Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin miehen jolle seksi ei ole maailman tärkein asia

Vierailija
01.08.2021 |

En tarkoita mitään täysin halutonta miestä vaan sellaista, joka osaa ajatella ja puhua muistakin asioista. Seksi rakkaan ihmisen kanssa on toki ihanaa, mutta ei sen tarvitse olla elämän tarkoitus Hirveää kun monille ikäiselleni miehille kaikki tuntuu pyörivän vain seksin harrastamisen ympärillä.

N28

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun ex, saat pitää. Minulla taas päinvastoin, haluaisin miehen joka jaksaa seksiä, vielä vuosien päästäkin. Ei tarvitse joka päivä, mutta jokusen kerran viikossa. Mutta mun panosuhteetkin tuntuu hiipuvan. Ja olen kyllä hyvinkin hoikka ja nättikin, kun kuitenkin joku palstapeikko tulee sitä epäilemään.

Ei se ole ulkonäöstä kiinni. Jos nainen on tylsä sängyssä, ei sitä tasaista jyystöä loputtomiin jaksa. Sama kun söisit joka päivä pelkkää kaurapuuroa

Ei niin, sama pätee toisinpäinkin. Ex oli juuri tuollainen, aina samalla kaavalla. Ehdotin ja kyselin kyllä muutakin. Vakipanon kanssa on ollut todella hyvää ja kiihkeää seksiä, hänkin sen sanonut. Mutta eipä tuo silti turhan usein vieraile. Eikä sillä ole mitään haaremia, molemmilla ollut lisäksi toinenkin pano. Joka käy vieläkin harvemmin. Ja on kieltämättä vähän jo tylsäksi heittäytynyt. Mä olen valmis kokeilemaan uuttakin ihan mielellään.

Vierailija
22/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyyppinen mies on mulla hakusassa. Sellainen, jonka kanssa treffeillä voi puhua syvemmistäkin asioista, käydä jossakin ilman että heti aluksi on PAKKO SAADA. Minulla on kohtuulliset himot ja todellakin haluan seksiä, mutta niin ettei se ole pakonomainen suoritus. 

n53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaisia tuollaiset miehet on...yleensä on hyperseksuaalisia miehiä ja sitten on niitä joilta halut ovat menneet kokonaan. Miehet ovat aina niin ääripäitä joka asiassa

Vierailija
24/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tylsä ja hellä mies, jonka päässä ajatus seksistä ei vieraile useammin kuin ehkä kerran viikossa. Vapaa-aikani käytän pääasiassa juoksemiseen, veneilyyn ja taulujen maalaamiseen. Asun Helsingissä ja tunnen olevani aika yksin tämän elämäntapani kanssa etenkin miesten keskuudessa. Monet parhaimmat kaverini ovatkin nykyään ikäisiäni sinkkunaisia sillä heidän kanssa tulen yleensä parhaiten juttuun. Muutaman hyvän miespuolisen kaverini kanssa saatetaan käydä kalareissuilla silloin tällöin.

M34

Mistä sut voi löytää?:))

-ap

Vierailija
25/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. täältä. En ole täysin haluton, mutta ei paljon puutukaan. En jaksa tätä nykyajan seksikeskeisyyttä.

Vierailija
26/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ansaitse miestä, jos seksi on sulle vain pikkujuttu ja välttämätön paha.

Näin just. Mihin sitä miestä tarvitset, juttuseuraa löytyy esim. täältä.

Vierailija
27/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen mies. Tosia minua kiinnostaa seksi vain miesten kanssa, ei naisten kanssa ollenkaan.

Vierailija
28/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin naisen, jolle miehen varallisuus ei ole maailman tärkein asia?

En tarkoita mitään täysin miehen varallisuutta pelkäävää naista, vaan sellaista, joka osaa ajatella ja puhua muistakin asioista. Rahan käyttö rakkaan ihmisen kanssa on toki ihanaa, mutta ei sen tarvitse olla elämän tarkoitus. Hirveää kun monille ikäiselleni naisille kaikki tuntuu pyörivän vain miehen varallisuuden ympärillä.

Vierailija
29/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun pitäisi opetella nauttimaan seksistä tai sitten katsella runsaasti vanhempia miehiä.

Suhteiden alkuvaiheessa seksiä on lähes aina runsaasti. Kyllä ne miehet siitä rauhoittuu kun testotasot alkavat iän myötä tippumaan.

Vierailija
30/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ansaitse miestä, jos seksi on sulle vain pikkujuttu ja välttämätön paha.

Näin just. Mihin sitä miestä tarvitset, juttuseuraa löytyy esim. täältä.

Siis mies on pelkästään muka seksin harrastamista varten? Just. Kyllä mä sitä seksiäkin haluaisin ihanan miehen kanssa harrastaa, mutta elämässä on niin niin paljon muutakin. Rakas ihminen, jonka kanssa voi jakaa arjen ilot ja huolet, keskustella, harrastaa, matkailla ja lopulta myös hankkia perhe yhdessä. 

