Minkä kotityön taikoisit pois jos voisit?
Jos hyvä haltiatar tekisi puolestasi aina jonkin kotityön, niin mikä se olisi?
Minä valitsisin silityksen. Inhoan silittämistä, eikä mieskään sitä rakasta (=silittää vain omat vaatteensa, ei minun). Silitän harvoin, vaikka minulla on paljon kivoja vaatteita, jotka pitäisi silittää. Esim. kauluspaidat siis makaavat ryppyisinä kaapissa kun en voi niitä käyttää ja valitsen silittämättä siistin neuleen. Lastenkin vaatteet olisivat paljon siistimmän näköisiä silitettyinä.
Kommentit (31)
Pölyjen pyyhintä. Kaikki pinnat pitäisi pyyhkiä kahden tunnin välein, jotta näyttäisi siistiltä. Meillä on kissa ja tummat kalusteet, ei hyvä yhtälö...
Silitys olisi kyllä hyvänä kakkosena..
Hmm... Kaikki kotityöt on niin kamalia! Mutta sanon kyllä imurointi. Koska tiskatessa, kun pyyhkii pölyjä, pesee ikkunoita taikka vessaa voi kuunnella musiikkia tai joskus katsoa tai ainakin kuunnella telkkaria. Imuroidessa ei kuule mitään kun se hemmetin imuri ääntelehtii ! Imuorinti on kauheinta kyllä... Ja se imurin otto kaapista ja töpselikin ärsyttää :D
Pyykinpesu ja sen pyykkivuoren lajittelun kaappeihin! Isossa perheessä sitä pyykkiä tulee hirveästi!
Tiskaaminen täälläkin. Se niiiiiiiiiiiiin ärsyttävää. Kertakäyttöastioista tulee hirveesti roskaa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:56"]
Hmm... Kaikki kotityöt on niin kamalia! Mutta sanon kyllä imurointi. Koska tiskatessa, kun pyyhkii pölyjä, pesee ikkunoita taikka vessaa voi kuunnella musiikkia tai joskus katsoa tai ainakin kuunnella telkkaria. Imuroidessa ei kuule mitään kun se hemmetin imuri ääntelehtii ! Imuorinti on kauheinta kyllä... Ja se imurin otto kaapista ja töpselikin ärsyttää :D
[/quote]
Mp3 soitin vaan soimaan ja kuulokkeet korviin, johan sujuu imurointi paremmin :)
Puhtaiden pyykkien viikkaaminen on inhottavaa puuhaa. Enkä edes tiedä miksi.
Ääni menee tiskaamiselle, perseestä koko homma. Astianpesukone ei mahdu talouteen ja vuokranantaja ei anna lupaa putkien muokkaamiseen, liitäntää ei ole valmiina. Eikä kyllä olisi varaakaan...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 18:23"]
Kysymystä ei oo tarkotettu mulle, mutta ensin pitäs löytää asunto johon semmosen sais asennettua.
[/quote]
Pöytämallin saa asennettua ihan joka kotiin.
[/quote]
Tossa on ihan hyvä peli---> http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/astianpesukoneet/ESF2200DW/electrolux-astianpesukone-esf2200dw
Jos se haltijatar tosiaan osaisi järjestelyn niin että tavarat löytyisivät oikeilta paikoiltaan (eikä vain jostain pinosta tai komerosta) niin kyllä se olisi voittaja. Lapsille tekisi kyllä hyvää edelleen opetella korjaamaan jälkensä, mutta miehen osalta voitaneen jo tässä vaiheessa luovuttaa.