Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen ujous säälittävää vai söpöä/viehättävää?

Vierailija
01.08.2021 |

.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun rakkaani on hyvin ujo. Joskus peittelee ujouttaa ylikorostuvalla rehvakkuudella. Ensi tapaamisellamme koko mies tärisi jännityksestä, änkytti ja vaikutti välillä, ettei edes muista hengittää. Ei ole sulosempaa. Nyt kun olemme olleet yhdessä jo vuosia, olen oppinut tunnistamaan tilanteet, joissa miehen ujous tulee esiin ja tiedän olla silloin hänen tukena. Auttaa paljon häntä, jos olemme käsi kädessä tai minä otan ensimmäisen puheenvuoron.

VMP. Itse oletan myös kumppanin olevan aikuinen ihminen , joka pärjää ilman äiskän apua. Ei kannata tuohon tilanteeseen enää kakaroita hommata

Vierailija
42/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkää ujoudesta, mutta eivät SILTIKÄÄN suostu oma-alotteisesti tekemään aloitetta.

Ristiriitaista…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseäni ujona miehenä, ja oman kokemukseni mukaan naiset yleisesti ottaen ymmärtävät ujoa miestä paremmin kuin toiset miehet. Minulla onkin aina ollut enimmäkseen naisia kavereina.

Mielenkiinnosta: millä tavoin ihan käytännössä näkyy, että naiset ymmärtävät paremmin?

Vierailija
44/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä sillä ujoudella tarkoitetaan. Jos ei esim. uskalla ujoutensa takia soittaa vakuutusyhtiöön tai hoitaa muuten normaaleja asioita ihmisten kanssa niin ei jatkoon.

Tuollaisessa on jo kyseessä mielenterveys ongelma. Ujous on ihan normaali ja yleinen luonteenpiirre. Toki kiusallinen ihmiselle itselleen, mutta monen naisen mielestä söpöä ja onhan se imartelevaa, jos huomaan miehen ujostuvan kanssani. Se on kuitenkin sellainen reaktio mikä on aitoa, se ei ole mitenkään ihan helposti feikattavissa, varsinkin jos siihen liittyy punastumista, hikoilua tms.

Vierailija
45/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naisen ujoutta sanottaisiin säälittäväksi palstalla, keskustelu poistuisi sekunneissa tai infernaalinen paskamyrsky olisi pystyssä. hyvin te naiset vedätte 

Vierailija
46/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun rakkaani on hyvin ujo. Joskus peittelee ujouttaa ylikorostuvalla rehvakkuudella. Ensi tapaamisellamme koko mies tärisi jännityksestä, änkytti ja vaikutti välillä, ettei edes muista hengittää. Ei ole sulosempaa. Nyt kun olemme olleet yhdessä jo vuosia, olen oppinut tunnistamaan tilanteet, joissa miehen ujous tulee esiin ja tiedän olla silloin hänen tukena. Auttaa paljon häntä, jos olemme käsi kädessä tai minä otan ensimmäisen puheenvuoron.

VMP. Itse oletan myös kumppanin olevan aikuinen ihminen , joka pärjää ilman äiskän apua. Ei kannata tuohon tilanteeseen enää kakaroita hommata

Myöhäistä neuvoa 😁 On jo kolme lasta, joista vanhin lukiossa. Ja parempaa isää ei heillä voisi olla. Luepa uudelleen minun kommentti: Mieheni kyllä pärjää upeasti elämässä ilman äidin ja minun (vaimonsa) apua, mutta on silti ujo. Tiedätkö edes mitä ujous tarkoittaa? 🤔

Vierailija
47/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos naisen ujoutta sanottaisiin säälittäväksi palstalla, keskustelu poistuisi sekunneissa tai infernaalinen paskamyrsky olisi pystyssä. hyvin te naiset vedätte 

Eiköhän nuo ole miesten kommentteja. On paljon yleisempää että miehet pilkkaavat muissa miehissä herkkiä piirteitä, koska nehän kertovat siitä että ei ole se miesten kadehtima ja ihailema naistenkaataja.

Vierailija
48/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää ujoudesta, mutta eivät SILTIKÄÄN suostu oma-alotteisesti tekemään aloitetta.

Ristiriitaista…

Olen tehnyt jo 20 vuotta sitten. Mutta en tietenkään enää tee koska olen jo varattu, se tehdään vain sen yhden kerran. Sori kun ei osunut juuri teikäläiseen se kerta.

Vierailija
49/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo ole miesten kommentteja. On paljon yleisempää että miehet pilkkaavat muissa miehissä herkkiä piirteitä, koska nehän kertovat siitä että ei ole se miesten kadehtima ja ihailema naistenkaataja.

