Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin kaverin lapsen hoitoon, kaverini ei ota koiraani? WTF

Vierailija
15.08.2014 |

Kaverillani on noin viisivuotias lapsi (jääköön tarkka ikä paljastamatta), jonka otin vastentahtoisesti hoitoon päiväksi äitinsä asioiden takia. Olen yksin asuva, lapseton, en erityisesti pidä lapsista, en näillä näkymin hanki lapsia itse. Lapsi oli reipas, viihtyi piirrellen ja itsekseen leikkien pienessä asunnossani. Kävimme ulkoilemassa, ja loppujen lopuksi päivä meni ihan hyvin, vaikka lapsenvahtina oleminen olikin minulle aika kuluttavaa.

Kun pyysin kaveriani sitten ottamaan vastavuoroisesti koirani hoitoon vähäksi aikaa, niin se ei sitten onnistukaan millään. Menikö nyt ihan oikein?!

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon elukoita, mutta silti en ota kenenkään koiraa meille hoitoon. Lapsen otan, yksinkertaista.

Vierailija
62/70 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:12"]En mäkään ottais koiraa, ne haisee ja karvastaa. Oon allerginen.

[/quote]

No allergia nyt varmaan onkin eri asia. Ja normaali koira ei haise.

[/quote]

Mun koira kyllä haisee, mutta olen itse siihen tottunut. En rupea elukkaa joka päivä pesemään.

[/quote]

Ei sitä saakaan pestä. Mutta ei meillä ainakaan koirat haissu ellei nyt nenä kiinni turkissa nuuskuttanu. Ehkä sun koiran hoidossa on vikaa.

[/quote]

Kiitos huolenpidosta, mutta koiran hoito on kyllä hanskassa. Möyrii päivittäin ulkona ja käy uimassa, tuskin tarvii ihmetellä jos haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:27"]

Minä vihaan koiria. On parempi että hoidat sen yksin. Vihaan ja pelkään vaikken sitä heti sanokkaan, koska tulee paskavyöry niskaan. Lapsi on ihan eri asia

[/quote]

mä vihan sun lasta sen naamkin on ruma.yööööööööööökkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Vierailija
64/70 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 17:12"]Tämän palstan kirjoittajien mukaan todennäköisesti meni ihan oikein. AV-mamman mielestä lapsi on ainoa joka merkkaa, lemmikki ei ole mitään.

[/quote]

Mutta näinhän se kuuluukin olla. Vai onko jonkun mielestä narun perässä raahattava räkyttävä paskasäkki tärkeämpi kuin lapsi?

[/quote]

Et kuulosta kauhean tasapainoiselle

[/quote]

Miten niin? Kummasta on enemmän hyötyä yhteiskunnalle?

[/quote]

koirastani ainakin, löytänyt kadonneita ihmisiä, tuonnut iloa vanhustentalossa jne, sun lapsesta tulee ainoastaan sossun elätti joka tuottaa lisää sossun elättejä

Noh noh, läskiperse. Sinun rakksi ei tee muuta kuin tuottaa paskaa ja karvaa, eli ei vitunkaan hyötyä. Vie piikille se.

[/quote]

harmi ettei ihmisä voi viedä, maailma olisi niin paljon parempi paikka

Vierailija
65/70 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä loppupään kommentit on jotain aivan ihmeellistä. Kuka päästi lapsensa häkistä?

Vierailija
66/70 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:17"]

Kumma miten kaikki ovat aina mielellään ottamassa koiraa hoitoon tai jos eivät, niin paheksutaan. Mutta kun pitäisi kissalle saada joku joka käy ruokkimassa niin vastaus on ei eikä perusteluja tarvita

t. Katkera muiden koiria ja muksuja hoitanut (jatkossa en hoida)

No kissathan ovat hyviä ainoastaan ravunsyöteiksi. No, minkinrehuksi tietysti myös. Ja voisitko käyttää jotain muuta sanaa, kuin tuo vittumainen "muksu".

[/quote]

sun kakarasta ei tule mitään muuta kuin sossun elätti, terapiat maksaa, sitten tehdään lapsi jos toinenkin...

Vierailija
67/70 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on vanhaenglanninlammaskoira, juu, kiitos ei, en ota viikoksi hoitoon, vaikka maksaisi kuinka hyvin.

http://www.bluechannel.fi/images/saana%20rop%20tervakoski1.jpg

Vierailija
68/70 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä jo sanoikin että koirat aistivat ihmisen epävarmuuden. Nyt menee vähän aiheen vierestä mutta menköön. En pidä kissoista. Kaikki kissat tuntuvat tietävän sen. Kaverin kissa makasi sylissäni, silittelin sitä hyvän aikaa ja yhtäkkiä se tökkäsi kaikki kyntensä reisiini. Siis parhaani yritin hellitellä sitä mutta kattipa vaistosi että tuo muija ei oikeasti tykkää kissoista. Sama juttu joka kerran kun kaverillani käyn. Nyt hän pitää huolen että kissa pysyy toisessa huoneessa. Naureskellaan tälle yhdessä.

Varmasti koirien kanssa on sama juttu. Ne vaistoavat ihmisten tunteet. Olisi väärin pakottaa koirienvihaaja hoitamaan koiraa. Varmaan kumpikin kärsisivät.

Vierailija
69/70 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/70 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 18:05"]Joku täällä jo sanoikin että koirat aistivat ihmisen epävarmuuden. Nyt menee vähän aiheen vierestä mutta menköön. En pidä kissoista. Kaikki kissat tuntuvat tietävän sen. Kaverin kissa makasi sylissäni, silittelin sitä hyvän aikaa ja yhtäkkiä se tökkäsi kaikki kyntensä reisiini. Siis parhaani yritin hellitellä sitä mutta kattipa vaistosi että tuo muija ei oikeasti tykkää kissoista. Sama juttu joka kerran kun kaverillani käyn. Nyt hän pitää huolen että kissa pysyy toisessa huoneessa. Naureskellaan tälle yhdessä.

Varmasti koirien kanssa on sama juttu. Ne vaistoavat ihmisten tunteet. Olisi väärin pakottaa koirienvihaaja hoitamaan koiraa. Varmaan kumpikin kärsisivät.

[/quote]

Samoin varmaam jos joku ei pidä lapsista? Eikös lapsetkin vaistoa sen? Joskus ainakin semmosta kuullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi