Onko normaalia tyttö ja poika väittävänsä olevan vain kavereita, mutta samalla kävelevät käsikädessä, suutelevat ja halailevat jatkuvasti
Molemmat 15. Oma poika ja tämä tyttö ovat kuulemma vain kavereita ja eivät edes ole kovin läheisiä ja tuttuja, mutta aina kun he ovat kahdestaan he saattavat vaikka vain maata päällekkäin sohvalla ja suudella yms. Onko normaalia ja mitä he tässä yrittävät salata?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Me aloimme mieheni kanssa seurustella jo teineinä. Olimme perhetuttuja ja kuuluimme samaan kaveripiiriin. Jossain vaiheessa aloimme vaan hengailla kaksistaan. Koko kaveripiiri oli sitä mieltä, että seurustelimme, mutta ainakaan minä en näin kokenut - ihan vaan kavereita me mielestäni oltiin. Saatoimme painia ja nuhjata keskenämme, mutta vasta, kun mentiin pussailuasteelle, aloin ymmärtää, että tässä on nyt muutakin kuin ystävyyttä. Olin varmaan viimeinen, joka tajusi, mistä siinä oli kysymys. No, yhdessä ollaan vieläkin - ja parhaita kavereita. Takana on yli 30 vuotta yhteiseloa.
Niin, ja sen verran lapsia - tai ujoja - oltiin, että seksi astui kuvioihin vasta kolme vuotta myöhemmin...
Isovanhempani olivat myös parhaat kaverukset ja olleet yhdessä rippikouluikäisestä lähtien.
No tämmöinen skenaario oli se mitä alunperinkin mietin ja saattaapi olla totta tässäkin tapauksessa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten he ovat vielä niin alussa, että haluavat salata asian ja tutustua toisiinsa rauhassa. Kuvittelevat olevansa fiksumpia ja esittämisen menevän täydestä, vaikka kaikki näkevät mistä on kyse. Antaa nuorten olla rakastuneita, kyllä he sitten kertovat kun ovat valmiita siihen. Toki toivottavasti ehkäisyasiat on käsitelty kotona jo aiemmin.
No tämä varmaan on ehkä kaikista todennäköisin vaihtoehto. Eikö ehkäisyasiat käydä koulussa, miksi minun pitää niistä puhua?
ap
Porvoosta päivää. Koulullehan kaikki vaikeat keskustelut pitääkin ulkoistaa, mitäpä sitä suotta.
No eikö se niin mene?
Ap
Hannu Karpo paikalle selvittämään asia!
Porvoosta päivää. Koulullehan kaikki vaikeat keskustelut pitääkin ulkoistaa, mitäpä sitä suotta.