Ystävä joka feidaa miehen takia
Niin ärsyttävää! Ennen soittelimme parin päivän välein, nyt soitin kuukauden tauon jälkeen ja ei kun mä oottelen ku mies tulee kotiin.. Ollut parhaita ystäviäni ennen kuin tämä renttu astui kuvioihin. No olkoot sitten :(
Kommentit (10)
Minullekin on käynyt noin, aina yhtö hanurista!
No jo on, itsellenekin käynyt noin :/
Mullekkin käynyt noin. Kaikista loukkaavinta on nää kommentit joita hän jatkuvasti päästelee: "mä ehtisin nyt näkee kun reijo meni käymään äidillään" " mä en ehdi näkee kun ihan 30min kun lupasin hieroo reijon hartioita" "reijo peru tapaamisen niin voitas nyt nähdä!" Kiva olla aina se vara vaihtoehto:/
Minulla on päinvastainen kokemus: entinen paras ystäväni ei voinut sietää uutta rakkauttani ja pyrki kaikin tavoin sabotoimaan suhdettani. Ystävyytemme päättyi, miessuhteeni ei - olemme olleet pari jo toistakymmentä vuotta. Pahoillani olen ollut monesti ystävyyden päättymisestä, mutta ei oikea ystävä yritä asettua toisen onnen tielle. Eli emme sitten tainneet ollakaan oikeita ystäviä.
Ei ole ystävä . Sovi näkeminen ajoissa ja huomauta asiasta
Mene itse, jospa sinullakin 2 päivä siitä paranisi :)
Ap
Kyllä se vaan yleensä suhteen alussa menee niin. Siitä puolisosta tulee tärkein ihminen maailmassa ja monesti myös paras kaveri, jonka kanssa haluaa viettää aikaa. Ja rakastuneena ei välttämättä huomaa itse ollenkaan sitä "feidaamista". Aikansa sitä kestää ja tuskin enää näette niin usein kuin sinkkuina. Itselleni ainakin tuntui vaikealta välillä mietiä, että kenen kanssa viettää aikaa, kun oman puolisonkin kanssa haluaisi kuitenkin olla. Kun yksi ihminen tulee lisää, niin pakostakin joku jää vähemmälle huomiolle.
Mutta en nyt ymmärtänyt oikein tuota, ettei olisi voinut puhelimessa puhua miestään odotellessa :)
Naiset nyt vaan on semmosia. Ja sen takia sitä miestäkään ei haluttais mihinkään päästää, kun on tarve vain kyhjätä kotona.
Niin no, kaksi piippuinen juttu.