MITEN LAIHDUTAN?
Tilasin 100euron mekon zalandolta, joka on ulkonäöltään TÄYDELLINEN, mutta tiukka :( Miten siis voin laihtua nopeasti noin.2-3viikkoa häihin joihin menen :( Vinkkejä!
Kommentit (5)
Joo komppaan edellistä. Lisäksi mekon alle muotoileva, tiukka alusmekko.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 22:17"]Vitun läski
[/quote]Ei, en ole läski, Olen n.155senttiä pitkä ja 50kiloa painava, minulla on kyllä muotoja mutta vatsa kyllä pömpöttää vähän, siksi mekko tuntuu tiukalta :( JA, en ole aikuinen, mutta en kakarakaan vaan olen nuori, ajattelin kysyä teiltä neuvoja nopeaan laihdutukseen häiden ajaksi, haluaisin että mekko olisi sopiva minulle silloin :) MUTTA EI, TÄÄLLÄ SITÄ VAAN HAUKUTAAN LÄSKEIKSI
ap
Hei! Itse jättäisin ruokavaliosta melkein kokonaan hiilihydraatin ja keskittyisin syömään proteiinipitoisia ruokia ja kaikkea kevyttä, esim.salaattia. Reilun viikon ajan kovaa liikuntaa ja PALJON vettä, miellellään yli 3l, jotta keho tyhjentyisi kunnolla ja aineenvaihdunta nopeutuisi. Viimeisen viikon aikana vaihda liikunta kevyeen, sillä kova liikunta esim. Salilla käynti kerää nestettä kehoon, joka saattaa turvottaa. Mutta kaikista tärkein täasä on nyt se, että hiilari melkein kokonaan pois ja paljon vettä parin viikon ajan.