Vierailija
31/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta meidän sohvalta löytyy. Senkun tulet hakemaan.

Vierailija
32/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. täältä. En ole täysin haluton, mutta ei paljon puutukaan. En jaksa tätä nykyajan seksikeskeisyyttä.

Mistä tämä nykyajan loputon seksikeskeisyys edes johtuu. Onko ihmisillä todella tylsää vai eikö päässä oikeasti liiku mitään muuta

Vierailija
33/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole nykyaikaa vaan aina on miehillä ollut seksihaluja. Ennen oli enemmän, koska testosteroni tasot olivat keskimäärin paremmat.

Vierailija
34/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tylsä ja hellä mies, jonka päässä ajatus seksistä ei vieraile useammin kuin ehkä kerran viikossa. Vapaa-aikani käytän pääasiassa juoksemiseen, veneilyyn ja taulujen maalaamiseen. Asun Helsingissä ja tunnen olevani aika yksin tämän elämäntapani kanssa etenkin miesten keskuudessa. Monet parhaimmat kaverini ovatkin nykyään ikäisiäni sinkkunaisia sillä heidän kanssa tulen yleensä parhaiten juttuun. Muutaman hyvän miespuolisen kaverini kanssa saatetaan käydä kalareissuilla silloin tällöin.

M34

Mistä sut voi löytää?:))

-ap

Etenkin tähän aikaa vuodesta törmäät minuun todennäköisimmin Mustikkamaalla

Vierailija
35/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita mitään täysin miehen varallisuutta pelkäävää naista, vaan sellaista, joka osaa ajatella ja puhua muistakin asioista. Rahan käyttö rakkaan ihmisen kanssa on toki ihanaa, mutta ei sen tarvitse olla elämän tarkoitus. Hirveää kun monille ikäiselleni naisille kaikki tuntuu pyörivän vain miehen varallisuuden ympärillä.

No minä, 32-vuotias nainen. Ei kiinnosta raha, jos mies tulee omillaan toimeen. En ymmärrä niitä, jotka elää miehen rahoilla. Muhun ei myöskään iske rahalla elvistely. Voin puhua sijoittamisesta, mutta en jaksa jos raha liikkuu puheissa koko ajan.

Vierailija
36/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä. Minä pärjään omillani. Saan ostettua itse kaiken mitä tarvitsen 👌

Vierailija
37/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä. Minä pärjään omillani. Saan ostettua itse kaiken mitä tarvitsen 👌

Nykyäänhän alkaa olla yleisempää, että naiset on koulutettuja ja hyväpalkkaisissa töissä ja miehet kouluttamattomia ja työttömiä/matalapalkkaduuneissa

Vierailija
38/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex myös olisi tällainen. Kiltti ja tavallinen, 35 v. mies. Pitkä suhde takana ja halut meni yksiin hyvin, mutta muuten ei sit toiminut kuitenkaan. Nyt haluaisin siinä mielessä samanlaisen, että olisi seksiä muttei kuitenkaan koko ajan se mielessä miehellä. Ja ei myöskään ekoilla treffeillä tarviis mennä sänkyyn.

Vierailija
39/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti sellaista on todella vaikeaa löytää nuorena. Koska tuskin haluat mitään vanhaa ukkoa. Iän myötä miehet alkaa arvostaa muitakin asioita kun niillä testot laskee, tosin ei kaikilla. On moni iäkkäämpikin mies vielä ihan täys pervo, varsinkin jos tuollaisen nuoren naisen onnistuu saamaan niin et saa hetkenkään rauhaa siltä nylkytykseltä 😄

Vierailija
40/61 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun ex, saat pitää. Minulla taas päinvastoin, haluaisin miehen joka jaksaa seksiä, vielä vuosien päästäkin. Ei tarvitse joka päivä, mutta jokusen kerran viikossa. Mutta mun panosuhteetkin tuntuu hiipuvan. Ja olen kyllä hyvinkin hoikka ja nättikin, kun kuitenkin joku palstapeikko tulee sitä epäilemään.

No ulkonäkö on vasta puolet seksistä. Ja ainakin itseä alkaa puuduttamaan tietty kaavamaisuus ja naisten passiivisuus seksissä suhteen pitkittyessä, joten seksi on myös vähenytynyt muutamissa suhteissa alun jälkeen. Enkä edes ole mikään seksimaanikko vaan kerta pari riittäisi viikkoon oikein hyvin, mutta aloite ja kuuma tuuli saisi käydä melko usein myös naisen puolelta. Naiset paljon puhuvat etteivät miehet osaisi sytyttää heitä, mutta aika vähissä ovat tikut ja litkut naisillakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän