Lue keskustelun säännöt.
Nariseva puoliso!
15.08.2014 |
Miten te muut jaksatte puolison jatkuvaa narinaa ja valitusta? Mikään ei ole hyvä, mutta mitään ei viitsi tehdä että olisi toisin.
Sitä, tätä ja tota pitäisi tehdä ja suunnitelmat on suuret, mutta aina on joku pieni syy miksi ei voi/pysty.
Ei huvita enää kotiin mennä, kun se narina kaikesta alkaa heti.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No mistäs aiheista se puoliso narisee? Että onko ihan oikeasti aihetta, vai todella täysin turhaa?