Miesten korkeushypyssä säälittävä sopupeli!!!
Kilpailijat päättivät yhdessä etteivät hyppää enää ja ottavat molemmat kultamitalin. Säälittävää.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Miten itse tekisitte? Ottaisitteko varman jaetun kullan (ja rahat) vai riskin saada vain hopeaa?
Siksi juuri sen ei pitäisikään olla urheilijoiden oma päätös, vaan säännöissä määritetty miten jatketaan.
Mun mielestä ihan oikein jakaa kulta. Jos tasapeliin on lopussa päädytty, on kummankin sarjat olleet identtiset, eli hehän ovat olleet absoluuttisesti yhtä hyviä (yhtä monta ylitystä, yhtä monta pudotusta samoista korkeuksista). Miksi silloin pitkittää enää jatkamalla alemmista korkeuksista keinotekoistesti? Silloinhan tuo menee kestävyyskisaksi eikä kisaksi, kumpi pääsee yli korkeammasta rimasta. Varsinkin siis, kun mitalien jako oli hyppääjien päätös.
Vierailija kirjoitti:
Kommentti: Jopa kaiken nähneet yleisurheiluihmiset olivat äimän käkenä, miesten korkeusfinaalin ratkaisu ei saa toistua enää koskaan
Yleisurheiluihmiset=yksi kateudesta vihreä suomalainen toimittaja.
Jos osingoille olis päässy suomalainen, ei ois ollu mitään ongelmaa vaan olis hehkutettu mahtavaa urheiluhenkeä. Suomi on koko kisojen paskin maa, hävettää.
Mitenkäs, jos kaikki olisivat jo karsinnassa päättäneet, että kukaan ei muuten hyppää ensimmäistäkään hyppyä? Jokainen osallistuja olisi saanut kultaa, koska tulos olisi ollut kaikille sama. Win-win.
Pitäisi olla jaettu hopeasija ja kulta jäädä jakamatta.
Kumpikin ansaitsi kultamitalin. Musta nuorukainen 1oli kyllä suloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentti: Jopa kaiken nähneet yleisurheiluihmiset olivat äimän käkenä, miesten korkeusfinaalin ratkaisu ei saa toistua enää koskaan
Yleisurheiluihmiset=yksi kateudesta vihreä suomalainen toimittaja.
Jos osingoille olis päässy suomalainen, ei ois ollu mitään ongelmaa vaan olis hehkutettu mahtavaa urheiluhenkeä. Suomi on koko kisojen paskin maa, hävettää.
Väkilukuun nähden Suomi menestyy ihan hyvin.
Ei 5 miljoonan kansalisen joukosta voi löytyä yhtä paljon lahjakkuuksia kuin esim. Italian 60 miljoonan joukosta. Puhumattakaan muista suurvalloista !!
Vierailija kirjoitti:
Miten itse tekisitte? Ottaisitteko varman jaetun kullan (ja rahat) vai riskin saada vain hopeaa?
Ottaisin riskin saada hopeaa. Ei tuo ollut mikään oikea voitto kummallekaan, vaan luovutus. Ei tuollaisella voi ylpeillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä mikä on urheilijoille edullisinta. Sopupelistä on jaettu rangaistuksia meilläkin jaettu pesäpallossa ja jalkapallossa. Nämä sopijat olisi pitänyt diskata, muutenhan mennään siihen että ensi kerralla kaikki hyppäävät jonkun alhaisen korkeuden ja sopivat että se oli siinä ja kulta jaetaan kaikkien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin riskin saada hopeaa. Ei tuo ollut mikään oikea voitto kummallekaan, vaan luovutus. Ei tuollaisella voi ylpeillä.
Nimenomaan luovutuksesta oli kyse kummankin kohdalla koska he jätivät hyppyjä käyttämättä. Siispä molemmat hylättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ottaisit hopeaa.::? Meeppä kokeilemaan, saatkos !! Hopihopi, sitten lenkille ja treenaamaan ulisemasta !!
Hyvä diili , molemmat saa hyvät rahat kullasta kuin hopeasta.
Ihmettelin suuresti että säännöt oikeasti sallii tuon, eli tasapisteissä olevat kaksi parasta voivat itse oäättää lopetetaanko vai jatketaanko. Säännöissä pitäisi kyllä olla selkeät toimintaohjeet ilman että kilpailijoilta kysytään.
Tämä on ihan linjassa sen kanssa, että korruptoituneet olympiaherrat kulisseissa päättävät, kuka seuraavaksi kärähtää dopingista.
Olympialaiset voisi mielestäni kokonaan lopettaa, nuoret pystyvät ureheilemaan ja kilpailemaan ilman tällaista pöhöttynyttä ja korruptoitunutta koneistoakin.
Vähän sama kuin nyrkkeilyn finaalissa vastustajat eivät tappelisikaan vaan ilmoittaisivat että otetaan molemmat kulta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin suuresti että säännöt oikeasti sallii tuon, eli tasapisteissä olevat kaksi parasta voivat itse oäättää lopetetaanko vai jatketaanko. Säännöissä pitäisi kyllä olla selkeät toimintaohjeet ilman että kilpailijoilta kysytään.
Säännöt ovat selkeät ja kaksi tasoissa olevaa kilpailijaa voi lopettaa tasatulokseen, jos kumpikaan ei pääse yli ylemmästä korkeudesta. Olisi naurettavaa jatkaa kaksi tuntia jatkunutta kisaa laskemalla rimaa. Se vasta olisi lässähdys.
itte oot säälittävä sopupeli HÄHÄÄ
Olympiahengen mukaan citius altius fortius. Kumpikaan ei olisi enää päässyt korkeammalta joten tasapeli oli oikea ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöt ovat selkeät ja kaksi tasoissa olevaa kilpailijaa voi lopettaa tasatulokseen, jos kumpikaan ei pääse yli ylemmästä korkeudesta. Olisi naurettavaa jatkaa kaksi tuntia jatkunutta kisaa laskemalla rimaa. Se vasta olisi lässähdys.
Silloin voisi ottaa edellisen korkeuden ja katsoa kuka pääsee ekaksi siitä yli toisen kerran.
Ulinainen pää kiini!!!