Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö miehen ostaa naiselle lahjoja?

Vierailija
16.08.2014 |

Ensimmäinen poikaystäväni oli todella romanttinen. Osti minulle usein lahjoja (ei toki mitään yltiökallista mutta jokainen pienikin lahja toi hyvän mielen), hieroi, kehui (ei mitenkään siirappisesti) ja kertoi rakastavansa. Se suhde päättyi kolmen vuoden jälkeen, mutta ilmeisesti siitä suhteesta sain sen käsityksen, että tällaisia ne poikaystävät ovat. Kehuvat, ostavat lahjoja ja huomioivat. Mutta nykyinen poikaystäväni onkin ihan eri sorttia. Ei ole ikinä ostanut minulle yhtäkään lahjaa (synttäri- ja joululahjaa lukuunottamatta), ei tee erityisiä huomionosoituksia kuten hieromista ellen itse suorastaan pyydä ja silloinkin tuntuu että se on hänelle epämiellyttävää ja turhaa, on muutenkin mielestäni aika pihi raha-asioiden kanssa. Jotenkin tuntuu tyhmältä joutua maksamaan elokuvalippu ja oma ravintolaillallinen.

Tiedän, että Suomessa ollaan kauhean tasa-arvoisia ja kai tuohon nyt sitten pitäisi vaan tottua. Mutta jotenkin vaan vituttaa, kun minä laittaudun kauniiksi miehelle, hoidan huolta vartalostani, kosteutan ihoa ja mitä lie. No toki teen sitä myös itseni vuoksi, mutta silti. Ehkä olen vanhoillinen, mutta minusta mies vaan on suhteessa se joka maksaa pikkusummat (eri asia toki asuntolainat sun muut, tarkoitan juuri ravintolaillallisia ja treffi-iltoja). Miehen pitäisi myös ymmärtää huomioida naistaan eikä vaan olettaa, että nainen hoitaa ruoat ja kodin pelkästään siitä ilosta, että saa silloin tällöin munaa.

Kaipaako kukaan muu teistä tuollaista herrasmiesmäistä käyttäytymistä?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin miehelleni seurustelun alussa, että minulla on kolme toivetta: Vie minut joskus kuuntelemaan konsertteja, tuo minulle kukkia ja muista syntymäpäiväni. Hän on toteuttanut toiveeni. :)

Vierailija
2/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivänäni en halua lahjaa, koska lahjan hankkiminen synttäriksi pakottaa toisen hankkimaan jotain jonain pvänä ja tällöin se vapaaehtoisuus puuttuu. Ihanampaa on kun pieni lahja tai huomioiminen tulee ihan arkena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään em tarvitse lahjoja esim. jouluna, mutta syntymäpäivänä haluan tuntea, että joku arvostaa sitä että vuosia tulee lisää, niin ei tarvitse surra lisävuosia. 2

Vierailija
4/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain huorille maksetaan seurasta. Jos naiselle pitää antaa lahjoja tai maksaa sen kuluja, on se sitten mulla töissä ja tekee just kuten sanon.

Vierailija
5/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nekin ansaita. Jos nainen osaa olla niiden arvoinen.

Vierailija
6/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla miehellä on enää mitään tapoja. He vain odottavat saavansa hyvännäköisen nuoren naisen tekemättä mitään. Jos mies ei itse tajua huomioida naista, niin se on melkein turha toivo lähteä tätä käytöstä muuttamaan. Miehestä tulee katkera, kun hän luulee naisen haluavan vain rahaa. Parempi on vaan yrittää etsiä se mies, jolle on opetettu nämä tavat jo kotona. Niitäkin onneksi vielä on, joskin harvassa.

Vierailija
7/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taitolaji, tuo toisen ihmisen huomioiminen.

Vierailija
8/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että naiselle pitää ostaa lahjoja siitä ilosta, että hän tällää naaman täyteen meikkiä?

Ostan naiselle mielelläni lahjoja, kunhan saan niitä itsekin. Jos nainen tosissaan luulee, että pelkästään suomalla ihanan läsnäolonsa mies haluaa ostaa lahjoja, hän on sen kaliiberin tahvo, ettei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
9/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä herrasmiesmäistä lahjonnassa on? Naiset haluavat vain ratsastaa miehen lompakolla.

Ostatko itse koskaan miehelle lahjoja? Se Pyhä Vulvasi ei ole maapallon keskipiste.

Vain huorille maksetaan ja rakastajattarille ostetaan seksileluja, kumpi olet?

Vierailija
10/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi, sen enempää kuin mitä nainen ostaa miehelle. Hyvä naiset, elämme 2000-luvulla! Kenenkään ei pidä mitään siksi että sukupuoli.

