Sossun maksama hammasimplantti tulehtui ja jouduttiin poistamaan. Nyt joudun selittämään sossulle miksi en pitänyt huolta hampaasta jotta suostuvat kustantamaan poistetun tilalle uuden
Missään ei ole sanottu, että hammasta olisi pitänyt langata päivittäin kuten hammaslääkäri väittää.
Kommentit (13)
Sossu ei maksa implantteja, ja irtokalustokin väännön takana.
jokainen suomalainen nykyihminen tietää, että hampaat pitää langata päivittäin, olipa implantit tai ei.
Vierailija kirjoitti:
jokainen suomalainen nykyihminen tietää, että hampaat pitää langata päivittäin, olipa implantit tai ei.
en ole koskaan langannut eikä minulla ole yhtään reikää.
Kelahan nykyään maksaa näitä asioita joten hakemukset sinne. Saitko siis täydentävää toimeentulotukea kuuanta tms.?
Hammasväliharja on näppärämpi, kuin lankaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole koskaan langannut eikä minulla ole yhtään reikää.
Ientulehdus ja haiseva hengitys sinulla sen sijaan on.
Vierailija kirjoitti:
Hammasväliharja on näppärämpi, kuin lankaaminen.
Itse kitkutan lankaimilla, kun on niiin tiheät hammasvälit.
Juu, ihan varmaan sossu maksaakin tuhansien eurojen implanttiasennukset. Ja vielä moneen kertaan. Paska trollausyritys, keksi parempi ensi kerralla!
Ei se lankaaminen siihen vaikuta jos kehosi hylkii implanttia tekemällä tulehduksen. Silta tai rankaproteesi on turvallisin.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ihan varmaan sossu maksaakin tuhansien eurojen implanttiasennukset. Ja vielä moneen kertaan. Paska trollausyritys, keksi parempi ensi kerralla!
Hän tarkoittaa varmaan juurinastaa jonka ympärille rakennetaan hampaan näköinen hammas. Sen sossu maksaa ja on edullinen.
Etpä sinä sossulle tilivelvollinen ole jos hammaslääkärin työ epäonnistui. Ei ne nastat/implantit aina ekalla kerralla onnistu.
Jos jotain vinkuvat, tee kantelu.
Kela saa jatkuvasti huomautuksia ja moitteita päätöksistään, varsinkin kun toimeentulotuki siirtyi niille. Eihän joku tradenomi tai uskontotieteilijä niitä hommia osaa.
Kanteluita vireille vaan, pakko sillekin laitokselle joku roti on saada!
Mistä alkaen sossu on maksanut hammasimplantteja, ja millä perusteella?