Mistä löytäisin miehen jolle seksi ei ole maailman tärkein asia
En tarkoita mitään täysin halutonta miestä vaan sellaista, joka osaa ajatella ja puhua muistakin asioista. Seksi rakkaan ihmisen kanssa on toki ihanaa, mutta ei sen tarvitse olla elämän tarkoitus Hirveää kun monille ikäiselleni miehille kaikki tuntuu pyörivän vain seksin harrastamisen ympärillä.
N28
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Olen 27v mies ja poikuus edelleen tallella. Elämässäni on ollut lukuisia kertoja milloin olisin varmasti päässyt panemaan, mutta ikinä en ole syttynyt naisesta niin paljoa että olisin jaksanut vaivautua. Olen ehdottomasti hetero, mutta en vaan ole tavannut sellaista naista kenen kanssa olisi synkannut niin paljon että olisin halunnut päätyä sänkyyn asti. Ehkä jonain päivänä tapaan vielä sellaisen. Sitä odotellessa keskityn harrastuksiini ja työhön.
Oot aseksuaali.
Tässä on yksi mutta taidan olla sinulle liian vanha.
Mies 37v
Olet 28v. Sinun kuuluisi jo tuossa iässä ymmärtää minkälaisia miehet ovat eivätkä ne siitä muuta vaikka kuinka valitat aiheesta palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tylsä ja hellä mies, jonka päässä ajatus seksistä ei vieraile useammin kuin ehkä kerran viikossa. Vapaa-aikani käytän pääasiassa juoksemiseen, veneilyyn ja taulujen maalaamiseen. Asun Helsingissä ja tunnen olevani aika yksin tämän elämäntapani kanssa etenkin miesten keskuudessa. Monet parhaimmat kaverini ovatkin nykyään ikäisiäni sinkkunaisia sillä heidän kanssa tulen yleensä parhaiten juttuun. Muutaman hyvän miespuolisen kaverini kanssa saatetaan käydä kalareissuilla silloin tällöin.
M34
Mistä sut voi löytää?:))
-ap
Etenkin tähän aikaa vuodesta törmäät minuun todennäköisimmin Mustikkamaalla
Ehkäpä tulen joku kaunis päivä lenkille sinnepäin....:))
-ap
Etsi suosiolla vanhempaa. Miehet sun iässä ovat todella kiimaisia.
Täällä olis elämäänsä kypsynyt perheenisä.
Vierailija kirjoitti:
Olet 28v. Sinun kuuluisi jo tuossa iässä ymmärtää minkälaisia miehet ovat eivätkä ne siitä muuta vaikka kuinka valitat aiheesta palstalla
Sinä et näemmä vieläkään ymmärrä.
Mitä luulette miesten haluavan suhteelta, jos ei seksiä? Ehkä jollain vanhuksilla voi se läheisyys ja kumppani muuten olla tärkeä, mutta kyllä alle 50 vuotiaille se seksi on syy, miksi naisen kanssa ollaan.
Kannattaa sitten valita low testo sohvaperuna kun seksi miehellä yhdistyy sitten reippauteen ja kyvykkyyteen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette miesten haluavan suhteelta, jos ei seksiä? Ehkä jollain vanhuksilla voi se läheisyys ja kumppani muuten olla tärkeä, mutta kyllä alle 50 vuotiaille se seksi on syy, miksi naisen kanssa ollaan.
Eiköhän monelle tärkeämpää ole se, että muodostetaan perhe yhdessä ja tuetaan toista. Ei seksiä tarvitse olla kokoajan harrastamassa
Kyse on siitä, että et ole seurustellut miesten kanssa, jotka herättäisivät seksuaalisen himosi. Itse tajusin tämän vasta keski- ikäisenä: meidät naiset kasvatetaan semmoisiksi- ulkonäöllä ei ole väliä, romanttisella rakkaudella ja seksuaalisella hakulka ei ole mitään tekemistä onnellisen parisuhteen kanssa.....
Pötyä! Seksuaalinen halu ja ihastuminen ja romanttinen rakastuminen ovat koko parisuhteen perusta- jos ei niitä ole, ei suhteesta tule kovin pitkäikäinen. Toki muutkin palikat pitää olla kunnossa, mutta älkää, naiset, väheksykö näitä!!!
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi yhdessä ja miehestä katoaa lähes kaikki halut. Miehen haluttomuus on yllättävän yleinen syy eroille.
