Säästä valitusta
Helteiden loppuminen harmittaa.Ja syksyn tuntu aamuisin ja iltaisin ahdistaa. Kohta se on sitä samaa mustavalkoharmaata taas monta kuukautta.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:06"]Kyllä kiitos, Elän. TÄmä on vain nyt se valitusketjuni, johon lupasin helteiden valitukseen kyllästyneenä käydä aktiivisesti ulisemassa, kun helteet loppuu.
[/quote]
Tällä logiikalla mun pitäs en kesään asti hehkuttaa IHANAA SYKSY, IHANAA KU VIILEETÄ, IHANAA LUNTA JA PAKKASTA. Mua ku vitutti "nauttikaa ihanista helteistä"-tyypit.
[/quote] Eihän kaikilla ihmisillä tarvitse olla sama logiikka. Ja mikä sinua estää tekemästä noin. Ainahan positiivisuu parempi on kuin tämä minun valitus.
Minä taas lupasin tulla kertomaan, miten nautin pakkasista. Vielä ei ole pakkasia, mutta hyvään suntaan ollaan menossa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:32"]
Minä taas lupasin tulla kertomaan, miten nautin pakkasista. Vielä ei ole pakkasia, mutta hyvään suntaan ollaan menossa.
[/quote] Hyvä. Pian tuo täällä taas on.
Minä taas nautin,kun helteet ovat vain muisto. Ei ole kämppä enää kuuma,laitoin uuniruokaa. Ostelen syysvaatteita. Vielä enemmän nautin kun vuosi lähenee loppuaan. Siinähän palelette, minä en palele koskaan. Opiskeluaikoina olin ainoa,jolla oli kuuma myös talvella, toiset hytisi kylmissään. Olenkin oikea talvi-ihminen.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:37"]
Minä taas nautin,kun helteet ovat vain muisto. Ei ole kämppä enää kuuma,laitoin uuniruokaa. Ostelen syysvaatteita. Vielä enemmän nautin kun vuosi lähenee loppuaan. Siinähän palelette, minä en palele koskaan. Opiskeluaikoina olin ainoa,jolla oli kuuma myös talvella, toiset hytisi kylmissään. Olenkin oikea talvi-ihminen.
[/quote] apkaan ei pale usein. Mutta työni ja lasten harrastusten puolesta joudun viettämään paljon aikaa ulkona ja myöskin jäähallilla. Ei ole yhtään mukavaa se kerrospukeutuminen eikä talviautoilu varsinkaan. Ja se pimeys on kaikkein pahin. Mutta joulu on oikein ihana. Ja ihmeiden aika ei ole, tytöt tulevat viimein. Jatkan siis valitusta toisena päivänä (ehkä silloin on enempi aihettakin)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 15:37"]Minä taas nautin,kun helteet ovat vain muisto. Ei ole kämppä enää kuuma,laitoin uuniruokaa. Ostelen syysvaatteita. Vielä enemmän nautin kun vuosi lähenee loppuaan. Siinähän palelette, minä en palele koskaan. Opiskeluaikoina olin ainoa,jolla oli kuuma myös talvella, toiset hytisi kylmissään. Olenkin oikea talvi-ihminen.
[/quote]
Mä palelen, mutta lisään vaatetta ja nautin talvesta.
No tämä on sopivan aivoton paikka sellaiselle hetkelle, kun ei viitsi aloittaa mitään oikeasti tärkeää, ku tietää taas kohta olevan pakko mennä. Juuri näillä lasten treeneistä hakureissuilla on tämä pöllöpalsta sopiva taukojumppa aivoille.
Tänään o satanut kaatamalla useaan otteeseen ja mittari näyttää 16 astetta. Ei hölli ei.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 14:06"]Kyllä kiitos, Elän. TÄmä on vain nyt se valitusketjuni, johon lupasin helteiden valitukseen kyllästyneenä käydä aktiivisesti ulisemassa, kun helteet loppuu.
[/quote]
Tällä logiikalla mun pitäs en kesään asti hehkuttaa IHANAA SYKSY, IHANAA KU VIILEETÄ, IHANAA LUNTA JA PAKKASTA. Mua ku vitutti "nauttikaa ihanista helteistä"-tyypit.