Vierailija
11/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:31"]Harvalla miehellä on enää mitään tapoja. He vain odottavat saavansa hyvännäköisen nuoren naisen tekemättä mitään. Jos mies ei itse tajua huomioida naista, niin se on melkein turha toivo lähteä tätä käytöstä muuttamaan. Miehestä tulee katkera, kun hän luulee naisen haluavan vain rahaa. Parempi on vaan yrittää etsiä se mies, jolle on opetettu nämä tavat jo kotona. Niitäkin onneksi vielä on, joskin harvassa.

[/quote]

Naisilla ei koskaan tapoja ole ollutkaan. Vain huora ruikuttaa, ettei saa lahjoja, jos ei itsekään niitä osta.

Vierailija
12/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen aika nopeasti miehestä huomaa osaako se ottaa naisen huomioon vai ei. Eihän se mitään timanttiketjua vaadi, vaan vaikka leivokset molemmille viikonloppuna. Ne nautitaan kiireettömästi ja jutellen.

Vierailija
13/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:36"]Mitä herrasmiesmäistä lahjonnassa on? Naiset haluavat vain ratsastaa miehen lompakolla.

Ostatko itse koskaan miehelle lahjoja? Se Pyhä Vulvasi ei ole maapallon keskipiste.

[/quote]

Totta. Aloittaja haluaa saada lahjoja ja taloudellista etua vastineeksi siitä, että antaa pillua. Jokainen osaa päätellä, minkä se hänestä tekee.

Vierailija
14/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:38"]Kyllä sen aika nopeasti miehestä huomaa osaako se ottaa naisen huomioon vai ei. Eihän se mitään timanttiketjua vaadi, vaan vaikka leivokset molemmille viikonloppuna. Ne nautitaan kiireettömästi ja jutellen.

[/quote]

Miten otat miehen huomioon? Koska teit kuvailemasi kaltaisen teon viimeksi?

Vierailija
15/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:34"]

Se on taitolaji, tuo toisen ihmisen huomioiminen.

[/quote]

Mä ainakin haluan huomiota ihan jollain muulla tavoilla kuin lahjapaketeilla ja kukilla, ja sitä myös saan. Ei ole pahemmin toisillemme lahjoja hankittu, toki jos toinen nimenomaan haluaa jonkun tietyn jutun sen voi hankkia. Mieluummin satsataan matkusteluun ja vaikka hyviin illallisiin. Ei tosiaan olla mitään romantikkoja...

Vierailija
16/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri Suomessa vallalla olevan käsityksen vuoksi otinkin ulkomaalaisen miehen, jolla on käytöstavat hallussa, ja joka huomioi minua niin, että oloni on kuin prinsessalla. Jätänkin mielihyvin muut naiset kilpailemaan Suomi-poikien kyseenalaisesta suosiosta. Kivittäkää mut! :P

Vierailija
17/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ostan naiselle mielelläni lahjoja, kunhan saan niitä itsekin. "

Näin puhuu suomalainen mies. On meitä lykästänyt, naiset!

Vierailija
18/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:36"]Mitä herrasmiesmäistä lahjonnassa on? Naiset haluavat vain ratsastaa miehen lompakolla.

[/quote]

Totta. Aloittaja haluaa saada lahjoja ja taloudellista etua vastineeksi siitä, että antaa pillua. Jokainen osaa päätellä, minkä se hänestä tekee.

[/quote]

juu. eikös sitä "päiväkahviseuraa" etsi juuri nämä "herrasmiehet"?  ; )

naiset vaativat tasa-arvoa haluamiinsa asiohin. maksaminen ei kuulu niihin. kaikesta muusta nillitetään,

kuinka miehet ei sitä, tätä ja tuota.

valikoivaa tasa-arvoa.

Vierailija
19/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:38"]

Kyllä sen aika nopeasti miehestä huomaa osaako se ottaa naisen huomioon vai ei. Eihän se mitään timanttiketjua vaadi, vaan vaikka leivokset molemmille viikonloppuna. Ne nautitaan kiireettömästi ja jutellen.

[/quote]

Itseään kunnioittava nainen leipoo itse omin kätösin miehelleen ne leivokset.

Vierailija
20/54 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:30"]Täytyy nekin ansaita. Jos nainen osaa olla niiden arvoinen.

[/quot

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:30"]Täytyy nekin ansaita. Jos nainen osaa olla niiden arvoinen.

[/quote]

Voiko näiden alapeukuttajien mielestä nainen käyttäytyä kuinka tahansa ja ansaitsevansa silti lahjoja?