Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

petetyksi tulleet, oletteko tavanneet sitä " toista naista" ?

Vierailija
27.08.2006 |

jos, niin miksi?

tai esim. olleet puhelinyhteydessä tms. ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex meni hänen kanssaan naimisiin. Kaikissa perhejuhlissa joudun tapaamaan, tai olemaan sitten poissa, suku on naisen hyväksynyt, ja antaneet anteeksi.

Ex anoppi sanoi suoraan, että jos en käyttäydy hyvin niin ihanaa ihmistä kohtaan, hän sitten joutuu luopumaan minun ja paljolti myös lasteni tapaamisesta. Joten otin itseäni niskasta, ja olen ollut samaan aikaan samassa paikassa tuon naisen kanssa.

En kuitenkaan sano, että se olisi helppoa...

Vierailija
2/6 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkailee luopuvansa lastenlastensa tapaamisesta jonkun naisen vuoksi. Ymmärrän hyvin, että on vaikeaa. En millään halua olla samassa tilassa exäni ja hänen uuden naisensa kanssá, koska se tuo mieleen niin paljon tuskaa. Rakastin exää syvästi ja hän vaihtoi minut lennosta toiseen. En ole vieläkään neljän vuoden jälkeen päässyt tämän yli, tosin en nyt istu itkeskelemässä asialle päivittäin, mutta muisto viiltelee ikävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei olisi tuohon, vaan petturi-miehes naisineen ja sukuineen saisi painua hevon v****un. Lasten takia ei tarvi tuollaiseen alistua, tuo on ihan puhdasta henkistä väkivaltaa!

Vierailija
4/6 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun selän takana sitten paneskeli tuoretta aviomiestäni, oli jopa häissä vieraana. Kun sitten kärähtivät niin sen illan jälkeen en tätä toista naista enää onneksi tavannut. Erosin sitten kohta miehestäkin kun en pystynyt antamaan anteeksi. Jutusta on jo yli 10 vuotta enkä ole nyt pariin vuoteen nähnyt asiasta painajaisia.

Vierailija
5/6 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään en enää edes puhu hänelle. Silti hän mm. änkesi kotiini katsomaan vauvaamme. Ei muka ymmärrä, mistä minä vihoittelen.

Vierailija
6/6 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen olen pari kertaa törmännyt jossain baarissa, eipä paljon ole ollut sanottavaa. " Painu vittuun mun kodista" , on kai ainoa, mitä olen hänelle sanonut. Miehestä tuli saman tien ex ja on muuten nykyään ex jo tälle toisellekin naiselle (riitaisa ero heilläkin, mies oli pettänyt häntäkin) ja aika yksinäinen. Minä puolestani ihanassa ihmissuhteessa uuden avomieheni kanssa kasvatan lasta onnellisena.

Sellaista se elämä on, ylä- ja alamäkeä. Silloin exällä " pyyhki hyvin" ja minä olin aivan palasina. Nyt vähän niinkuin toisin päin. Onneksi usein elämässä myös paha saa palkkansa, ennemmin tai myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi