Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallista että ex ällöttää paljon ja muistotkin inhottavat?

Vierailija
01.08.2021 |

Ällöttää ajatella että jakanut niin ällöttävän ihmisen kanssa elämäänsä. Onko tämä tavallista eron jälkeen???

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Varsinkin kun alkaa tajuta, miten onkin alistunut kaikkeen paskaan. 

Vierailija
4/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut exien lisäksi myös ällötä sitä ihmistä mikä olin, kun olin suhteessa niihin. Aivan käsittämätöntä elämistä ollut.

Vierailija
5/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista, jos on ollut taipumusta valita kumppaninsa ihan väärin. Fiksuja exiä ei tarvitse vihata eikä ällötellä.

Vierailija
6/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vain jos olet sitä ns, valkoista roskaa, jolla muutenkin elämä on päin p#rsettä ja olet nainut jonkun väkivallan tekijän tai muun luuserin.

Ja saanut turpiisi ja riidellyt koko liiton ajan exäsi kanssa.  Ja päälle päätteeksi olette juopotelleet ja eläneet valtion piikkiin.

Yleensä näillä ihmisillä on eniten inhoa ja riitaa exkumppaniensa kanssa.

Fiksut ihmiset hoitava asiansa fiksusti.  Ja vaikka eron jälkeen ei enää niin ihmeesti kumppanisa pidäkään, ei fiksut ihmiset sellaista toitottele ja huutele ympäriinsä, eivätkä hauku entistä elämäänsä.

Itsehän se jokainen  kumppaninsa ja elämänsä vallitsee.

Vierailija
7/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Hävettää, ja ällöttää. Suurin syy tuohon on itselläni inho itseäni kohtaan miksi olen ollut niin tyhmä että olen tuollaisena kanssa ollut. Tästä syytä haluan poistaa exät näkyvistä ja kuuluvista.

Vierailija
8/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vain jos olet sitä ns, valkoista roskaa, jolla muutenkin elämä on päin p#rsettä ja olet nainut jonkun väkivallan tekijän tai muun luuserin.

Ja saanut turpiisi ja riidellyt koko liiton ajan exäsi kanssa.  Ja päälle päätteeksi olette juopotelleet ja eläneet valtion piikkiin.

Fiksut ihmiset hoitava asiansa fiksusti.  Ja vaikka eron jälkeen ei enää niin ihmeesti kumppanisa pidäkään, ei fiksut ihmiset sellaista toitottele ja huutele ympäriinsä, eivätkä hauku entistä elämäänsä.

Hieno kirjoitus! Juuri näin se menee. Ihmiset kannattaa jakaa muutenkin kirjoittajan esimerkin mukaan kahteen selvästi erottuvaan kategoriaan.

Vierailija
9/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Hieno kirjoitus! Juuri näin se menee. Ihmiset kannattaa jakaa muutenkin kirjoittajan esimerkin mukaan kahteen selvästi erottuvaan kategoriaan.

Juuh, koska paremmissa piireissä väkivalta pidetään suljettujen seinien sisällä ja alkoholikin vaihtuu kokaiiniksi. Kulissit on korkeat. On tyylikkäämpää olla mustelmille hakattu hienostorouva kun silmänsä saa piiloon Guccin lasien taa, kuin joku köyhä surkimus joka ei edes välitä.

Vierailija
10/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavallista muualla kuin katkerien mammojen palstalla.

Vierailija
11/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siitä on 20vuotta mutta vieläkin ihmettelen mitä näin siinä naisessa että piti semmosen kanssa olla muutaman kuukauden.Pienet rinnat,iso nenä ja hampaatkin oli miten sattuu.Hyvännäkösiä kavereita sillä oli.Nimee en kyllä muista.Parempi niin.

Vierailija
12/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietitte exiä? Menkää elämässä eteenpäin.

Vierailija
13/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista, vaikka ei tietenkään niin tavallista, että kaikissa tapauksissa niin olisi.

Vierailija
14/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tballista on

Vierailija
15/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistan exän täysin elämästäni, kun suhde on päättynyt. Ei ole enää mitään tunteita exää kohtaan, ei siis inhoja tai ällötyksiään.

Ensimmäinen aviomieheni halusi eron toisen naisen takia. Näin miehen sattumalta Kajaanissa eräässä seminaarissa vain 6 vuotta myöhemmin, enkä enää edes tunnistanut häntä. Hän tuli juttelemaan tilaisuuden jälkeen ja ihmetteli, enkö todellakaan enää muista häntä. Muistin tietysti, kun tuli juttelemaan. Kahville en halunnut lähteä, vaikka pyysi. Olin poistanut hänet täysin elämästäni.

Vierailija
16/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan sellainen ällöttävä ex. Onneksi molemmat naiset joillen olen ex tajusivat iskeä uudet miehet kun vielä oltiin yhdessä. Suuret kiitokset sydämmen ja itsetunnon rikkomisesta. 

Vierailija
17/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän vika varmaan sekin.

Ainakaan et ole vapaa exästä niin kauan, kuin hän herättää sinussa voimakkaita tunteita.

Vierailija
18/18 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ällöttää. Tyyppi vannoi ikuista rakkautta ja lähti 2 viikkoa tämän jälkeen facebook kaverinsa matkaan. Varasti vuosia elämästäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä