Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko sinua koskaan pantu strap onilla?

Vierailija
15.08.2014 |

onko tosi erilainen kuin oikea muna?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle taisi olla maistissa, sen verran rohkeita juttuja kertoili

Vierailija
22/26 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari erikokoista stäppäriä on joilla joskus lykin vaimoa . Toisessa noin normi kalun 12cm ympärys ei oikein kuulemma (TPR materiaali) tuntunut vaikka itsellä ei sen kummempi  tykkää omin sanojen mukaan oikeasta enemmän.  Toinen selvästi isompi, 15cm ympärys (,silikoni) taas tuntuu vaimon mielestä vähän liikaakin eikä voi työntää ihan kokonaan sisään kun itsekin tunnen milloin menee pohjaan asti. Mutta ei ole tullut kieltoa ettei käytetä .

Kokeilussa oli ihan alkuun myös yksi aukollinen jonne sai kalun sisään mutta se oli mulle liian ahdas . Ei ollut vaimon mielestäkään hyvä kun ulkopinta oli pvc muovinen kova ja ylikorostunut terska . Olen yrittänyt löytää pehmeää aukollista joka olisi minullekin sopivan niin nämä meinaa olla sitten 5-6-7 cm paksuja ja yli 20cm pitkiä kun vaimolle riittää kuitenkin joku 16-17 pitkä . Aukollinen olisi siitä parempi että sen saa lähemmäksi miehen kehoa ja lähemmäs kumppania kuin dildostäppäri jossa on kassit ja imukuppi ja jos on vielä puoliseisokki päällä.

Ja ollaan vanhempi pariskunta että ei leikki ikää katso. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen seurustelukumppanini on transmies. Vaikka hän on enimmäkseen bottom hän on välillä panijan roolissa. Strap ei tunnu ihan yhtä hyvältä kuin lihaversio, mutta kehojen rytminen liike ja kosketus luo hyvin panemisen tunnelmaa, ainakin minulla. Ja käytännön tasolla kalun vaihtomahdollisuus sekä taattu kovuus suorituspaineista riippumatta ovat plussaa.

Vierailija
24/26 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen haave

Vierailija
25/26 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilumielellä

Vierailija
26/26 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallen haave

Kyllä minäkin voisin kokeilla miltä se tuntuu.