Ja ne halut tappaa:
1. nainen lakkaa pitämästä itsestään huolta (pitää miestä itsestäänselvyytenä)
2. nainen lakkaa miellyttämästä miestään (pitää miestä itsestäänselvyytenä)
3. nainen ei ole tehnyt aloitetta seksiin koko aikana (varmasti vie lopulta miehen halut)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun ex, saat pitää. Minulla taas päinvastoin, haluaisin miehen joka jaksaa seksiä, vielä vuosien päästäkin. Ei tarvitse joka päivä, mutta jokusen kerran viikossa. Mutta mun panosuhteetkin tuntuu hiipuvan. Ja olen kyllä hyvinkin hoikka ja nättikin, kun kuitenkin joku palstapeikko tulee sitä epäilemään.
No ulkonäkö on vasta puolet seksistä. Ja ainakin itseä alkaa puuduttamaan tietty kaavamaisuus ja naisten passiivisuus seksissä suhteen pitkittyessä, joten seksi on myös vähenytynyt muutamissa suhteissa alun jälkeen. Enkä edes ole mikään seksimaanikko vaan kerta pari riittäisi viikkoon oikein hyvin, mutta aloite ja kuuma tuuli saisi käydä melko usein myös naisen puolelta. Naiset paljon puhuvat etteivät miehet osaisi sytyttää heitä, mutta aika vähissä ovat tikut ja litkut naisillakin.
No meillä se meni kuitenkin niin, että mies halusi vain lauantai iltaisin pimeässä peiton alla. Muulloin jos tein aloitteen, ei jaksanut. Ei ollut raskaassa työssä, minä hoidin kodin ja silti maksoin puolet. Vaikka kotiäitinä tulot oli alle puolet. No, syystäkin on ex mies. Ja näiden syiden takia en oikein haluakaan parisuhdetta. Minulla on hyvä olla yksinkin, seksin ja toki muun läheisyyden takia taas tuntuisi väärältä olla suhteessa. Ja kuitenkin jossain vaiheessa se halukkuus hiipuu toisella, tai en jaksa uskoa että löytyisi sellainen mies joka halukasta naista kestäisi. Ja kyllä mulla on muukin mielessä kuin seksi, mutta onhan se iso osa suhdetta.
Minä olen juuri sinun ikäisesi mies ja mua ei kiinnosta seksi. Olen hyväkuntoinen, lihaksikas nuori mies ja testot ovat täysin normaalilla tasolla. Seksistä en ole nauttinut oikeastaan koskaan ja koska en halua lisääntyä niin en myöskään koe sen harrastamista tarpeelliseksi. Rasittavaa, että tätä joutuu puolustelemaan jatkuvasti.
M29
Eiköhän se ole usein suhteen alussa tuollaista, rauhoittuu kyllä aika nopeasti. :D Se on se ensihuuma.
Sen jälkeen ihan hyvä vauhti joku pari kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi yhdessä ja miehestä katoaa lähes kaikki halut. Miehen haluttomuus on yllättävän yleinen syy eroille.
Voisiko olla niin, että naisesta kuoriutuu seksipeto, joka haluaa seksiä lähes kuukausittain, vaikka mies on ehtinyt tottua säälipanoon kerran vuodessa (jos ei ole mitään tärkeämpää silloin).
Miks te aseksuaalit ette hae apua noihin ongelmiinne. Henkisellä puolella saattaa olla isojakin lukkoja ja jos saatte ne avattua niin ehkä elämäkin näyttää sitten valoisammalta
Sun pitää katsoa itseäsi selvästi vanhempia miehiä, jotka ovat juoksunsa juosseet. Esim. itse olen 44 v eronnut mies ja haussa olisi juuri sinun ikäisesi 28 v. nainen.
Vierailija kirjoitti:
No mun ex, saat pitää. Minulla taas päinvastoin, haluaisin miehen joka jaksaa seksiä, vielä vuosien päästäkin. Ei tarvitse joka päivä, mutta jokusen kerran viikossa. Mutta mun panosuhteetkin tuntuu hiipuvan. Ja olen kyllä hyvinkin hoikka ja nättikin, kun kuitenkin joku palstapeikko tulee sitä epäilemään.
Siinähän se tulikin. Mies kiihottuu enemmän naisellisesta, pehmeästä naisesta (en puhu lihavista). Puhdasta biologiaa. Hedelmällisen näköinen nainen himottaa. Laihaa voi panna kerran tai kaksi.
Olen 27v mies ja poikuus edelleen tallella. Elämässäni on ollut lukuisia kertoja milloin olisin varmasti päässyt panemaan, mutta ikinä en ole syttynyt naisesta niin paljoa että olisin jaksanut vaivautua. Olen ehdottomasti hetero, mutta en vaan ole tavannut sellaista naista kenen kanssa olisi synkannut niin paljon että olisin halunnut päätyä sänkyyn asti. Ehkä jonain päivänä tapaan vielä sellaisen. Sitä odotellessa keskityn harrastuksiini ja työhön.