Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kiskaisi autossa puhelimen kädestäni ja ärähti "voitko nyt v*ttu vastata kun mä kysyn"

Vierailija
02.08.2021 |

Hän kysyi yhden paikan osoitetta minne oli viemässä minua, enkä heti havainnut kysymystä. Hieman liioiteltu reaktio kenties?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas agressiivinen reaktio. Kyllä olisi parasta erota. 

Vierailija
2/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halveksit miestäsi?

Vierailija
4/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko akuutti tilanne? Kaupunki tms paljon liikennettä ja oltava kartalla koko ajan. Sitten reaktion ehkä ymmärtää.

Vierailija
5/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin samantien heittänyt ikkunasta. Valitetaan kun teinit räplää kännykkää.

Vierailija
6/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisit joskus kanssaihmisiisi eikä siihen kännykkään.

Vierailija
7/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo, kun sai sillon älykännykän, niin se ei nähnyt eikä kuullut yhtään mitään. Kun sanoin 5 kertaa jotain, niin annoin olla ja silti se valitti sitten siitä asiasta myöhemmin jos jotain ei ole tapahtunut. Sanoin aina, noh mähän sanoin sulle monta kertaa, että siirretään asioita. Aina mun vika.

Vierailija
8/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran verenpaine noussut juuri tuon takia. Ei näe ei kuule kun tuijottaa puhelinta.

Vierailija
9/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat riemuidiootteja, olette ansainneet toisenne.

Vierailija
10/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vxttu on hyvä ja vastaa.

Vierailija
11/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo, kun sai sillon älykännykän, niin se ei nähnyt eikä kuullut yhtään mitään. Kun sanoin 5 kertaa jotain, niin annoin olla ja silti se valitti sitten siitä asiasta myöhemmin jos jotain ei ole tapahtunut. Sanoin aina, noh mähän sanoin sulle monta kertaa, että siirretään asioita. Aina mun vika.

Naiset ovat tällaisia. Mies otettava, että voi häntä aina syyttää kaikesta.

Vierailija
12/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olit kännykällä? Katsoitko reittiohjeita?

Vierailija
13/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseaiheutettu tilanne. Mikä siinä puhelimessa oli niin mielenkiintosta että piti kuurona zombina ruutua tuijottaa ja pitää toinen odottamassa kun hoidettiin sinun asioita? Mä olisin heittänyt sut autosta uos kokonaan.

Vierailija
14/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liikenteessä ja kuski kysyy osoitetta, eikö silloin vastata? Veikkaan ettei ap osaa ajaa autoa, ei edes lukea karttaa.

Mies on liian hyvä ap:lle.

Vierailija
15/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mies nyt ymmärtää ettei hänellä ole mitään velvollisuutta auttaa sinua enää.

Vierailija
16/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko itse aina asiallinen. Et korota ääntäsi tai kiroile. Et menetä ikinä malttiasi. Ihminen se on miehesikin, jopa hänellä on lupa ärsyyntyä.

Vierailija
17/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko mikä siellä puhelimessa oli juuri silloin tärkeää?

Jos et muista, niin se ei ollut yhtään mitään tärkeää. Ja jos satut muistamaan, niin ei se välttämättä silloinkaan ollut mitään tärkeää.

Vierailija
18/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee ens kerralla julkisilla. Sitten voit vinkua, kun bussikuski ei herättänyt sinua some-kuplastasi oikealla pysäkillä.

Vierailija
19/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia olis nyt varmaan paikallaan. Ja muutama haukkumispuhelu. Tää oli niin turha aloitus, no ok jaksuhaleja sulle.

Vierailija
20/22 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hemmetin ärsyttävää kun keskustellaan ja yhtäkkiä mies vaan vajoaa puhelimeensa. Muka katsoo vielä silmiin ja ynähtää jotain mutta ajatukset ovat ihan muualla eikä kuule. Sitten ei ole oikeasti hajuakaan mitä olen sanonut.

Pyytää kyllä anteeksi ja ei näin liian usein tapahdu, varmaan jos tapahtuisi niin reagoisin samalla tavalla kuin apn mies.