Miesten korkeushypyssä säälittävä sopupeli!!!
Kilpailijat päättivät yhdessä etteivät hyppää enää ja ottavat molemmat kultamitalin. Säälittävää.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin suuresti että säännöt oikeasti sallii tuon, eli tasapisteissä olevat kaksi parasta voivat itse oäättää lopetetaanko vai jatketaanko. Säännöissä pitäisi kyllä olla selkeät toimintaohjeet ilman että kilpailijoilta kysytään.
Säännöt ovat selkeät ja kaksi tasoissa olevaa kilpailijaa voi lopettaa tasatulokseen, jos kumpikaan ei pääse yli ylemmästä korkeudesta. Olisi naurettavaa jatkaa kaksi tuntia jatkunutta kisaa laskemalla rimaa. Se vasta olisi lässähdys.
Ei tämä mielestäni kilpailijoiden päätettävissä tulisi kuitenkaan olla. Jos kumpikaan ei pääse seuraavasta yli, olisi sitten automaattisesti tasapeli ilman kilpailijoiden mielipiteen kysymistä. Outoa että kilpailijoilta kysytään haluavatko jatkaa vaikka jo epäonnistuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse tekisitte? Ottaisitteko varman jaetun kullan (ja rahat) vai riskin saada vain hopeaa?
Ottaisin riskin saada hopeaa. Ei tuo ollut mikään oikea voitto kummallekaan, vaan luovutus. Ei tuollaisella voi ylpeillä.
Ai ottaisit hopeaa.::? Meeppä kokeilemaan, saatkos !! Hopihopi, sitten lenkille ja treenaamaan ulisemasta !!
No väännetäänpä sinulle rautalangasta. JOS olisin olympiaurheilija, ja olisi tuo tilanne päällä, niin siinä tapauksessa ottaisin riskin, että tuleekin ”vain” hopeaa. Missään kohtaa viestiäni EN sanonut, että olen olen urheilija ja että minulla olisi ollut Tokiossa mitaliin mahdollisuus. Oli kyse hypoteettisesta tilanteesta. Harjoittele lukemista, tuon perusteella ymmärrät monia asioita väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin suuresti että säännöt oikeasti sallii tuon, eli tasapisteissä olevat kaksi parasta voivat itse oäättää lopetetaanko vai jatketaanko. Säännöissä pitäisi kyllä olla selkeät toimintaohjeet ilman että kilpailijoilta kysytään.
Säännöt ovat selkeät ja kaksi tasoissa olevaa kilpailijaa voi lopettaa tasatulokseen, jos kumpikaan ei pääse yli ylemmästä korkeudesta. Olisi naurettavaa jatkaa kaksi tuntia jatkunutta kisaa laskemalla rimaa. Se vasta olisi lässähdys.
Ei tämä mielestäni kilpailijoiden päätettävissä tulisi kuitenkaan olla. Jos kumpikaan ei pääse seuraavasta yli, olisi sitten automaattisesti tasapeli ilman kilpailijoiden mielipiteen kysymistä. Outoa että kilpailijoilta kysytään haluavatko jatkaa vaikka jo epäonnistuivat.
Kyllä, tyyliin 3 yritystä kummallakin, ja jos tulosta ei tule, niin tasapeli.
Eikö tällainen sopiminen ole hankalaa myös esimerkiksi vedonlyönnin kannalta? Tietenkään säännöistä ei voi urheilijaa syyttää, mutta sääntöjä pitää muuttaa.
Mites se kolmas? Saiko hopeaa vai pronssia?
Eli pitäisi laskea rimaa. Ei ole järjellistä. Kilpailijat on sen jo kerran ylittäneet.