Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt Seilin saarella?

Vierailija
15.08.2014 |

Millainen kokemus/paikka oli?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Aika hurja historia saarella on ja se toki karmi, mutta ihan normi kesäinen saarihan se muuten oli.

Vierailija
2/4 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useita kertoja. Siellä on nykyään (tai ainakin 90-luvun lopussa) Turun yliopiston tutkimusasema. Opiskelujen vuoksi vietin siellä paljon aikaa. Oli aika ahdistava paikka, kun tiesi saaren synkän historian. Oli helpotus päästä sieltä aina pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:51"]

Olen, useita kertoja. Siellä on nykyään (tai ainakin 90-luvun lopussa) Turun yliopiston tutkimusasema. Opiskelujen vuoksi vietin siellä paljon aikaa. Oli aika ahdistava paikka, kun tiesi saaren synkän historian. Oli helpotus päästä sieltä aina pois.

[/quote]

hieman samoista syistä olen ollut siellä useamman kerran, tosin en koskaan kokenut paikkaa ahdistavaksi. Samoin lapseni ovat olleet siellä yliopiston tiedeleireillä, ovat viihtyneet hyvin (vaikka saaren historiasta tietävätkin).

Ainoa negatiivinen asia: järjettömästi punkkeja (paljon enemmän kuin monessa muussa paikassa saaristossa)

Vierailija
4/4 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta haluaisin käydä! Mua kiinnostaa paikat, joilla on synkkä historia. Tykkään myös lukea traagisista historian tapahtumista sekä elämänkertoja, joissa henkilöllä on ollut rankka elämä. Harrastuksensa kullakin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän