Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten korkeushypyssä säälittävä sopupeli!!!

Vierailija
01.08.2021 |

Kilpailijat päättivät yhdessä etteivät hyppää enää ja ottavat molemmat kultamitalin. Säälittävää.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin suuresti että säännöt oikeasti sallii tuon, eli tasapisteissä olevat kaksi parasta voivat itse oäättää lopetetaanko vai jatketaanko. Säännöissä pitäisi kyllä olla selkeät toimintaohjeet ilman että kilpailijoilta kysytään.

Säännöt ovat selkeät ja kaksi tasoissa olevaa kilpailijaa voi lopettaa tasatulokseen, jos kumpikaan ei pääse yli ylemmästä korkeudesta. Olisi naurettavaa jatkaa kaksi tuntia jatkunutta kisaa laskemalla rimaa. Se vasta olisi lässähdys.

Silloin voisi ottaa edellisen korkeuden ja katsoa kuka pääsee ekaksi siitä yli toisen kerran.

Eli pitäisi laskea rimaa. Ei ole järjellistä. Kilpailijat on sen jo kerran ylittäneet.

Vierailija
42/46 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin suuresti että säännöt oikeasti sallii tuon, eli tasapisteissä olevat kaksi parasta voivat itse oäättää lopetetaanko vai jatketaanko. Säännöissä pitäisi kyllä olla selkeät toimintaohjeet ilman että kilpailijoilta kysytään.

Säännöt ovat selkeät ja kaksi tasoissa olevaa kilpailijaa voi lopettaa tasatulokseen, jos kumpikaan ei pääse yli ylemmästä korkeudesta. Olisi naurettavaa jatkaa kaksi tuntia jatkunutta kisaa laskemalla rimaa. Se vasta olisi lässähdys.

Ei tämä mielestäni kilpailijoiden päätettävissä tulisi kuitenkaan olla. Jos kumpikaan ei pääse seuraavasta yli, olisi sitten automaattisesti tasapeli ilman kilpailijoiden mielipiteen kysymistä. Outoa että kilpailijoilta kysytään haluavatko jatkaa vaikka jo epäonnistuivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itse tekisitte? Ottaisitteko varman jaetun kullan (ja rahat) vai riskin saada vain hopeaa?

Ottaisin riskin saada hopeaa. Ei tuo ollut mikään oikea voitto kummallekaan, vaan luovutus. Ei tuollaisella voi ylpeillä.

Ai ottaisit hopeaa.::? Meeppä kokeilemaan, saatkos  !!   Hopihopi, sitten  lenkille ja treenaamaan ulisemasta !!

No väännetäänpä sinulle rautalangasta. JOS olisin olympiaurheilija, ja olisi tuo tilanne päällä, niin siinä tapauksessa ottaisin riskin, että tuleekin ”vain” hopeaa. Missään kohtaa viestiäni EN sanonut, että olen olen urheilija ja että minulla olisi ollut Tokiossa mitaliin mahdollisuus. Oli kyse hypoteettisesta tilanteesta. Harjoittele lukemista, tuon perusteella ymmärrät monia asioita väärin.

Vierailija
44/46 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mielestäni kilpailijoiden päätettävissä tulisi kuitenkaan olla. Jos kumpikaan ei pääse seuraavasta yli, olisi sitten automaattisesti tasapeli ilman kilpailijoiden mielipiteen kysymistä. Outoa että kilpailijoilta kysytään haluavatko jatkaa vaikka jo epäonnistuivat.

Kyllä, tyyliin 3 yritystä kummallakin, ja jos tulosta ei tule, niin tasapeli.

Vierailija
45/46 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällainen sopiminen ole hankalaa myös esimerkiksi vedonlyönnin kannalta? Tietenkään säännöistä ei voi urheilijaa syyttää, mutta sääntöjä pitää muuttaa.

Vierailija
46/46 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se kolmas? Saiko hopeaa vai pronssia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme