Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon toivoisit miehen hoitavan "kauneuttaan"?

Vierailija
01.08.2021 |

Kun täällä aina sanotaan että pitää olla siisti ja hygieeninen. No sen että käy suihkussa, vaihtaa vaatteita ja pesee hampaat aamuin illoin, mutta mitä sinä palstalainen oikeasti toivoisit miehen tekevän? Hiustenleikkuu parturilla säännöllisesti, millaiseen tahtiin? Parranajo? Ihonhoito? Mitä kaikkea?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs pukeutuminen? Ite oon lukenu iha samoja kommentteja, mut jännä juttu, et ku pukeudun aina pikkutakkiin, nii naiset on eka heittämässä ilkeitä kommentteja ja kattomassa vihasesti. M25

Vierailija
2/12 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulirasva, dödö, parranajo, kasvojen pesu, hampaiden harjaus kahdesti päivässä, lyhyet kynnet (ellei ole syytä pitää pitkinä, silloin puhtaat kynnenaluset), puhtaat hiukset ainakin. Ei hajusteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs pukeutuminen? Ite oon lukenu iha samoja kommentteja, mut jännä juttu, et ku pukeudun aina pikkutakkiin, nii naiset on eka heittämässä ilkeitä kommentteja ja kattomassa vihasesti. M25

Eikä ole :D

Vierailija
4/12 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihon puhdistus ja suuhygienistillä käynti on tärkeää. Hampaat ei pysy puhtaina pelkästään harjaamalla ja on ällöttävää jos naamassa näkyy tukkeutuneita paskaisia ihohuokosia jne. Nämä on mulla ne tärkeimmät, pukeutumisesta viis kunhan nyt ei ihan joku propellihattu päässä kulje.

Vierailija
5/12 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa ihoaan sen verran, ettei se hilseile. Säännöllinen kuorinta ja kosteutus auttaa siinä.

Hyvä leikkaus hiuksissa (myös pitkistä hiuksista ne harottavat kuivat latvat pois). Jos miehellä  on kaljuuntumista, niin kannattaa reilusti ajella pää paljaaksi tai pienelle sängelle.

Parta voi olla hyvännäköinen, kunhan se on PARTA eikä mikään karva siellä täällä ristiin rastiin parran irvikuva. Huoliteltu parta on siistimpi kuin vapaasti rehottava.

Kynsien tulee olla lyhyet ja kynnenalusten puhtaat. 

Sierainkarvoja pitää leikata sen verran, etteivät ne tursua näkyviin. Korvanlehdistä voi ajella tai nyppiä karvat pois.

Ole hyvä.

Vierailija
6/12 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton mies on paras. Tukka saa olla pitkä. Jos on osakalju niin sitten loputkin pois.

Vierailija
7/12 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso hoitaa suuhygieniaansa paremmin kuin minä eli pesu, lankaus, hammashoitaja ja -lääkäri säännöllisesti (minä hammaslääkäripelkoisena en käy vuosittain, mutta toisaalta minulla on parempi hammasluu). Päivittäinen kasvojenpesu ja tietysti suihku. Parranajo, lomalla ei ilmeisesti tee sitä päivittäin koska silloin on sänki, mutta se ei haittaa. Aurinkosuojavoidetta kesällä, Puhtaat kynnenaluset ja lyhyet kynnet. Käsienpesu tietysti aina vessareissulla ja kun tullaan ulkoa sisälle. Parturi kerran kuukaudessa.

Vierailija
8/12 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole :D

Absurdia tulla väittää toiselle vastaan tämmösessä asiassa.

Vierailija
9/12 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso hoitaa suuhygieniaansa paremmin kuin minä eli pesu, lankaus, hammashoitaja ja -lääkäri säännöllisesti (minä hammaslääkäripelkoisena en käy vuosittain, mutta toisaalta minulla on parempi hammasluu). Päivittäinen kasvojenpesu ja tietysti suihku. Parranajo, lomalla ei ilmeisesti tee sitä päivittäin koska silloin on sänki, mutta se ei haittaa. Aurinkosuojavoidetta kesällä, Puhtaat kynnenaluset ja lyhyet kynnet. Käsienpesu tietysti aina vessareissulla ja kun tullaan ulkoa sisälle. Parturi kerran kuukaudessa.

Olisi kyllä todella mielenkiintoista tietää, mikä tässä oli alapeukutettavaa.

Vierailija
10/12 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä saman verran kuin minä itsekin. Olen siisti ja aina huoliteltu, treenaan neljästi viikossa ja mies on samanlainen. Monet ei oleta näin paljon mutta meillä panostetaan ulkonäköön, enkä sitä häpeä sanoa. Eletään muutenkin terveellisesti.

Meikata tai lakata kynsiä ei toki tarvitse, mielestäni voidaan ajatella miehillä vastaavan olevan esim. kasvojen karvoista huolehtiminen.

Eli jos aloitetaan miettiminen tarkemmin niin kyllähän siihen sisältyy kaikenlaista: treenit, suihku yms. perushygieniä, korvat, nenäkarvat (jos niitä on), ihonhoitoa päivittäin (muutekin kuin kasvot eli aurinkorasvat yms), vaatetus sopivaksi eri tilanteisiin, kenkien siistiminen jne, asusteet kuten kello ja vyö, säännöllinen hammashoito, hampaiden valkaisu, käsien ja jalkojen hoito, kosmetologi, parturi 1krt/kk jne... Kyllähän siihen menee aikaa.

Mies ja minä ollaan sellaisissa töissäkin jossa pitää näyttää hyvältä ja siistiltä aina. Mies käy minua harvemmin esim noissa hoidoissa mutta kyllä tosiaan käy säännöllisesti. Joku odottaa vähemmän, meillä näin. Olen 28 ja mies 34 jos se jotain merkkaa.

Vierailija
11/12 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetut hampaat. Peseytyy riittävän usein. Pesee kätensä, lyhyet sormen- ja varpaankynnet. Tukka ja parta saa olla sellaiset, joissa itse viihtyy. Ei mitään hajusteita. Itse olen toivonut, että miesystävät myös lopettavat deodorantin käytön. Puhdas miehen hiki tuoksuu ja saa hormonini hyrräämään.

Vierailija
12/12 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten ja mahdollisen parran lisäksi olisi hyvä trimmata / ajella myös muu karvoitus. Jos minulta edellytetään sileää ihoa, niin minä edellytän sitä myös mieheltä. Jos ei ihan kokonaan halua pusikkoaan ajella, niin sen voi ainakin leikata lyhemmäksi ja siistiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi