Sinä kenellä mielestäsi on halpa vuokra
Paljonko se on ja missä asut? Kerro myös asumismuoto ja neliöt jne.. Saatko asumistukea? Minulla vuokra 380 euroa yksiössä ..pidän sitä halpana. Olen opiskelija.
Kommentit (35)
Mulla helsingissä 75 neliötä ja vuokra on 769e. Saan asumistukea kun teen osa-aikatyötä.
35 neliön yksiö hyvällä alueella TRE, 520e. On 50-100e halvempi mitä alueen muissa samankokoisissa asunnoissa. Eli halpa on, ja kooltaan juuri sopiva minulle.
680e, 85m2, rivari, P-Kymenlaakso.
Vierailija kirjoitti:
35 neliön yksiö hyvällä alueella TRE, 520e. On 50-100e halvempi mitä alueen muissa samankokoisissa asunnoissa. Eli halpa on, ja kooltaan juuri sopiva minulle.
Hei, laitatko postinumerosi?
Mulla itsellä muutaman neliön suurempi yksiö, saunalla. 610e. Eli vähän nyt sitäkin että onko tää halpa vai kallis? Rakennettu n 15 vuotta sitten. Sisältää 25e vesimaksuennakkoa.
33900 alue.
Asun edullisesti erään taloyhtiön pahvinkeräyslaatikossa. En kehtaa edes kertoa kuinka edullisesti.
Riippuu myös sijainnista, asunnon kunnosta ja mitä vuokraan sisältyy. Itsellä 420€ 35m2 hyväkuntoinen yksiö, rauhallinen alue, 5min pyöräily keskustaan, keskikokoinen yliopistokaupunki, sisältää 100M netin, sähkö, veden ja autopaikan tolpalla.
Pohjois-pohjanmaa, omakotitalo n. 80m² 350€ on halpa
714e/kk, kaksio 57m2 +parveke. Helsingin kantakaupunki, Hekan asunto, en saa asumistukea. Mulla on vakituinen kokopäivätyö.
345e/kk, 33m2, Seinäjoki , keskustaan noin 1km, Käyn töissä, en saa asumistukea. Tällä vuokran hinnalla ei taida kannattaa ostaa omaa yksiötä. Sen yksiön joutuu kuitenkin sitten joskus myymään ja siitä tulee sitten myyntitappiota.
Sinä, JOLLA. Kenellä on kysymyssana, ei käytetä tuolla lailla.
420€, 30m2 yksiö, Kajaanin keskusta
Lapsella näin: 28 m2, 350 euroa, rakennuksen valmistumisvuosi 2002, luhtitalo. Tuohon sisältyy vesimaksu, vuokranantaja maksaa kyllä kulutuksen mukaan, mutta on pitänyt helpompana sisällyttää vuokraan. Sähkön hän maksaa itse ja nettiliittymästä osan maksaa taloyhtiö, itse saa ostaa nopeutta lisää. Vuokranantaja on tuttuni ja vuokratakuun sijaan minä takasin, joten siksi tiedän näin tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapsella näin: 28 m2, 350 euroa, rakennuksen valmistumisvuosi 2002, luhtitalo. Tuohon sisältyy vesimaksu, vuokranantaja maksaa kyllä kulutuksen mukaan, mutta on pitänyt helpompana sisällyttää vuokraan. Sähkön hän maksaa itse ja nettiliittymästä osan maksaa taloyhtiö, itse saa ostaa nopeutta lisää. Vuokranantaja on tuttuni ja vuokratakuun sijaan minä takasin, joten siksi tiedän näin tarkkaan.
Kaupunkia en kerro, mutta kyseessä kaupunki missä paljon opiskelijoita ja tämä asunto sijaitsee alle kilometrin päässä useastakin opinahjosta. Keskustaan ehkä 3 km.
Ihmettelin ennen miksi kukaan haluaa asua Turengissa, kun Helsinkikin on olemassa, mutta nyt täällä 320 e 33 neliön parvekkeellisessa yksiössä asuessani en kaipaa Helsingin 15 neliön asuntoa ja 750 e vuokraa...
Asun Jyväskylän keskustasta noin 2 km päässä. Siellä noin halpa vanhempi kerrostaloyksiö. Ap