Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dr.Phil nyt! katsokaa!

Vierailija
16.08.2014 |

Sairaan ylipainoinen tyyppi, jolle äiti kantaa ruuat kotiin.. Surullista :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Tuohon se sitten kuolee ja mätänee.

Vierailija
2/11 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli heti tsekattua, että lasten lounaslautasilla oli hyvät kasat kasviksia myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo äiti väittää että "jos minä en toisi noita ruokia niin joku muu toisi", PASKANMARJAT. Ihan kun tuonne sen äidin omistamaan asuntoon kukaan murtautuisi tuomaan tuolle pojalle ruokaa?? Tuo äiti on mieleltään sairas.

Vierailija
4/11 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:40"]Ja tuo äiti väittää että "jos minä en toisi noita ruokia niin joku muu toisi", PASKANMARJAT. Ihan kun tuonne sen äidin omistamaan asuntoon kukaan murtautuisi tuomaan tuolle pojalle ruokaa?? Tuo äiti on mieleltään sairas.

[/quote]Samaa mieltä. Tuntuu, että ehkä äiti haluaakin pitää lapsensa siellä niin ei jää yksin.

Vierailija
5/11 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä noita ruuan ostajia ja kantajia. Olen itsekin ylipainoinen mutta ostan itse ruokani.

Vierailija
6/11 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kauhean näköistä oli kun tuo poika kampesi itsensä sängystä.

Vierailija
7/11 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:40"]Ja tuo äiti väittää että "jos minä en toisi noita ruokia niin joku muu toisi", PASKANMARJAT. Ihan kun tuonne sen äidin omistamaan asuntoon kukaan murtautuisi tuomaan tuolle pojalle ruokaa?? Tuo äiti on mieleltään sairas.

[/quote]Samaa mieltä. Tuntuu, että ehkä äiti haluaakin pitää lapsensa siellä niin ei jää yksin.

[/quote]

Tuo on varmaankin totta. Näin joskus dokumentin sairaalloisen ylipainoisesta teinipojasta - pojan äiti itki ja pelkäsi, että poika kuolee, mutta samalla kantoi pojalleen ruokaa ja lässytti, "kultapieni, mitä muuta tarvitset?" Huolehtivaisuuden ja huolenpidon kääntöpuoli on siis jonkinlainen RIIPPUVUUSSUHDE, vaikeus antaa lapsen itsenäistyä.

Vierailija
8/11 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt tulee juttua tuosta aikuisvauvasta! Ei jumal, oksettaa

Vierailija
9/11 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytäny mistään 2014 tilannetta? 2013 kesäkuu löytyi.

Vierailija
10/11 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 13:14"]

Ja nyt tulee juttua tuosta aikuisvauvasta! Ei jumal, oksettaa

[/quote] Mä en voinu kattoa tuota aikuisvauvaa... Kanava kääntyi.

Vierailija
11/11 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika painoi yli 300 kg! Kummasti tässä omat huolet ja ongelmat asettuvat oikeisiin mittasuhteisiin. Oma normaalipainoinen/laihaläski kroppa tuntuukin yhtäkkiä hyvältä. Sentään pääsen sängystä ylös omin avuin ja pystyn liikkumaan paikasta toiseen ilman ulkopuolista apua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän