Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ilmoittautua surkein kuski ohjelmaan

Vierailija
16.08.2014 |

..mutta poika, jota pyysin apuriksi, sanoi, että et sinä siinä "pärjäisi", vaan tippuisit ekana pois. Kaikesta sitä tuleekin hyvä mieli. Olen mielestäni surkea, kun en oikein osaa peruuttaa tai pitää kaasulla ajaessa vauhtia tasaisena (vakkari helpottaa), en tunne hallintalaitteita ja poden ajopelkoa uusissa tilanteissa, pelkään myös kaistanvaihtoa kovassa liikenteessä ja mäkilähtöä. Liikennesäännöt osaan kyllä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokoulun käynyt ja kortti on?

Vierailija
2/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kortti ja ajan paljon nykyään. Olen nuorena ollut sellaisessa työssäkin, missä oli kaupunkiajoa. Muutama vuosi vain meni, että ajoin vain lomamatkoilla pienen pätkän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaarallinen maantiellä ole, mutta kaupunkiajot ajastan hiljaiseen aikaan. Maantieajon hallitsen kyllä ihan hyvin, kun vaan saan käyttää vakionopeudensäädintä. Ap. Hallitsen kyllä peruslaitteet, mutta esim. se, mistä näkee moottorilämpötilan, selvisi vasta pari viikkoa sitten. 

Vierailija
4/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian hyvä

Vierailija
5/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tehtävät mitä siinä on, on kyllä älyttömän vaikeita. Kuten pakettiautolla peruuttaminen, väistöajot yms. En usko, että niissä kovin hyvä olisin. No en oikeasti uskaltaisi, mutta kuinka moni uskoisi selvittävänsä nuo vaivatta?

Vierailija
6/6 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi telkkariin pitäisi lähteä harjoittelemaan ja itsensä nolaamaan kun ajoa voi harjoitella ihan ajamalla vaan? Huomiohakuisuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan