Helikopteri laskeutui Vanttilan kentälle viime yönä
Miksi?
Kommentit (15)
No jos vaikka medihelin (FinnHEMS) lääkäri kävi antamassa hoitoa jollekin sairaalle?
Onko helikopterin näkeminen Suomessa yhtä harvinaista kuin sukellusveneen näkeminen :D?
Minä näen päivittäin useita helikoptereja lentämässä eikä tule mieleen miettiä milläs asialla ne tällä kertaa ovat.
t. ulkosuomalainen Keski-Euroopasta
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 05:52"]Miksi?
[/quote]
Koska lentäjä sääti roottorin lapakulman sellaiseksi, että kopterin suunta oli alaspäin.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 08:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 05:52"]Miksi?
[/quote]
Koska lentäjä sääti roottorin lapakulman sellaiseksi, että kopterin suunta oli alaspäin.
[/quote]
Oliko autorotaatio lasku?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 08:31"]Onko helikopterin näkeminen Suomessa yhtä harvinaista kuin sukellusveneen näkeminen :D?
Minä näen päivittäin useita helikoptereja lentämässä eikä tule mieleen miettiä milläs asialla ne tällä kertaa ovat.
[/quote]
Minäkin näen päivittäin helikoptereita lentämässä, ja silti saattaisin miettiä että mitä on tapahtunut, jos sellainen laskeutuisi vaikka kotini lähelle yöllä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 08:46"]
Näytti siellä paloautokin päivystävän...
[/quote]
No sitten se on ollut lääkärikopteri ei venäläinen taistelukopteri joten rauha maassa ja av-mamman päässä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 08:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 08:31"]Onko helikopterin näkeminen Suomessa yhtä harvinaista kuin sukellusveneen näkeminen :D?
[/quote]
Minäkin näen päivittäin helikoptereita lentämässä, ja silti saattaisin miettiä että mitä on tapahtunut, jos sellainen laskeutuisi vaikka kotini lähelle yöllä.
[/quote]
Minä tapaan nukkua öisin.
nro 5
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 08:48"]
[/quote]
[/quote]
Minä tapaan nukkua öisin.
nro 5
[/quote]
Sehän on hienoa.
Samaa ihmettelin, siinä metelissä ei kukaan tässä talorivissä nukkunut, toivottavasti kaikki ok. Hmm venäläiset, just joo...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 08:31"]
Onko helikopterin näkeminen Suomessa yhtä harvinaista kuin sukellusveneen näkeminen :D?
[/quote]
Olet kyllä hölmö. Anna meidän junttien ihmetellä. Kyllä minäkin ihmettelisin jos ikkunastani kurkistaisi poro mutta jossain jänkhällä se on varmasti ihan tavallista.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2014 klo 09:00"]
Samaa ihmettelin, siinä metelissä ei kukaan tässä talorivissä nukkunut, toivottavasti kaikki ok. Hmm venäläiset, just joo...
[/quote]
Olisikohan tästä metelistä syytä tehdä valitus?
Mihin aikaan? Me ei kuultu mitään. :(