Seliseli femspleinaaja 

Vierailija
50/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mikään,ei ainakaan miehessä ole SÖPÖÄ, kissanpennussa on.

Kyllä minusta miehet voivat olla yhtä lailla söpöjä kuin kissanpennut. Ainakin moni mieheni tapa ja ilmeet ovat nimenomaan söpöjä ja sulattaa sydämeni. Saa rakastumaan uudestaan ja uudestaan. Mutta sinä saat rauhassa ajatella tuolla tavalla jos se tekee sinut onnelliseksi. Ihmiset ovat erilaisia ja kaikille hevosille löytyy kengittäjä.

Vierailija
51/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viehättävää se on. En jaksa liian itsevarmoja rääväsuita. 

Ei itsevarmuudessakaan ole mitään vikaa, kunhan ei ole kauhea elostelija. Ujo todennäköisemmin on luonteeltaan herttaisempi, mutta sitten jos mennään tälle "KILTTIMIES" palstauli tasolle, on miehestä herttaisuus kaukana.

Vierailija
52/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ujouden määrästä. Pieni ujous ei haittaa, mutta itse en tykkää varsinaisesti ujoista miehistä vaan koen heidät hankalaksi seuraksi.

Kyllähän ujouteen aina liittyykin tietty "hankaluus". Ujon kanssa joutuu näkemään paljon enemmän vaivaa itse. Kaikki eivät jaksa sellaista. Minusta ujon kanssa pitää itsellään olla aika hyvä ymmärrys sosiaalisesti. Että ei esimerkiksi kiusaannu ja mene ihan hämilleen vaikka tulisi pitempiäkin hiljaisia hetkiä.

Vierailija
53/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu taas täysin miehen muista, erityisesti ulkoisista attribuuteista. Jos söpö/komea/hyvännäköinen mies on ujo niin sehän on vaan viehättävää. Joku lihava hikipallo taas on ainoastaan creepy. Tästä nyt ei vaan pääse mihinkään että hyvännäköisillä kaikki on parempaa.

Ei miehiäkään viehätä ruma ujosteleva läskipallo nainen punastelemassa jossain nurkassa, ei vaikka kuinka olisi neitsyt ja kunnollinen. Mutta sitten kun joku söpö tai seksikäs naapurintyttö on ujo, niin se onkin yhtäkkiä se unelmien vaimomatsku.

Kyllä, hyvän näköisille on kaikki helpompaa. Sille asialle ei nyt kauheasti mitään voi. Tai tietysti voit vaikkapa laihduttaa, niinhän naisillekin aina sanotaan ratkaisuksi kaikkeen. Jos ei sekään auta, niin se on voi voi.

Vierailija
54/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt niin toivotonta olekaan kun näitä viestejä lukee.

T

Ujo mies.

Vierailija
55/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista tykkää macho-miehistä, mutta osalla naisista on so called hoivausvietti, ja tykkäävät ujoista miehistä.

Vierailija
56/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intelletkuelli kirjoitti:

Suurin osa naisista tykkää macho-miehistä, mutta osalla naisista on so called hoivausvietti, ja tykkäävät ujoista miehistä.

VMP 🤮

Vierailija
57/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ihmistä joka hyväksyisi minut ujon ja aran miehen

Vierailija
58/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä sillä ujoudella tarkoitetaan. Jos ei esim. uskalla ujoutensa takia soittaa vakuutusyhtiöön tai hoitaa muuten normaaleja asioita ihmisten kanssa niin ei jatkoon.

Ei tuo ole ujoutta, vaan joku ahdistuneisuushäiriö. Ujoushan on empaattista suhtautumista toisiin, hyvää kuuntelutaitoa ja vähän liian hyvää itsekritiikkiä, mikä aiheuttaa vähän hidasta reagointia puhumisessa.

Ujous on suloista. Sosiaalisten taitojen puute ei ole kuitenkaan suloista, mutta ujollahan ei välttämättä ole huonot sosiaaliset taidot.

Vierailija
59/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole ujoutta, vaan joku ahdistuneisuushäiriö. Ujoushan on empaattista suhtautumista toisiin, hyvää kuuntelutaitoa ja vähän liian hyvää itsekritiikkiä, mikä aiheuttaa vähän hidasta reagointia puhumisessa.

Ujous on suloista. Sosiaalisten taitojen puute ei ole kuitenkaan suloista, mutta ujollahan ei välttämättä ole huonot sosiaaliset taidot.

Tämä. Ujot ovat usein rehellisempiä ja muita ymmärtäväisempiä. Tottakai olemalla epärehellinen ja valehteleva huijari "saa naisia" enemmän, koska niitä naisiahan kusetetaan siinä touhussa!

Vierailija
60/64 |
01.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän