Te joilla on lapset alle 2v ikäerolla, miten arki sujuu teillä?
Onko arki ihan hirveää hulabaloota ja väsymystä?
Mitä ilonaiheita sinulla on ollut arjen keskellä?
Mun tuttu saa toisen lapsen, ikäeroa laåsille tulee 1v 8kk.
Mietin vain, että miten ja millä keinoilla kahden noin pienen kanssa voi pysyä selväjärkisenä?
Kommentit (7)
Ihan loistavasti menee! Meidän lapset on nyt 9, 10 ja 11 ja niin nätisti käyvät koulua että ihan naurattaa. Ainoa ongelma on ensi viikolla oleva vanhempainilta joka on kaikilla kolmella yhtä aikaa. Ja meitä on vain kaksi vanhempaa...
Ihan normaalisti se meni. Isomman ulkoilutarpeet toki huomioitiin ja muut rutiinit joten vauva solahti perheen rytmiin parissa kuukaudessa.
Meillä ikäerot 1v 7kk ja 1v 10kk. Silloin kun olivat alle kouluikäisiä, oli aika kaaosta ja olin väsynyt. Lähdin töihin lepäämään kun nuorin oli 1v 7kk.
Nyt heillä ikää 18v 16v ja 14v ja elämä on ihanan seesteistä.
Tosin hyvin menee, lapset aloittivat juuri ekan ja tokan luokan. En voisi olla tyytyväisempi pieneen ikäeroon!
Hienosti on mennyt. Vaikeinta oli silloin, kun oli vauva ja alle 2v esikoinen, mutta ekan vuoden jälkeen on ollut tosi helppoa. Nyt 13 ja 11v tutkapari tulee loistavasti toimeen keskenään.
Meillä kolme lasta kahen vuoden ikäerolla. Hyvin on mennyt :) En ole väsynyt. Hulabaloota arki kylläkin on, kaikki lapset alle kouluikäisiä ja kotihoidossa... Rutiinit on tärkeitä, niistä poiketessa on arki kaaosta ;)
Ei musta alle 2v ikäero ole paha. Meidän lapsilla 1v5kk ja olen kokenut hyväksi. Molemmat pieniä samaan aikaan, pienten lasten tarpeineen. Ei tarvitse olla yrmy esikoinen "vauvamaailmassa" pakon edessä.