Mitä mä teen hiusteni kanssa?
Värjäytin kesäkuussa hiukset ja taas tunkee valkoharmaata hiusta. Mulla on varaa käydä ehkä 3 tai 4 kertaa vuodessa kampaajalla eikä se riitä. Kaupan hiusvärejä en päänahkani psoriasiksen takia voi käyttää. Annanko vaan kasvaa kokonaan harmaaksi? T. Ammattivalittaja
Kommentit (7)
Anna vaan. Hiukset kärsivät niiden värjäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa kaikki hiukset pois.
En mä nyt sellaista tee, kun juuri yritän niitä kasvattaa. Ap
Hius kasvaa niin nopeasti, että ei tuollainen värjäysväli mitenkään voi riittää. Miten pärjäsit aikaisemmin tyvikasvun kanssa, oliko varaa käydä useammin värjäyttämässä?
Harmaaksi vain muitta mutkitta. Et muuten voi tietää, minkä väriset hiukset siellä todellisuudessa piilevät. Minä olen kasvattanut omaa väriäni reilut puolitoista vuotta. Tyvikasvu viittasi valkoiseen, sitten näytti harmaalta ja viidentoista sentin mittaisena hiukseni olivatkin ihanan beigen ja valkoisen raidalliset.
Kasvata oma väri. Mielummin sitten harmaat kun lähes ikuinen juurikasvu. Harmaat hiukset on tyylikkäät ja varmasti sopisi sulle.
Vierailija kirjoitti:
Hius kasvaa niin nopeasti, että ei tuollainen värjäysväli mitenkään voi riittää. Miten pärjäsit aikaisemmin tyvikasvun kanssa, oliko varaa käydä useammin värjäyttämässä?
Tämä tyvikasvu on ollut jo vuosia ongelma, kun niin harvoin on varaa käydä kampaajalla. Ap
Leikkaa kaikki hiukset pois.