JEE MUN AV-BANNI MENI OHI
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:50"]Millä se tuli? Miten sen huomaa? Kauan kestää?
[/quote]
No se tuli siitä, kun kirjoitin sarkastisen kommentin jota modet eivät sitten tajunneet (liittyi Ukrainan kriisiin). Sen huomaa siten, että viestit eivät mene tarkastuksesta läpi. Minulla se kesti noin 1,5 kk :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:50"]Sen pystyy helposti kiertämään.
[/quote]
En pystynyt mobiiliversiolla.
-ap
Mulla on permabanni mut osaan silti kirjoittaa tänne.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:53"]Mulla on permabanni mut osaan silti kirjoittaa tänne.
[/quote]
Sepä mukavaa :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:50"]Sen pystyy helposti kiertämään.
[/quote]
-ap
[/quote]
Hanki Tor-verkko.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:50"]Sen pystyy helposti kiertämään.
[/quote]
-ap
[/quote]
Nappaa puhelin lentokonetilaan ja sitten pois: banni on kadonnut.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:50"]Sen pystyy helposti kiertämään.
[/quote]
-ap
[/quote]
Nappaa puhelin lentokonetilaan ja sitten pois: banni on kadonnut.
[/quote]
Oi, kiitos vinkistä sinulle ja numero kasille! Tästä vain takaisin kirjoittelemaan sarkastisia viestejä ;)
-ap
Mulla tulee joskus 'viestin lähetys epäonnistui'-teksti, eikä viesti lähde, tuliko sulla joku teksti, kun huomasit bannin?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:57"]Mulla tulee joskus 'viestin lähetys epäonnistui'-teksti, eikä viesti lähde, tuliko sulla joku teksti, kun huomasit bannin?
[/quote]
Joo, just tollanen tuli!
-ap
Mitä, siis mullakin ollut banni, enkä oo ees tajunnut!!!!!!
Ei se ole mikään banni... vai onko tämä palstan sisäpiirivitsi, jota trollataan tasaisin väliajoin? Perjantai-iltaisin pikkupöhnmässä...
Mulle tulee tasasin väliajoin noita ettei mee läpi... Ei se kyllä kauaa kestä, ehkä 2-3päivää. Luulin että sivustolla vikaa mobiiliversiossa.
Ai kun tulikin rebel-olo! Av-bannit!
Hahahahaaa mäkin oon siis saanut av-bannit!
Millainen on kommentti, joka aiheuttaa 1,5kk bannauksen? Mahtavat pitää sinua suurena poliittisena uhkana.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 21:57"]Mulla tulee joskus 'viestin lähetys epäonnistui'-teksti, eikä viesti lähde, tuliko sulla joku teksti, kun huomasit bannin?
[/quote]
Joo, just tollanen tuli!
-ap
[/quote]
Sama mullekin tuli. Onneks pystyy kikkailemaan bannin pois. T:8
Banni on se 404-koodi, kun tulee "HUPS" tai "hakemaasi sivustoa ei löytynyt, yritä uudelleen".
410-ilmoitus tulee, jos ketju vain on poistettu
Siis oikeasti 1,5kk banni?! Kamalan pitkä!
Millä se tuli? Miten sen huomaa? Kauan kestää?