Miten joku voi laittaa suuhunsa kukkakaalia, parsakaalia tai vaikkapa maksalaatikkoa
Ihan kammottavia asioita ihmiset tunkevat suuhunsa. Jo pelkkä haju on niin luontaantyöntävä.
Kommentit (31)
Kukkakaali ja parsakaali haisee pahalle vain huonosti valmistettuna.
Jotku vielä kurlaa suussa spermaa 😝
Samaa olen ihmetellyt. Kaikissa noissa on ihmeellinen PASKAN maku.. hyi helvata.
Grillattu kukkakaali on herkkujen herkku! Muutkin menee ihan hyvin.
Kasvissyöjänä kukka- ja parsakaali on lähes päivittäistä ravintoa jossain muodossa. Niitä kun on noissa pakastevihannespusseissa. Maksalaatikkoa olen syönyt viimeksi joskus 30v sitten, hyi. Mieheni myös inhoaa kukkakaalia, parsakaalia, sieniä ym, melkein oksentaa hajusta. :)
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Kaikissa noissa on ihmeellinen PASKAN maku.. hyi helvata.
Mistä tiedät, miltä paska maistuu?
Niin no. Itse en pysty laittamaan suuhuni munamaitoa, se on melkoinen sekoitus, mutta ymmärrän ihan hyvin, että se suurelle osaa suomalaista maistuu ( en tiedä onko muualla maailmalla sitten erityinen ruuanlaittomenetelmä )vaikka omia makunystyröitä ei sytytä.
Reilusti voita päälle ja kyllä maistuu👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, miltä paska maistuu?
Ihme kysymys. Tietysti sitä paskaa on maisteltu ja huolellisesti, että voidaan vertailla kaaliin.
Kun et osa kokata on kamottavia, muuten aika herkullisia.
En pysty juomaan maitoa.
En ole ala-asteen jälkeen juonut.
Kaalit on ihania ja loppukesä ja alkusyksy on parasta aikaa, kun saa tuoreita kasviksia ja juureksia, ne on napakoita ja täynnä vitamiineja.
Kukkakaali on meikäläisen Suurin herkku ❤️
Ap non varmaan se nuuhkija tai sitten se joka haluaa ripulia suuhunsa.
Herkkuja kaikki.
Kuten myös ruusukaali.
Tykkään tosi paljon kaikista kaaleista, ihania padassa haudutettuina. Sen sijaan inhoan syvästi puoliraakaa pihviä, saati tartar-pihviä. En syö myöskään rasvaisia makkaroita. Mutta siis, parsa- ja kukkakaali ovat herkkua.
Tässäpä tieteen selitys (jutussa muuten mainitaan siittiötkin):
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/supermaistaja_sylkee_pa…
Hyviä nuo kaikki, kunhan kukkakaali ja parsakaali ovat tuoreita eikä niitä ylikeitetä.
Maksalaatikko on ihanaa kun kaupan valmislaatikon paistaa viipaleina voissa ja syö vielä vähän kohmeisten niukasti sokeroitujen puolukoiden kanssa.
entäs pippeli ja sperma?