Tietääkö miehesi rintsikka kokosi ?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 09:37"]
Ja mikä on kokosi ?
Ei tiedä, eikä tarvitsekaan. Osaa kuitenkin yhdys sanat rintsikka koosta.
Käynyt muutaman kerran mun kanssa rintsikka ostoksilla joten osaa sanoa että kokoni on 75C.
Tietää, paremmin kuin mä.
Mä en ole ostanut yksiäkään alushousuja 10 vuoteen, mies ostaa kaikki ja ihan täydellisiä mulle, vaikka mun painokin vaihtelee.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 09:48"]Tietää, paremmin kuin mä.
Mä en ole ostanut yksiäkään alushousuja 10 vuoteen, mies ostaa kaikki ja ihan täydellisiä mulle, vaikka mun painokin vaihtelee.
[/quote]
Minäkin sanon rintsikoita alushousuiksi!
Ei tiedä. Miehellä ei ole mitään hajuakaan rintsikkakoostani, eikä tiedä ylipäätään, mitä ne rintaliivien numero-kirjainyhdistelmät tarkoittaa.
Tietää, ettei kokoani myydä suomessa, mutta oikeaa kokoani tuskin muistaa.. Uk34J (wikin mukaan vastaa eu75O kokoa)
Ei tiedä lähimainkaan! Ei ainakaan suomalaista, mutta en usko hänen tietävän kokoani edes brittiasteikolla (kotimaansa). En syytä häntä, sillä rintaliivikokoni on itsellenikin epäselvä 70A tai 75AA varmaankin. Toisin sanoen niin pieni, etten käytä kuin pehmeitä rintaliivejä/urheiluliivejä, jotka ostetaan vaatekoon mukaan.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 09:55"]
Tietää, ettei kokoani myydä suomessa, mutta oikeaa kokoani tuskin muistaa.. Uk34J (wikin mukaan vastaa eu75O kokoa)
[/quote]
oh hoh !
Ei tiedä ja tuskin kiinnostaakaan. Sitä kiinnostaa ne mitkä siellä alla on.
Ei varmasti tiedä, eikä sitä kiinnosta. 70C
Ei luultavasti. "Joku pieni" olisi varmaan vastaus.