Onneksi minulla ei ole, eikä minulle tule tytärtä.
Ihan järkyttäväksi mennyt touhu noiden tyttölapsien kanssa. Ainakin omat kaverini esim fb:ssä pukevat pieniä tyttöjään merkkivaatteisiin ja hiuskoristeet lyödään päähän heti kun vauva on ulos kohdusta pulahtanut. Eräskin kaverini hehkuttaa 1v tyttärensä olevan kenkäfriikki. Siis mitä ihmettä? Miten 1 vuotias tyttö voisi edes olla kenkäfriikki? Ovatko äidit oikeasti noin typeriä? Ja eikö isejä kiinnosta tuon taivaallista millaisia pissiksiä äidit tyttäristään kasvattavat?
Ja lisään tähän nyt vielä, että minulla ei ole mitään tyttöjä vastaan. Itsekin olen ollut tyttö ja minusta tytöt ovat aivan yhtä ihania kuin pojatkin. Mutta tyttöjen äideillä tuntuu olevan pissiä päässä.
Olen järkyttynyt.
t. Kahden pojan äiti (luojan kiitos)
Kommentit (43)
Teille, joiden mielestä on sisäsyntyistä tykätä barbeista, miksi monet tytöt eivät tykkää ja ole tyttömäisiä? Koska jos naiseus yksiselitteisesti määrittää kiinnostuksenkohteet, poikkeuksia ei olisi.
No, kunhan se vauveli lähtee kävelemään niin äiti huomaa pikimmiten, että valkea pitsimekko ei ole oikea valinta....
Minun tyttäreni oli pienenä sellainen kuranaama, piti melkein pitää kuravaatteita vuorokauden ympäri kun kolusi kaikki paikat ja mitä enemmän mutaa, sen parempi. Taskusta löytyi etanoita ja jopa sammakko. Nyt on 15-v ja sellainen farkku-tennari -tyttö, eipä mekot kiinnosta vieläkään.
Meillä on kotona kohta kaksivuotias tyttö. Ja kenkäfriikki voisi kuvata myös häntä (en tosin ole mitään sen suuntaista fb:iin kirjoittanut). Ainakin puoli vuotta tyttö on halunnut pukea jalkoihinsa kaikki kengät, mitä on käsiinsä saanut. Yksi lempileikki on pukea jalkaan äitin ainoat korkkarit ja sipsutella niillä ympäri asuntoa. Toinen lempileikki taas on istua mopon päällä päristen ja muka mopoa ohjaten. Että voi ns. prinsessa olla kiinnostunut myös ns. poikien leikeistä.
Ja niin, äidiltään ei ole kenkäkiinnostustaan perinyt tai oppinut, minä käytän aina yksiä kenkiä kerrallaan ja niin kauan kunnes hajoavat lopullisesti ;)
Terveisin yhden tytön äiti