Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö kuulut Facebookkiin?

Vierailija
16.08.2014 |

Ja latailet sinne kuvia itsestäsi tai aikaansaannoksistasi? Nyt kirpaisi varmasti monia...mut ?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tosin olen alkanut miettiä, että lähtisin pois sieltä, kun mua vaan ärsyttää koko homma. Hyvin harvoin päivitän mitään ja kuvia vaihdan myös harvoin. En vain osaa kuvitella elämäni olevan niin kiinnostavaa, että kirjoittaisin siitä jotain muiden luettavaksi. Tuntuu, että suurimman osan asioista haluan pitää vain itselläni. Toisaalta olen taas niin utelias muiden asioista, että olen just semmonen ärsyttävä, hiljainen Facebook-kyylä. En tiiä. Samalla ärsyttää se oman elämän pönkitys, mitä jokainen tekee Facebookissa, kaiken täytyy vaikuttaa niin ihanalta ja onnelliselta. Mulla muutenkin on niin huono itsetunto ja koen alemmuudentunnetta, niin Facebook vahvistaa alemmuudentunnettani entisestään, kun voi seurata muiden ihmisten mahtavaa elämää. Huoh. Ehkä tauko tekisi hyvää...

Vierailija
22/26 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauisin pois, mutta en kehtaa lähteä kun siellä on niin monta joiden numeroa ei ole yms. Paska paikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 11:05"]En oo ollu siellä koskaan. Tiesin alun alkaenkin, että fb on vaan ohimenevää höm

Niin kuin elämäkin.

[/quote]

Jas niin että sulle fb = elämä? Voi raukkaa...

[/quote]

Olet tyhmä. Tiedoksi vaan.

Vierailija
24/26 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te Facebookin vastustajat osaa käyttää sitä kuin oman elämänne tilittämiseen ja muiden kyyläämiseen? Palvelu on monipuolinen. Mä käyn siellä lähinnä pelaamassa pelejä ja ottamassa selvää siitä, minne mennä lomalla ja vkl:na. Yksityisviestiä laitan kavereille, kun asioista pitää sopia. Joskus laitan jotain luontokuvia. Ihan kivaa näin.

Vierailija
25/26 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 12:07"]

Ettekö te Facebookin vastustajat osaa käyttää sitä kuin oman elämänne tilittämiseen ja muiden kyyläämiseen? Palvelu on monipuolinen. Mä käyn siellä lähinnä pelaamassa pelejä ja ottamassa selvää siitä, minne mennä lomalla ja vkl:na. Yksityisviestiä laitan kavereille, kun asioista pitää sopia. Joskus laitan jotain luontokuvia. Ihan kivaa näin.

[/quote]

Pelit ei kiinnosta. Ja tuota "ottamassa selvää siitä, minne mennä lomalla ja vkl:na" en oikein tajunnut. Siis etsitkö jotain tapahtumia tms?

Vierailija
26/26 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut vuodesta 2009 Naamakirjassa eikä tarkoituksena ole poistua sieltä. Siis minkä pitäisi nyt kirpaista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän