Oon yhdessä face ryhmässä ja aina kun laitan sinne oman kuvani...
...niin löytävät jotain parannettavaa Mikään ei koskaan ole hyvin. Sama siinä etten saa monia tykkäyksiä. Kun taas jotkut yli 50v saa hirveästi tykkäyksiä omista kuvistaan ja kehuvat kilpaa. Oon siis 43 ja keski ikä siellä ehkä yli 50v. Eli ikäkään ei selitä ilmiötä.
Kommentit (13)
Miksi johonkin ryhmään pitää tunkea omaa kuvaa? Ei sun pärstä ketään kiinnosta
Muutenkin ihmetyttää miten jotkut avautuu elämästään jossain naistenhuoneissa. Niissä on kymmeniä tuhansia jäseniä ja vaikka miten säännöt kieltää jakamisen ryhmän ulkopuolelle niin ei ne ole mitään suljettuja salassapitopaikkoja
Eikö ihmisillä ole ystäviä kun pitää noihin päivittää jotain perhejuhlia tai lomareissuja?
Tähän on olemassa tosi helppo ratkaisu. Lopetat sen facebookin käytön.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on olemassa tosi helppo ratkaisu. Lopetat sen facebookin käytön.
Näköjään pitää lopettaa.
Kuka aikuinen laittaa jonne kun someen omia kuvia
Grow up
Tarkotatko nyt naamakuvia, vai jotain kukka-asetelmia?
Siis laitatko kuvan itsestäsi tai vain itse ottamasi kuvan esimerkiksi sisustuksesta? Oletan että jälkimmäisen kaltaisia kuvia. Voihan siinä tosiaan olla sitten sukupolvi/sukupuoli/ikäryhmäero tai vain se että ryhmään on kerääntynyt sen kaltaisia ihmisiä joille se yksi tapa toimia on paras ja sinun tapasi on erottuva ja erilainen (mutta ei yhtään huonompi kuin muilla).
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen laittaa jonne kun someen omia kuvia
Grow up
Kuka minkään ikäinen käyttää typerää anglismia?
Vierailija kirjoitti:
Siis laitatko kuvan itsestäsi tai vain itse ottamasi kuvan esimerkiksi sisustuksesta? Oletan että jälkimmäisen kaltaisia kuvia. Voihan siinä tosiaan olla sitten sukupolvi/sukupuoli/ikäryhmäero tai vain se että ryhmään on kerääntynyt sen kaltaisia ihmisiä joille se yksi tapa toimia on paras ja sinun tapasi on erottuva ja erilainen (mutta ei yhtään huonompi kuin muilla).
Käypä naisten omissa ryhmissä (40-50+). Ihan hirveä tarve esitellä itseään. Pahimmillaan pyydetään arvauksia omasta iästä 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käypä naisten omissa ryhmissä (40-50+). Ihan hirveä tarve esitellä itseään. Pahimmillaan pyydetään arvauksia omasta iästä 😭
Filttereitä unohtamatta. Suoraan sanottuna järkytyin tästä ”aikuisten ihmisten” kulttuurista kun tätä muutaman kuukauden seurailin.
Tykkäykset on sellaista selkääntaputtelua. Jos et ole kovin suosittu tai korkealla sosiaalisessa hierarkiassa, et saa tykkäyksiä yhtä paljon kuin joku paikkansa vakiinnuttanut tapaus. Joku piireihin kuuluvat suohirviö tai juoruämmä voi saada satoja tykkäyksiä ja kehuja aivan turhanpäiväisiin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta en koe mitään tarvetta käydä tuollaisissa ryhmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Filttereitä unohtamatta. Suoraan sanottuna järkytyin tästä ”aikuisten ihmisten” kulttuurista kun tätä muutaman kuukauden seurailin.
Oikein järkytyit? Hyvä ettet enää seuraile, muuten kutsuisi terapia
Mitä? 😂