaan , että ihminen on onnellinen vain parisuhteessa ollessaan. Eikö pikkuhiljaa voisi hyväksyä sen tosiasian, että ihan kaikki sinkut eivät kaipaa mitenkään sitä suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi