Legginssit vai sukkahousut..
Hameen kanssa, pitsipaita ja musta valkokukallinen lyhyehkö hame. Kummat sen kanssa. Eli legginssit vai sukkahousut ja millaset sukkahousut?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 23:25"]Sukkahousut. Aina. Jättäkää jo ne pitkät kalsarit kaupan hyllylle.
[/quote]Mikä niissä sukkahousuissa on jotenkin hienompaa? Pitkät kalsarit sukkaosalla.
Sukkikset, ellei kengät peitä leggareiden suuaukkoa. Ne suuaukot näyttää tyhmiltä varsinkin baltsujen tai avokkaiden kanssa.
Kummatkin karseita, legginsit tosin vielä pahemmat. Laita steikkarit.
Minusta leggarit ovat mukavat pitää. Itse käytän useasti ohuita sukkahousuja polven pituisissa hameissa. Kesällä käytän 8-10den. sukkahousuja,ne ovat kivan vilpoisat ja näkymättömät.
Miksi leggarit on noin hirveät? Mun mielestä näin kesällä voi pitää jos on joku proun peittävä paita
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:34"]Miksi leggarit on noin hirveät? Mun mielestä näin kesällä voi pitää jos on joku proun peittävä paita
[/quote]
pepun siis
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:34"]Miksi leggarit on noin hirveät? Mun mielestä näin kesällä voi pitää jos on joku proun peittävä paita
[/quote]
pepun siis
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 16:44"]
[/quote]
Kun ne katkeaa siitä nilkasta ja näyttää ihan kuin kantaja olisi lähtenyt pitkissä kalsareissa liikenteeseen. Tai siis nehän ne alunperin onkin, pitkät kalsarit joille on vaan keksitty uus nimi. Ei kyllä pue ketään.
pepun siis
[/quote]
Sukkahousut.