Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kutsu bileisiin ja alkoholilakko. Mitä tehdä?

Vierailija
16.08.2014 |

Minut on siis kutsuttu kosteisiin bileisiin ja kaverit tuota muutenkin harrastavat paljon. Nyt kuitenkin aion aloittaa alkoholilakon enkä siis halua juoda yhtään. Haluan kuitenkin mennä bileisiin. Miten välttyä a) houkutukselta ottaa kuitenkin vähän ja b) tiukkapipon leimalta??

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:43"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:41"]Minä olen jo pitkään harrastanut alkoholinta aikaa, mutta kukaan ei ole huomannut mitään :D  Otan aina bileissä/baarissa/illanistujaisissa jonkun sidukkapullon/tölkin käteen ja olen juovinani sitä ahkerasti. Jossain vaiheessa käyn aina kaatamassa sisällön vessanpönttöön ja täytän sen vedellä ja sitten voinkin lipitellä ihan rauhassa sitä. Kukaan ei koskaan ole kiinnittänyt asiaan mitään huomiota, ovat vaan ihan tyytyväisiä, kun näkevät että kaikilla on lasit/pullot kädessä ja hauskaa on. Suosittelen!

[/quote]

Onko selvänä oleminen todella niin harvinaista porukoissasi, että joudut salailemaan raittiuttasi?

T. Alkoholisti

[/quote]Ei kait ole harvinaista, mutta en halua tehdä minkäänlaista numeroa raittiudesta enkä halua sitä kenellekään mainostaa tai korostaa tai selitellä. Tiedät ihan hyvin, että Suomessa ei selvänä yleensä biletetä ja kännääminen on normi.

[/quote]

Se, juoko liikaa vai ei lainkaan, ei kuulu kenellekään muulle bileissä.

Vierailija
22/22 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaudu kuskiksi, toimii aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi