Mistä löytäisin miehen jolle seksi ei ole maailman tärkein asia
En tarkoita mitään täysin halutonta miestä vaan sellaista, joka osaa ajatella ja puhua muistakin asioista. Seksi rakkaan ihmisen kanssa on toki ihanaa, mutta ei sen tarvitse olla elämän tarkoitus Hirveää kun monille ikäiselleni miehille kaikki tuntuu pyörivän vain seksin harrastamisen ympärillä.
N28
Kommentit (61)
Muutama vuosi yhdessä ja miehestä katoaa lähes kaikki halut. Miehen haluttomuus on yllättävän yleinen syy eroille.
Sinä et ansaitse miestä, jos seksi on sulle vain pikkujuttu ja välttämätön paha.
Seksi on tärkeintä jos sitä ei ole. Eli vamppaa jonkun toisen mies.
Eiköhän se ihmisenä kasvaminen ole se minun ykkösjuttu.
En muistaakseni tullut maailmaan kaikkitietävänä.
Haluan elää täyden elämän.
No mun ex, saat pitää. Minulla taas päinvastoin, haluaisin miehen joka jaksaa seksiä, vielä vuosien päästäkin. Ei tarvitse joka päivä, mutta jokusen kerran viikossa. Mutta mun panosuhteetkin tuntuu hiipuvan. Ja olen kyllä hyvinkin hoikka ja nättikin, kun kuitenkin joku palstapeikko tulee sitä epäilemään.
Se riippuu siitä paljon, että haluatko sä viikottain, kuukausittain, muutaman kuukauden välein vai kerran muutamassa vuodessa. Mitä harvemmin, niin valinnanvaraa on vähemmän. Se muodostuu ongelmaksi meillä vanhemmillakki. Mikäli toinen haluaa kerran viikossa. Ja toinen 5krt.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi yhdessä ja miehestä katoaa lähes kaikki halut. Miehen haluttomuus on yllättävän yleinen syy eroille.
Mistä te löydätte miehiä, joiden halut loppuu suhteessa? Minulle ei oo koskaan käynyt niin. Pisin suhde 12v.
Minä olen tylsä ja hellä mies, jonka päässä ajatus seksistä ei vieraile useammin kuin ehkä kerran viikossa. Vapaa-aikani käytän pääasiassa juoksemiseen, veneilyyn ja taulujen maalaamiseen. Asun Helsingissä ja tunnen olevani aika yksin tämän elämäntapani kanssa etenkin miesten keskuudessa. Monet parhaimmat kaverini ovatkin nykyään ikäisiäni sinkkunaisia sillä heidän kanssa tulen yleensä parhaiten juttuun. Muutaman hyvän miespuolisen kaverini kanssa saatetaan käydä kalareissuilla silloin tällöin.
M34
Onhan niitä 4-5-6-kymppisiä ilman kokemuksia seksistä toisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No mun ex, saat pitää. Minulla taas päinvastoin, haluaisin miehen joka jaksaa seksiä, vielä vuosien päästäkin. Ei tarvitse joka päivä, mutta jokusen kerran viikossa. Mutta mun panosuhteetkin tuntuu hiipuvan. Ja olen kyllä hyvinkin hoikka ja nättikin, kun kuitenkin joku palstapeikko tulee sitä epäilemään.
Ei se ole ulkonäöstä kiinni. Jos nainen on tylsä sängyssä, ei sitä tasaista jyystöä loputtomiin jaksa. Sama kun söisit joka päivä pelkkää kaurapuuroa
Täällä olisi yksi. - Mutta kokemukseni mukaan osalle naisista on ollut vaikeuksia ymmärtää, kun on halunnu kieläyyä seksistä. Ja ei -ei kiinnostukseni ei ole lisääntynyt heidän ryhyessä martyyreiksi tai syyttäessä minua (kaappi) homoksi ja pienimunaiseksi, jonka asemasta heidän kannataisi vasaisuudessa valita oma kädet tai naapurin ukko, joka aina vihjailee. En kaiken tämän jälkeen koe olevani aseksuaali mutta sen sijaan olen vain hämmenynyt, että miksi edelleen kuvitellaan ja uskoaan, että se olisi aina heteromies, joka olisi aina valmis ja halukas seksiin, kun tilaisuus tulee. - Ja ellei ole, niin jokin tässä miehessä on pahasti vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ulkonäöstä kiinni. Jos nainen on tylsä sängyssä, ei sitä tasaista jyystöä loputtomiin jaksa. Sama kun söisit joka päivä pelkkää kaurapuuroa
Jos hellä seksi on ihanaa niin miten siihen voisi kyllästyä. Nykyihmiset on ihmeellisiä kun kaikkeen kyllästytään ja aina vaaditaan lisää tai erikoisempaa jotain.
Kyllähän siihen kyllästyy kun nainen heittäytyy ja odottaa nautintoon ilman että se itse osallistuu millään tavalla
Haudasta, vanhainkodista tai tarhasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tylsä ja hellä mies, jonka päässä ajatus seksistä ei vieraile useammin kuin ehkä kerran viikossa. Vapaa-aikani käytän pääasiassa juoksemiseen, veneilyyn ja taulujen maalaamiseen. Asun Helsingissä ja tunnen olevani aika yksin tämän elämäntapani kanssa etenkin miesten keskuudessa. Monet parhaimmat kaverini ovatkin nykyään ikäisiäni sinkkunaisia sillä heidän kanssa tulen yleensä parhaiten juttuun. Muutaman hyvän miespuolisen kaverini kanssa saatetaan käydä kalareissuilla silloin tällöin.
M34
Minä tykkäisin sinunlaisesta miehestä, mutta olen sinua yli 10v vanhempi.
Onko sinulle ikä pelkkiä numeroita?
- Reino 65v.
Sun pitää vaan kahlata tarjokkaita läpi. En usko, että on olemassa mitään vähäseksisten miesten pankkia.