Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex miehen nykyinen suhde lapsen ja tapaamisten edelle

Kesäkerttu
01.08.2021 |

Olemme eronneet vajaa 3 vuotta sitten. Sovimme tapaamiset itse ja tarvittavat muutokset puhuttiin. Mies sai viettää pojan kanssa aikaa aika vapaasti. Isä ei ole ottanut koskaan poikaa itselleen vaan ollut nurkissani tai sitten olemme pojan kanssa olleet hänen mökillä. Hän tapasi nykyisen pari kuukautta ja tapaamisista sovittiin että uutta ihmistä ei heti esitellä lapselle. Kerran, kaksi viikkoon käy moikkaamassa pari tuntia ja joka toinen viikonloppu aluksi minun ollessa mukana, kunnes hän saa kunnon suhteen poikaan, syömään ja jne. Mennään lapsen tahtisesti. Tämä päätettiin yhdessä. Mies kertoi asian myös nykyiselleen ja asia oli ok... 2 kertaa teimme niin ja kaikilla meillä oli kivaa, poikakin nautti. Viimeisen kerran jälkeen tuli mieheltä viesti että jatkossa tulee vain poika kun nykyinen on pahoittanut mielensä kun olen mukana. Tässä vaiheessa ei auttanut puhua sopimuksestamme, vaan mies haukkui minut ja uhkaili että minun käy huonosti. No olimme 3 viikkoa lomareissussa pojan kanssa tämän jälkeen, soittoja tuli isältä 3 koko aikana. Takaisin tullessamme oli taas isä viikonloppu, hän vietti perjantaina 2 tuntia pihalla pojan kanssa ja lauantaina 4 tuntia mökillä jonka ajan istuin autossa taka-alalla. Sunnuntaista oli puhetta että olisi myös, muttei hänestä kuulunut mitään. Hän oli nykyisen luona.
Ongelmana on siis se, että isä poika suhdetta heillä ei aiemmin ole ollut, isä ei osallistunut vauva aikana mihinkään, ja nyt olen yrittänyt heille sitä rakentaa. Isä opetellut pojan rutiinit ja rytmit, päiväunille ja ruokailemaan hän ei poikaa saa. Kaikki asiat ovat ihan hakusessa hänellä. Alku oli lupaavaa, nyt kaikki on valunut hukkaan, poika ei suostu menemään isälleen ilman minua. Ja kokeilimme että poika meni päiväksi isälleen muutamia kertoja ennen nykyistä, hain sieltä itkuisen, kiukkuisen, nälkäisen lapsen kotiin. Sillon myös päätimme että olen mukana jatkossa.
Kuulin myös mieheltä että naisella on ongelmia, itsemurha yritystä puoli vuotta sitten, edellinen mies uhkailee, rattijuopomus, huumausaineita ollut myös. En haluaisi tällaista lapseni elämään, en myöskään siksi että hän pirstaloittaa isän ja pojan suhteen.
Haluaisin myös itse alkaa tapailemaan ja elämään omaa elämääni, mutta en haluaisi poikaa ottaa treffeille mukaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole tapaamissopimusta, niin anna olla. Näet aivan mielettömästi vaivaa sen eteen, että lapsesi näkee siittäjäänsä, joka ei ole lasta koskaan hoitanut. Lapsi voi teininä tavata isäänsä, jos haluaa, nyt lapsi on liian pieni huolehtimaan itsestään. Jos et ole yh, niin senkin hakeminen helpottaa elämän käytännönasioita paljon.

Vierailija
2/6 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Tuet aivan tyhjää ja paskaa isyyttä. Anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi on? Jos exällesi et uskalla jättää lasta. Hanki valvotut tapaamiset. Jos nekin peruuntuu, niin anna olla. Ymmärrän uutta naista. En minäkään kattelisi, että minun mies kävisi tapaamassa lastaan ja exä olisi niissä aina mukana. Kuulostaa vitsiltä 😁.

Vierailija
4/6 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis erositte 3 vuotta sitten etkä siinä ajassa ole saanut isää ja poikaa tutustumaan toisiinsa? Kyttää autossa mökin pihassa, mitä tapahtuu? Et anna miehen olla lainkaan lapsen kanssa miehen tavalla, kaiken tulee mennä kuin sinä haluat.

Irrota jo, miestä et saa takaisin edes lapsen avulla.

Vierailija
5/6 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi rakentaa isän ja lapsen suhdetta. Minkä ikäinen lapsi on? Laita lapselle reppuun eväät mukaan.

Vierailija
6/6 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika...rauhaan.