Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua seksiä - mies haluaa

Vierailija
01.08.2021 |

Meillä on hyvä suhde. Kaksi lasta, omakotitalot ja mökit ja kaikki. Ulospäin unelmaliitto. Mutta ongelma on intiimijutuissa; Minua ei voisi seksi vähempää kiinnostaa. Itse asiassa koko ajatus lähinnä ällöttää. Miestä taas haluttaisi varmasti joka ilta ja miksei aamukin. Olen draamoja välttääkseni suostunut sekstailemaan useamman kerran viikossa. Mutta tuntuu niin tyhmältä levittää jalat ja antaa toisen ähistä omat limansa ympäri minun kehoa, kun se on lähes vastenmielistä minusta. Sitten se vielä pyytää suihinottoja ja persepanoja. Kiitos ei.

Tiedän, että jos lyön faktat tiskiin ja sanon, että seksi loppuu tähän, niin suhteessa on sen jälkeen aika kylmät fiilikset. Enkä minä haluaisi erota.

"Haluan sun lähelle, mutten että kosket..." Vituttaa..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko siis a-seksuaali vai onko tämä seksinällötys uusi juttu?

Vierailija
22/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se hyvin tavallinen tilanne. Mies haluaa ja nainen ei. Mistä tämä naisten yleinen haluttomuus johtuu? Itselläkin on ikävää kokemusta asiasta. Monta vuotta oli hyvää, halukasta ja monipuolista seksiä. Vähän ennen eroa nainen ei halunnut enää minkäänlaista kosketusta. Siis ei edes sellaista mikä ei johda seksiin. Täällä nyt ei muuta selitystä saa kuin miesten syy ja jätä se sika. Ihmetyttää silti kuinka monella naisella on tuota haluttomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olet päästänyt asian noin pitkälle, jos ei ukko nappaa? Ero on ainoa oikea vaihtoehto, jos ei seksi kiinnosta.

Vierailija
24/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kun on saatu kaksi lasta, talot ja autot, ja rakennettua "unemaliitto", niin sen jälkeen miehellä ei ole mitään väliä tai käyttöä?

Vierailija
25/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Meillä on hyvä suhde." Vaikka teet itsestäsi h u o r a n?

Hä? Missä kohtaa ap pyytää rahaa seksiä vastaan?

Tuossa:" omakotitalot ja mökit ja kaikki." Jos ei voi luopua. Ei rakkaudesta lajiin mut rahan takii..

Vierailija
26/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis kun on saatu kaksi lasta, talot ja autot, ja rakennettua "unemaliitto", niin sen jälkeen miehellä ei ole mitään väliä tai käyttöä?

Näin se tuntuu menevän monilla. Itsekin tässä odottelen, että tenavat hiukan kasvaa ja sitten omaan osoitteeseen. Vaimoa ei juurikaan seksi kiinnosta.

Vierailija
27/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä neuvotaan miestä käymään maksullisissa? Mitä varten se yhtä-äkkiä nyt onkin toivottavaa, kun aihetta käsitellessä ketjussa maksullisissa naisissa käyvät miehet poljetaan maan rakoon?

Vaan mitäs jo perheellinen, varakas mies jolla lapsiakin sellaisesta puheesta välittäisi.

Hämmästelen vain tätä mielenmaisemaa.

Vierailija
28/28 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä neuvotaan miestä käymään maksullisissa? Mitä varten se yhtä-äkkiä nyt onkin toivottavaa, kun aihetta käsitellessä ketjussa maksullisissa naisissa käyvät miehet poljetaan maan rakoon?

Vaan mitäs jo perheellinen, varakas mies jolla lapsiakin sellaisesta puheesta välittäisi.

Hämmästelen vain tätä mielenmaisemaa.

Saati että edes suurin osa miehistä haluaisi hyörissä käydä. Itse en ainakaan halua kuin vaimoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi