Fantasioiko useimmat ihmiset toisista?
Vaikka olisivat parisuhteessa?
Enteileekö huonoa?
Kommentit (15)
Aika usein fantasioin kolmannesta, nimenomaan sängyssä siis.
En tarkoittanut seksuaalisesti.
Haaveilen mielenkiintoisemmasta, romanttisemmasta, hauskemmasta miehestä, jonka kanssa olisi mukavaa....
Jonka kanssa jutella tunti kausia.
Seksi ei kiinnosta.
Välillä mietin onko se julmaa istua miehen vieressä ja haaveilla toisesta, siis ihan mielikuvitus miehestä, ei ketään jota tuntisin.
En fantasioi. Kuulostaa siltä, että miehesi ei ole unelmiesi mies.
"Haaveilen mielenkiintoisemmasta, romanttisemmasta, hauskemmasta miehestä, jonka kanssa olisi mukavaa....
Seksi ei kiinnosta."
Et sinä ole edes parisuhteessa sen tyypin kanssa joka sun vieressä istuu. Sinä et rakasta sitä häiskää, etkä taida edes muutenkaan tykätä siitä. Miksi ihmessä sinä huijaat sitä miestä siinä sun vieressä? Ja kysyt vielä että onko julmaa? Mitäpä lottoat? Miltä tuntuisi jos sulle tehtäis noin kun sinä olisit rakastunut?
Ja ei. Normaalit ihmiset ei jatkuvasti haaveile toisista ihmisistä jos ovat parisuhteessa ihmisen kanssa jota oikeasti rakastavat.
Haaveilin viime suhteessani. Ja sitten totesin, että mieshän ei ole yhtään sellainen kuin haluan.
Joten erosin ja päädyin seuraavaksi yhteen vasta minulle paremmin sopivan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Haaveilen mielenkiintoisemmasta, romanttisemmasta, hauskemmasta miehestä, jonka kanssa olisi mukavaa....
Seksi ei kiinnosta."Et sinä ole edes parisuhteessa sen tyypin kanssa joka sun vieressä istuu. Sinä et rakasta sitä häiskää, etkä taida edes muutenkaan tykätä siitä. Miksi ihmessä sinä huijaat sitä miestä siinä sun vieressä? Ja kysyt vielä että onko julmaa? Mitäpä lottoat? Miltä tuntuisi jos sulle tehtäis noin kun sinä olisit rakastunut?
Ja ei. Normaalit ihmiset ei jatkuvasti haaveile toisista ihmisistä jos ovat parisuhteessa ihmisen kanssa jota oikeasti rakastavat.
Miten niin en?
Juurihan muutama vastasi että haaveilee.
Jopa seksuaalisesti.
Ainakaan niin minä en ole koskaan tehnyt!
Itsestäänkö sitä pitäisi fantasioida?
Ei kai siinä pahaa, ellei ne fantasiasi yritä kertoa ettet ole ihan sopivan miehen kanssa.
Näin minulle kävi.
Egosentrikko kirjoitti:
Heh iskurepliikki baarissa. Mennään mun luo katsomaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei kiinnosta."Et sinä ole edes parisuhteessa sen tyypin kanssa joka sun vieressä istuu. Sinä et rakasta sitä häiskää, etkä taida edes muutenkaan tykätä siitä. Miksi ihmessä sinä huijaat sitä miestä siinä sun vieressä? Ja kysyt vielä että onko julmaa? Mitäpä lottoat? Miltä tuntuisi jos sulle tehtäis noin kun sinä olisit rakastunut?
Miten niin en?
Juurihan muutama vastasi että haaveilee.
Jopa seksuaalisesti.
Ainakaan niin minä en ole koskaan tehnyt!
Kyllä varmasti jotkut haaveilee, varsinkin ne jotka eivät oikeasti rakasta puolisoaan, mutta ei se mitään normaalia ole miten ap haaveilee.
Oma akka niin ruma että pakko haaveilka
Kauneista tisseistä, anteeksi misseistä!
Olen itse ainakin "ihastunut" ja fantasioinut muista ihmisistä sekä romanttisesti että seksuaalisesti parisuhteessani kyllä. Uskon että se kuuluu normaaliin elämään vaikka ei kumppanista haluaisi erota tai pettää häntä.
Itse olen ainakin ihan tyytyväinen mieheeni, omaa mielikuvitusta on vaikea vaan kontrolloida, samoin seksuaalisia mielikuvia. Eikä niitä varmaan pitäisikään, on kaiketi normaalia varsinkin pitkissä parisuhteissa.
Nämä henkilöt tosin aina ovat olleet saavuttamattomissa kuten esim fiktiivisiä hahmoja omalla kohdallani. Voisin säikähtää enemmän jos ihastuisin johonkin jonka voisin oikeasti saada. Kuitenkin moraalisella tasolla en voisi toista pettää mutta fantasioita en ala parisuhteessa kontrolloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Egosentrikko kirjoitti:
"Käynkö mä täällä usein?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Egosentrikko kirjoitti:
"Käynkö mä täällä usein?"
Kuulostaa ihan muistisairaalta.
Kuuluu ihmisen normaaliin seksuaalisuuteen.